Je moet kiezen-topic #2

Maar als je met pensioen bent kan je toch ook gewoon naar Cuba gaan en daar je tijd uitzitten maar dan zonder dat je 24/7 over je schouder moet kijken?

20 likes

Minder spannend maar je hebt wel een punt :joy:

1 like

Maar dat je helemaal tevreden bent maakt toch dat het geen saai leven is? Ik interpreteerde de polloptie als: je vindt je leven heel saai. En niet dat het een “saai” leven is, als in gesetteld en burgerlijk. Anders is het natuurlijk een supermakkelijke keuze. Wat ook lijkt als je ziet hoeveel mensen er voor een saai leven kiezen.

1 like

Ik snap wat je bedoelt, maar mijn leven is wel redelijk saai hoor. Soms loop ik daar tegenaan en denk ik ‘is dit het nu?’.
Maar dat liever dan de heftige dingen die ik heb meegemaakt.

1 like
  • Op je 45e dood gaan maar wel een heel vol en rijk leven gehad hebben
  • Op je 80e dood gaan maar het maar een beetje hebben uitgezeten

0 stemmers

(vol en rijk zoals jij het zelf in zou vullen, intens gelukkig worden van alleen zijn en moestuinieren kan ook vol en rijk zijn)

1 like

Wie van deze gehate personages haten jullie meer?

• Stuart Little
  • Opa Joe

0 stemmers

1 like

Ik wist helemaal niet dat Stuart Little zo gehaat werd? 🥲 Vond het vroeger best leuk.

10 likes

Ik heb een irrationele Stuart Little haat.

1 like

Stuart Little is een rgk

11 likes
  • Altijd rondlopen met een extreem heftige neuscontour die niet goed geblend is (je ziet de lijnen nog, heel vlekkerig etc)
  • Altijd rondlopen met foundation die 4 tinten te licht of te donker is, je mag hem niet verder aanbrengen dan je kaaklijn dus je krijgt echt dat maskereffect (ook bronzer/concealer mag niet om t te fixen)

0 stemmers

1 like

Voor de rest van je leven het volgende horen tijdens de seks;

• Hmm ik houd van je geile stinktenen
  • Fuck wat is die navel van jou lekker vies
  • Dat hangende oorlelletje van je windt me zo op

0 stemmers

1 like

Je moet samenwonen met

• Deze papegaai die constant jankt/krijst als een kind. 'S nachts is hij stil dus heb je wel rust, maar overdag ben je de hele dag thuis in dezelfde ruimte als de papegaai.
    https://www.youtube.com/watch?v=SXaIVDX44eE
  • Dit konijn dat 's nachts constant over je hoofd heen rent waardoor je nooit goed slaapt. Hij mag niet in een kooi, je moet hem los laten rennen en hij maakt je de hele nacht lang om de paar minuten wakker.
    https://www.youtube.com/watch?v=8NgzYdc4uos

0 stemmers

Zou je liever 3 benen hebben of 1 been? Je kleding wordt er automatisch op aangepast dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! :slight_smile:
  • 3 benen natuurlijk
  • ik neem genoegen met 1 been

0 stemmers

2 likes

Maar krijgt iedereen dan opeens 3 benen of ben ik dan de enige?

3 likes

Oe, goede, even een vervolgvraag:

Yes, COVID vaccins zijn er nu voor iedereen! 1 kleine bijwerking: je wordt de ochtend na de vaccinatie wakker met een ander aantal benen.
  • Sorry not sorry, ik neem het vaccin niet.
  • Vaccinatie én een extra been? Kom maar op!
  • Om uit deze pandemie te komen lever ik graag een been in.

0 stemmers

Ik zou denken nee ik wil geen ander aantal benen, maar aan de andere kant heeft iedereen na de vaccinatie dan wel 1 of 3 benen en ben jij de idioot met 2 benen die de vaccinatie weigerde.

6 likes

Nouja met 1 of 3 benen kan ik niet meer werken dat is dan ook wel weer wat onhandig

Dat derde been is natuurlijk de 5g antenne van Bill Gates.

10 likes

:shushing_face:

1 like
  • The O.C.
  • One Tree Hill

0 stemmers