Je moet kiezen-topic #2

Wat is het ergst?

• In de trein heeft iemand tegenover je geen mondkapje op
  • In de trein heeft iemand schuin tegenover je zijn schoenen op de stoel naast je gelegd
  • In een rij schuin tegenover je is iemand zijn teennagels aan het knippen

0 stemmers

Van mij mag iedereen z’n teennagels knippen zelfs op de grond liggend in het gangpad, zolang ze maar een mask dragen

4 likes

Je gaat een weekendje (of midweek als je luxe bent) weg, welke situatie past het best bij jou

Je pakt je koffer. Snel gooi je er wat hoognodige dingen in (opladers, dat soort dingen) en wat kleren die lekker zitten. Voor eventuele make-up enzo is niet echt plaats, maar je propt wel je een paar van je skin essentials (en natuurlijk eventuele medicatie) erin. Oh ja en een borstel. Shampoo en zeep hebben ze daar vast wel. Op naar de Veluwe. Hier verblijf je in een huisje van een bekend vakantiepark dat van alle markten thuis is: restaurant, ijssalon, bowling baan, snackbar, minigolf, mini supermarkt. Je vakantie bestaat vooral uit wandelen en af en toe een ijsje of een snack halen. Je eet thuis en 1 keer in het restaurant. Een keer waag je je aan minigolf, maar het blijft toch een beetje een lullig aanzicht zo in je eentje dus stop je halverwege. Bij het eng hysterische kinderentertainment blijf je ver vandaan. Je geniet liever van het vogelgefluit. Je loopt in je kloffie omdat you can’t be bothered. Soms zeg je gedag tegen ANWB-stellen.

Je pakt je koffer. Streept bij elk item dat erin gaat je mooi vormgegeven digitale lijstje af. Gelukkig ben je twee weken geleden al begonnen met de voorbereiding, dus nu is het een fluitje van een cent. Je beste kleren liggen al gewassen klaar, al hebben ze daar ook een wasmachine. Skin essentials, check. Interessant boek, check. Haarstyling, haargummies, zakjes spirulina en magic bullet, check. Laarzen, sneakers en sandalen, check. ‘And we’re off’, typ je nog stel op een Instagram story. Op de camping is je huisje leuk ingericht met dingen zoals luxe handzeep. S avonds zijn er gezellige events waarbij je muntjes kunt kopen waarmee je pizza kunt kopen. Die eet je op bij het kampvuur, samen met andere mensen die je niet kent. Een man speelt gitaar, iemand begint spontaan mee te zingen, jij vindt dat gezellig. Straks nog lekker dansen tussen de lichtjes buiten met elektronische muziek en een bio-cocktail. Je voelt je helemaal zen in het Fries

• Scenario 1
  • Scenario 2

0 stemmers

Dit gaf echt de doorslag :joy:

19 likes

De spreekwoordelijke druppel

2 likes

I SAID MAYBEEEEEEEE

9 likes

By now you should’ve somehow
Realized what you gotta do. OPROTTEN!
I don’t believe that anybody
Feels the way I do about you now! :rage:

3 likes

Ik ben dus wel zo’n persoon die een excel overzicht maakt met wat er allemaal mee moet op vakantie en het dan netjes kan afstrepen :rofl: en het liefst al 2 weken van tevoren de koffer inpakt.
Maar mijn nekharen gingen rechtop staan bij de activiteiten van scenario 2 dus ik ga liever onvoorbereid scenario 1 uitvoeren

10 likes

Ja maar dit is Je moet kiezen, dus het is het Ă©Ă©n of het ander :upside_down_face:

3 uur het stemgeluid van ____ aanhoren.

• Davina Michelle
  • Van Velzen

0 stemmers

1 like

@Zemraluani kun je stemmen? Ik moet dit weten. De rest mag uiteraard ook. Maar ik las net ergens dat ze interesse heeft in suppen en met zo iemand kan ik eigenlijk geen vrienden zijn. Dus hoop dat we hier nog op Ă©Ă©n lijn liggen.

• Shakira
  • Beyonce
  • Jlo
  • Rihanna
  • Lady Gaga

0 stemmers

1 like

Oké uitleg:

3 ranks:

Bottom tier: J.Lo. Is knap voor iemand van 50 en kon goed Brandy/Christina Millian playbacken en een beetje dansen. Saai en oud. De laagste in de ranking

Mid tier: ik noem dit “duidelijk heel veel talent maar zijn voor mij echt heel saai en onboeiend, voel er niks bij” BeyoncĂ© en Lady Gaga. Pistool op m’n hoofd rank ik BeyoncĂ© boven LG want DC was wel m’n ding.

Top tier: Shakira en Rihanna. Love Rihanna enorm en ze is cooler en hotter en verdient alles MAARRRRRR Shakira zingt Spaans en je weet ik houuuuuu van latino alles, dus sorry ik moet gaan voor Shakira uit Barranquilla :dizzy::two_hearts: Bovendien is een dansende Shakira een Godin en is rihanna echt een matige danser dus sorry maar alsnog nummer 2.

7 likes

Maar Piqué is minimaal 10 strafpunten Z.

2 likes

Das wel zeker waar, nog coulant ook. Maar veel vrouwen hebben een mehman.

2 likes

Na haar interpretatie van het Wilhelmus klinkt Van Velzen opeens zelfs als plezierige optie.

6 likes

Ik ben naar een paar concerten van VanVelzen geweest mijn zus is fan, dus die drie uur kunnen daar dan ook nog wel bij :joy:

1 like

image afbeelding

Welke eieren eet je liever?

• Eieren in stinkwater
  • Eieren in een plastic rolworst

0 stemmers

1 like

Liever een echt ei in stinkwater dan nep worstei :sob:

2 likes

Waar ga je werken als verpleegkundige?

• Thuiszorg
  • Verzorgingstehuis
  • Psychiatrie/verslaving
  • Intensive Care
  • Op een bepaalde afdeling in het ziekenhuis
  • Kraamverpleegkundige

0 stemmers

En waar ga je werken als social worker?

• Jeugdzorg
  • Psychiatrie
  • Verslavingszorg
  • Reclassering
  • Wijkwerker

0 stemmers

En stel je wordt advocaat?

• Strafrecht
  • Bestuursrecht
  • Staatsrecht
  • Fiscaal recht
  • Vermogensrecht
  • Handelsrecht
  • Ondernemingsrecht
  • Personen en familierecht
  • Arbeidsrecht

0 stemmers

1 like

Leuke!
Grappig dat heel veel mensen voor de kraam kiezen. In mijn ervaring wilde ook alle verpleegkundige dat in het eerste jaar.

1 like