Je moet kiezen-topic #2

Haha zongen jullie als kind ook: “Pepsi!! Pepsi cola! Wie er lacht, krijgt een 8…wie er beweegt, een 1 (?)”
ken het verder niet meer

4 likes

Haha nee dit is toch: wie er lacht krijgt een opdracht, wie beweegt krijgt er twee?

12 likes

Jaaa!

Pepsi… Pepsi Cola!
Mora… Mora Sisi!
Wie er lacht… Krijgt een opdracht!
Wie beweegt… Krijgt er twee!
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
En dan elkaar zo lang mogelijk aan blijven kijken zonder in de lach te schieten als ik het goed herinner :see_no_evil:

8 likes

Haha wow ik heb dit of verkeerd gezongen of onthouden ja!

Am I The Asshole editie:

Wie is de grootste asshole?

• Man had gezegd een gerecht met broccoli te maken maar serveert bloemkool
  • Man zet twee kopjes thee met zo’n theezakje voor 1 persoon waardoor jij waterige thee krijgt.
  • Man belooft je gezellig uit eten mee te nemen en trekt je de Little Italy in.

0 stemmers

• Met veel moeite weet je een jurkje te scoren je diploma-uitreiking, je vertelt dit aan een vriendin en zij komt uiteindelijk met exact hetzelfde jurkje aanzetten
  • Enthausiast vertel je als werkloze over een bepaalde vacature aan een vriendin en uiteindelijk besluit zij - vanuit een baan- ook op die vacature te reageren
  • Je relatie is dik een jaar uit en een vriendin vertelt dat ze binnenkort met je ex een afspraakje hebt

0 stemmers

• Jij wilt een pastelkleurige markeerstift voor SS maar klaagt dat het de verkeerde kleur is zonder dat je het eerder hebt gespecificeerd
  • Je SS-loodje is veganistisch, je bent lui en laat, dus rent de supermarkt in voor snoep en chocolade. Achteraf kom je erachter dat deze niet volledig plantaardig zijn, maar door tijdsnood en gemakszucht besluit je het toch zonder tekst en uitleg op te sturen.
  • Je krijgt van je SS-loodje niet cadeaus die ongeveer het opgegeven bedrag waard zijn maar vooral ritualtesters en meuk omdat SS daar werkt.

0 stemmers

2 likes

Had dat ook. Ik dacht even of dit de darkside van het forum was

Voor de mensen die ook schrokken:
SS = secret santa

3 likes

Ik vind niemand écht assholes in deze polls. Zijn mijn verwachtingen van mensen te laag? 🥲 (Ik voel wel nog de verbazing over de pastelblauwe-markersituatie.)

Ik sta op het punt om na jaren weer onder de mensen te sporten, kies tussen mijn irrationele angsten welke het minst erg is!

• Je doet twee keer per week yoga en laat tijdens elke les windjes. Niet heel hard, maar hard genoeg dat de mensen om je heen het doorkrijgen.
  • Je staat twee keer per week in de sportschool en zweet héél erg. Alle apparaten maak je nat en je ruikt erg sterk.

0 stemmers

• Het Noorderlicht zien
  • De Niagara falls zien

0 stemmers

Niagara Falls expectation:
afbeelding

Reality:

Het is ook niet in een natuurgebied, volgens mij als je je omdraait zit er een drukke weg, parkeerplaats en hotel gelijk achter je haha.

29 likes

Ja ik ben er geweest, vond het wel leuk om te zien (maar vooral uit de hotelkamer, supermooi uitzicht op de niagara falls, was echt prachtig, zonder 1000 toeristen om je heen) maar het was echt zoo druk en al die druppels maakten je helemaal nat :joy: wel indrukwekkend op zich hoor, maar ja, noorderlicht lijkt me specialer.

2 likes

Is deze vraag al eens geweest met precies dezelfde reactie inclusief foto’s? Of heb ik dit gedroomd? Ik had echt even zoiets van “hè, even kijken wanneer deze vraag is gesteld want ik heb dit al eens eerder gezien”.
Soms droom ik wel eens dingen waarvan ik later denk “dit komt me bekend voor, ik heb dit gedroomd”

Hebben anderen dit ook?

2 likes

Ik zag een filmpje vanuit de hotelkamer, heel mooi uitzicht inderdaad! Ik wil het sowieso ook wel zien maar noorderlicht lijkt me meer bijzonder!

Ik vind zo’n waterval altijd specialer als je er eerst heen moet hiken bijvoorbeeld, in plaats van dat je dus komt aanrijden en dan uitstapt en daar is het dan.

3 likes

Ja, zeker! Echt een vreemde gewaarwording is dat altijd en ik begrijp tot op de dag van vandaag niet hoe dat kan. Echt zo’n déjà vu heb ik dan, terwijl ik het gedroomd heb ipv echt neegemaakt.

1 like

Ja ik heb dat heel vaak hahaha, ook dat ik tegen vriendinnen zeg: weetjenog dit en dat? Of heb ik dat gedroomd?
Vaak weten we het ook niet meer want wij kramen zoveel onzin uit de hele dag dat het best zou kunnen

2 likes

Niagara Falls is een van de grootste decepties uit m’n leven

3 likes

Wat is grappiger?

• Modern Family
  • Brooklyn Nine-Nine

0 stemmers

1 like

Ik vind Modern Family echt vreeeeeeselijk saai en achterhaald en echt niks moderns aan ook met al die clichematige grappen over mannen en vrouwen en homoseksualiteit

8 likes

Mijn nieuwe favoriet is superstore, ik moet daar echt heel vaak hardop om lachen

3 likes

Ja daarom heb ik ook op B99 gestemd, die zijn grappig zonder dat ze afhankelijk zijn van stereotypes

Ik kom hier dus niet in

Stomme en irritante personages, niet grappig

1 like