Hahahaha heerlijk dit, mega awkward ook echt
Zo moest ik laatst een collega uitleggen wat een dickpic was Dat gesprek verwijder ik ook uit mijn gedachten.
Overigens heeft die zelfde collega mij in geuren en kleuren uitgelegd hoe zijn blaasonderzoek gegaan is. Spoiler: het wilde er niet in.
Ik deed laatst ctrl plus v om even snel iets te delen. Ik verzond het ook meteen. Het was alleen iets wat ik in een topic hier wilde posten, dat had ik even gekopieerd omdat ik erachter kwam dat ik in het verkeerde topic zat te tikkenâŠ
O neeee, nog een klacht gekregen?
Hoe reageerde hij?
Ik heb weleens iemand zonder kenteken plaat laten wegrijden
We hadden vandaag een teamoverleg en het eerste gedeelte werd een client besproken. Deze client is marrokkaans en moslim daarom schoof er een geestelijk werker aan die arabistiek en islamkunde heeft gestudeerd.
Hij was heel vriendelijk maar wel heel serieus. Hij vroeg na een tijdje of deze client geen neven had.
En toen zei ik hardop âeen niffoâ
HAHAHAHAHHAAAA hoe reageerde hij? En anderen?
Ik snap 'm niet
Ik denk dat dit een woord is dat wij nog niet kennen?
Blijkbaar, denk dat ik het maar eens ga googlen
Ik ook niet!
Straattaal voor neef / broer /maatâŠ
Ik had een keer een dag vrij gevraagd maar ik had toen een baan waar ze echt heel erg op je rekenen en het is heel erg belangrijk dat je er bent. Je kan ook echt niet te laat komen, dat is heel erg. Je moet dan dus een briefje invullen met welke dag je vrij wilt en dan krijg je een kopie daarvan terug met of het goedgekeurd is of niet.
Ik had dus mijn vrije dag en ik was lekker aan het chillen en toen had ik opeens een paniek berichtje van mijn collega van âwaar ben je??? je bent veel te laat? de leiding heeft je al 3x proberen te bellenâ dus ik reageer zo van âIk had vrij hoor, was goedgekeurd!â
Maar toen een paar uur later ging ik opeens twijfelen, dus ik kijk in mijn agenda en daar zat mijn vrij vraag briefje gewoon nog in. Ik had hem dus helemaal niet ingediend. Ik weet echt niet hoe ik die fout had kunnen maken. Het gekke is dat ik er de volgende dag niks meer over heb gehoord. Ik denk omdat ik het met zoveel zelfverzekerdheid zei dat ze dachten dat ze zelf een fout hadden gemaakt.
Ik had hier letterlijk ontslagen voor kunnen worden!
**
Ik werkte ook ooit in een koffietentje en niet ik maar mijn collega had de deur gewoon 1. het alarm niet aangezet en 2. de deur niet op slot gedaan. Ik snap echt niet hoe!! Toen is er dus een dakloze 's nachts naar binnen gegegaan en die heeft een paar broodjes gegeten die in de vitrine lagen. Ik vond dat wel heel grappig.
Mijn werk zit sinds afgelopen maandag in een nieuw pand. Blijkbaar was ik zo van slag maandag door de verandering, dat ik naar de wc ging en vergat de deur op slot te draaien. Vervolgens trok een collega met vol enthousiasme de deur open terwijl ik net op de pot zatâŠ
Nou mijn manager opende de volgende ochtend en die zag natuurlijk dat de deur gewoon open was en die schrok heel erg. Je zag ook gelijk dat er met de broodjes gerommeld was want normaal ligt het gewoon netjes en er zit een soort koeldeken (? zoân zilver ding) overheen en dat was eraf en alles was door de war. Toen ging ze uiteraard de camera beelden checken en toen zagen ze dat! Hij heeft ook nog even rondgelopen en geslapen op een bank.
Voor mij niet want ik werkte niet eens die dag! Voor die collega weet ik eigenlijk niet want ik ben heel kort daarna weggegaan. Sowieso wel een waarschuwing maar volgens mij is ze niet ontslagen ofzo!
Ik heb een collega die dus nooit de deur op slot doet. Als ik dus naar de wc moet kijk ik eerst rond of ik haar zie, omdat ik echt bang ben om die deur open te doen terwijl ze er op zit.
Iemand blij verteld dat hij een verblijfsvergunning had gekregen. Bleek het alleen te gaan om het neefje dat aan die persoon was gekoppeld. Echt heel naar.
Oeffff die is wel heel erg
Ik heb wel eens een hete tas thee over mijn laptop van het werk omgestoten (dure macbook dan nog). Hij heeft het uiteraard niet overleefd.