Jouw domste / genantste fout of blunder op werk

Ik had vandaag een belangrijke presentatie en moest tussendoor even wat ophalen ergens anders, maar had wel onwijze haast daarmee (en vanochtend mn haar gewassen en gekruld). Op de terugweg gaat het opeens onwijs hard regenen en heb ik drie opties:

1. Terug rennen naar mn kantoor voor een paraplu, niet verlept aan komen, maar wel te laat zijn.
  2. Verlept aan komen, maar wel op tijd zijn.
  3. Mn fietszadelhoesje* op mn hoofd zetten, niet verlept én op tijd zijn…
    Ík vond het als een goed idee klinken, tot het moment dat ik in mn haast aan kwam fietsen, uitgleed over een gladde put en door mn gil van schrik met zadelhoesje op mn hoofd vol de aandacht trek van de zaal mensen die op me zit te wachten en het ziet gebeuren door het raam. Dit is niet mijn dag en mijn hemel wat wilde ik wegkruipen in die put. Ik vraag me af en toe echt af hoe ik functioneer in het dagelijks leven.

*het hoesje:

192 likes

Ik gil :joy::joy::joy:

1 like

ik zit hardop te lachen :joy::joy::joy: (maar hoop ook wel dat je je niet bezeerd hebt tijdens de val?)

2 likes

HAHAHAHAHAHA

1 like

Hahah nee ik kon mezelf nog wel staande houden door van m’n zadel af te springen en stom huppelend tot stilstand te komen.
Het was niet charmant.

6 likes

Ik vind het wel een slimme oplossing van dat zadelhoesje!

Ik ook! Alleen ziet het er dus wel uit alsof je fietst met een hysterische badmuts met extra ruimte voor je ballen op je voorhoofd.

56 likes

Hahahahahahah ik ga stuk!

Niet oké, was bij 1 van de buitenpandjes (dan weet je vast wel welke), ik kan me daar niet meer vertonen hahaha

1 like

Hahahaha oh nee!! Hoe ging je presentatie daarna?

2 likes

Hahaha, ik zit op m’n werk, tranen in m’n ogen door 't van binnen lachen

2 likes

Prima! Ik begon gewoon met: “ik ben Linda, projectleider bladiebla, in het dagelijks leven niet veel charmanter dan u net van me zag en kom u vandaag wat vertellen over ons schoonmaakcontract”.
Kreeg wat giecheltjes en verder ging het goed :joy:

54 likes

Ik vind het net een scène uit Bridget Jones Diary hahaha

11 likes

Haha sorry @Degas maar ik moest echt even hardop lachen.

Niet gezien, maar van wat ik er altijd van hoor denk ik wel dat ik de Nederlandse versie van haar ben ja.

1 like

Dit is echt een goede start! Niet negeren maar ownen

9 likes

Hhahahahahaha zo hard lachen hierom

@Degas haaahahahaha ik ben al 5 minuten hardop aan het lachen dit is fantastisch

Volgensmij laat ik een klant nu software installeren die de klant al heeft. Maar ik heb doe mail gestuurd en toen ben ik op vakantie gegaan.

Ik heb dit nog nooit durven te vertellen uit intense schaamte en gevoel van domheid

Ik had net een nieuwe job op de afdeling debiteurenbeheer op een zorgkantoor. Ik moest een dossier samenvoegen met nieuwe nietjes en had nog nooit met een ontnieter gewerkt. Onder de noemer van durfvooralniettevragen gebruikte ik dat ding en zette het papier tussen die knijpers en ramde keihard dat ding dicht, papier aan gort uiteraard. Die hoofden van mijn collega’s…

Ik heb na dit incident hier overigens gewerkt totdat ik helaas door een ongeval werd afgekeurd.

25 likes