- Er zijn stories op dit forum, net zoals bij instagram/snapchat.
- Er is een optie om live te gaan op dit forum. Net zoals op fb/instagram.
0 stemmers
0 stemmers
Ik ben hier te jong voor
Er komt niet heel veel geweld in voor hoor. Wel seks soms
Ja daar heb je het al
Micha Barton is echt een whole era, een icoon
En Sandy Cohen was 100% mijn eerste daddyyyy
Ahhh echt zulke toffe herinneringen, ik vond het echt zo’n geweldige serie! Zo jammer dat het niet op Netflix of wat dan ook staat
Groot deel van m’n muzieksmaak is ook echt wel door the OC geïnspireerd, zoveel nieuwe bands leren kennen, no shame
@Lula is deze alleen verplaatst omdat ik erbij heb gezet als je moet kiezen? :’( Ik dacht dat dit topic alleen was voor rare onwerkelijke dilemma’s
Nee hoor, niet alleen dilemma’s. Maar die andere gaat vaak zo hard dat het niet bij te lezen is. Dus als iets hier past, is het beter te spreiden.
Okee okee! Helaas pindakaas. Ik kom hier nooit maar dan ga ik maar eens een rondje stemmen
0 stemmers
Op het eerste zicht zou ik voor warm kiezen maar dan krijg ik flashbacks naar vorige zomer. Wakker worden in een snikhete slaapkamer en een soort paniekaanval krijgen omdat die warmte zo verstikkend is.
Maar daar wen je dan ook wel aan toch…? Als het altijd is? Lijkt me wel echt lekker om minder kleren aan te hoeven haha
Ik denk ook dat als het altijd zo warm is, je je huis er ook op aan past (stenen vloer, airco, rolluiken etc). Oké is bij kou trouwens ook zo natuurlijk maar elke dag shorts dragen en een bikini zou voor mij the dream zijn
Altijd chille truien en dekentjes
Stel er zijn ineens heel veel posts in korte tijd in een topic, welke lees je als eerste?
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Een vriend van me werkte bij een café waar Mo heel vaak kwam. Altijd in voor een praatje, heel hartelijk (dankbaar), goeie fooi. Denk dat ze droog/grappig is
Met Mo kan je gewoon ongegeneerd vreten en lachen denk ik. Vita en Elise lijken me types die of heel gezond willen en judgy zijn als je dat niet doet en als het eten geleverd is klagen over dat de sla niet groen genoeg is of dat het zoutpotje een lelijke kleur heeft.
Oh het is koffie. Naja dan zal het wel niet het juiste type gebrande koffie zijn😂