Je moet kiezen-topic #2

Haha dit ja. In een van mijn aller eerste colleges vroeg de docent wie allemaal kinderverpleegkundige wilde worden of in de jgz wilde gaan werken, denk dat zo’n driekwart hun hand op stak. Uiteindelijk is bijna iedereen wat anders gaan doen haha

3 likes

Maak een outfit van Stieglitz + Desigual + Buffalo

kies een top:

en een bottom

En schoenen

OMG flashbacks naar 1998 toen ik die schoenen droeg (ik had witte).

1 like

Ik heb 2 paar (had ze vroeger ook) in roulatie. Girlpower for life :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vind dit allemaal heel leuk

2 likes

Die top met die handen zou ik echt niet aan kunnen doen want ik wil niet dat iemand denkt dat het een white power symbool moet voorstellen :sob:

Mijn associatie was “zoeken” maar wat kut dat dit er ook aan hangt

• emping
  • kroepoek

0 stemmers

Tuinieren, kruisboogschieten en suppen
Iedereen moet een keer aan de beurt komen

Mark Rutte

• kruisboog
  • tuinier
  • sup

0 stemmers

Wopke Hoekstra

• kruisboog
  • tuinier
  • sup woppert

0 stemmers

Hugo de Jonge

• kruisboog
  • tuinier
  • sup

0 stemmers

Mona Keizer, Keizerin Sisi, de zanger van de Kaiser Chiefs

Mona Keizer

• paragliden
  • boulderen
  • jeux de boule

0 stemmers

Sisi

• paragliden
  • boulderen
  • jeux de boule

0 stemmers

Zangert van Ruby Ruby Ruby oooooooh

• paragliden
  • boulderen
  • jeux de boule

0 stemmers

1 like

Hoe moet ik dit interpreteren? Curious ways to kill someone? Zo heb ik nu wel een beetje gestemd namelijk :tipping_hand_woman:

1 like

Nee als gewone activiteit :stuck_out_tongue:

Gemiste kans dit

2 likes

Oh ben niet de enige haha. Ik dacht ook vermoord/doodgaan door/met etc.

550x274
Halp me ff met nieuwe Skechers kiezen. Ze moeten evt ook onder een jurkje kunnen.

• Boven
  • Onder

0 stemmers

• coca cola
  • pepsi

0 stemmers

• coca cola
  • fritz kola

0 stemmers

• pepsi
  • fritz kola

0 stemmers

1 like

Iew allemaal vies

5 likes

Fritz cola zit extra caffeine in. Kwam ik achter nadat ik de hele nacht had wakker gelegen en niet snapte waarom…

1 like

Fritz cola smaakt naar kindercola. Voor mij gevoel nog zoeter.

Een paar jaar geleden borrelde ik met een vriendin bij een of ander ‘hip’ industrial tentje, dat gerund werd als coöperatie, demokratie met een k, fuck the system, blablabla.

Toen kwam de man die ons bediende (ober is een vak apart en die titel was hem niet waardig) aan onze tafel om de bestelling op te nemen. Ik bestelde cola.
Hij: ‘Ok, wil je Fritz of *trekt afkeurend gezicht en kijkt om zich heen tot hij de aandacht van de andere gasten heeft * KAPITALISTISCHE cola?’
Ik: ‘Ehm, Coca Cola, alstublieft.’

Hij was zo beteuterd dat z’n intimidatiecampagne ten faveure van Fritz niet aansloeg🙃

11 likes

Kapitalistisch graag, want ik geniet van de neergang van het arbeidersvolk voor mijn eigen financieel gewin. Mag ik er ook een appeltaartje bij?

5 likes