Haha dit ja. In een van mijn aller eerste colleges vroeg de docent wie allemaal kinderverpleegkundige wilde worden of in de jgz wilde gaan werken, denk dat zo’n driekwart hun hand op stak. Uiteindelijk is bijna iedereen wat anders gaan doen haha
Maak een outfit van Stieglitz + Desigual + Buffalo
kies een top:
en een bottom
En schoenen
OMG flashbacks naar 1998 toen ik die schoenen droeg (ik had witte).
Ik heb 2 paar (had ze vroeger ook) in roulatie. Girlpower for life
Ik vind dit allemaal heel leuk
Die top met die handen zou ik echt niet aan kunnen doen want ik wil niet dat iemand denkt dat het een white power symbool moet voorstellen
Mijn associatie was “zoeken” maar wat kut dat dit er ook aan hangt
- emping
- kroepoek
0 stemmers
Tuinieren, kruisboogschieten en suppen
Iedereen moet een keer aan de beurt komen
Mark Rutte
- kruisboog
- tuinier
- sup
0 stemmers
Wopke Hoekstra
- kruisboog
- tuinier
- sup woppert
0 stemmers
Hugo de Jonge
- kruisboog
- tuinier
- sup
0 stemmers
Mona Keizer, Keizerin Sisi, de zanger van de Kaiser Chiefs
Mona Keizer
- paragliden
- boulderen
- jeux de boule
0 stemmers
Sisi
- paragliden
- boulderen
- jeux de boule
0 stemmers
Zangert van Ruby Ruby Ruby oooooooh
- paragliden
- boulderen
- jeux de boule
0 stemmers
Hoe moet ik dit interpreteren? Curious ways to kill someone? Zo heb ik nu wel een beetje gestemd namelijk
Nee als gewone activiteit
Gemiste kans dit
Oh ben niet de enige haha. Ik dacht ook vermoord/doodgaan door/met etc.
Halp me ff met nieuwe Skechers kiezen. Ze moeten evt ook onder een jurkje kunnen.
- Boven
- Onder
0 stemmers
- coca cola
- pepsi
0 stemmers
- coca cola
- fritz kola
0 stemmers
- pepsi
- fritz kola
0 stemmers
Iew allemaal vies
Fritz cola zit extra caffeine in. Kwam ik achter nadat ik de hele nacht had wakker gelegen en niet snapte waarom…
Fritz cola smaakt naar kindercola. Voor mij gevoel nog zoeter.
Een paar jaar geleden borrelde ik met een vriendin bij een of ander ‘hip’ industrial tentje, dat gerund werd als coöperatie, demokratie met een k, fuck the system, blablabla.
Toen kwam de man die ons bediende (ober is een vak apart en die titel was hem niet waardig) aan onze tafel om de bestelling op te nemen. Ik bestelde cola.
Hij: ‘Ok, wil je Fritz of *trekt afkeurend gezicht en kijkt om zich heen tot hij de aandacht van de andere gasten heeft * KAPITALISTISCHE cola?’
Ik: ‘Ehm, Coca Cola, alstublieft.’
Hij was zo beteuterd dat z’n intimidatiecampagne ten faveure van Fritz niet aansloeg🙃
Kapitalistisch graag, want ik geniet van de neergang van het arbeidersvolk voor mijn eigen financieel gewin. Mag ik er ook een appeltaartje bij?