- 12 mensen vermoorden
- Je beste vriendin vermoorden
0 stemmers
0 stemmers
Als ik mag kiezen welke twaalf mensen. Er zijn genoeg mensen die je liever kwijt dan rijk bent
12 random vreemden
Dan ben ik gewoon een egoïst, dus hasta la vista baby
Een van de 12 jezelf?
Ik denk dat ik niet meer bij jou durf te logeren vanaf nu
Zolang ik niemand hoef te vermoorden ben je oké.
0 stemmers
Je moet beide winkels inrichten en (deels) zelf maken van het voedsel of uitkiezen en inkopen van de boeken.
Ik wil altijd al een boekenwinkel, maar bibliotheek is misschien beter, hebben waarin ik dan uit elk land ter wereld boeken verkoop, dan staan ze per werelddeel en elk land heeft (voor zover mogelijk) dan kookboeken, romans, dichtbundels en/of gebundelde volksverhalen. En elk land een eigen kast in de vorm van iets significants of met vlaggen ofzo
En dan alleen de allerbeste boeken (iets van 10-20 per land als er zoveel aanbod is) uit die landen, die ik dan als het nodig is laat vertalen in het Engels, en de Nederlandse sectie bestaat alleen uit de overzeese gebieden van ons koninkrijk, want als je Herman Koch wil lezen ga je maar naar de Bruna doei.
Als ik niet zo pussy was had ik het al gedaan, het is al jaren een wens van me (zonder pand vooralsnog).
Maar de veiligheid van een vast contract, goede CAO en fijn salaris durf ik nog niet vaarwel te zeggen.
Ik had bakkerij gekozen, maar ben helemaal geen bakker. Plus zou failliet gaan door mijn eigen waar te vreten.
Haha met volle mond tegen een klant zeggen dat de koeken op zijn. 🥲
Ik zou niet door de hygiëne inspectie komen
Life in Pieces is een stuk leuker. Vergelijkbare setting en rolverdeling.
Ik zou me elke dag verslapen
Ohh wat een toffe droom zeg! Is het niet mogelijk minder te gaan werken bij je huidige baan en dan in deeltijd dit erbij te doen? Zo doet een collega dit momenteel met zijn droomwinkel!
Dat is wel een optie. Ik moet dan wel even goed nakijken of het helemaal mag. Ik denk het wel, want mijn baan heeft niets met bakken te maken dus er is geen sprake van belangenverstrengeling o.i.d.
Het is wel iets waar ik over droom, bepaalde dingen heb ik al uitgeschreven en ik heb ook al een domeinnaam geregistreerd.