Je moet kiezen-topic #2

• De hele nacht een mot in je kamer
  • De hele nacht een spin in je kamer

0 stemmers

1 like

Slapen met spin in de slaapkamer doe ik nooit meer. Paar jaar geleden voelde ik wat gekriebel over mijn rug maar ik verwachte geen spin dus ik bleef gewoon liggen. Toen het bij vriend begon te kriebelen keek hij wel onder de dekens en zonder iets te zeggen sprong hij meteen op om hem te vangen. Was het zo’n engerd met hele lange dunne pootjes😭

Ieeew 🥲🥲

Ga weg met je rot poll met enge beesten jij!!!

4 likes

Does lief haha. Die beestjes doen je niks. Ik verwijder alleen stekende beesten en beesten die in m’n aura komen. Ik denk altijd maar dat ik degene ben die in hun leefomgeving is gekomen en niet andersom

3 likes

Nee ben lief voor mijn mede forummer maar ben echt zo een jankerd met beestjes vlinders vind ik ook walgelijk

Ben zo iemand die heel hard wilt gillen maar dat niet durft dus dan snel wegloopt en binnen met alle ramen en deuren dicht gaat zitten bah daarom heb ik ook zo een hekel aan buiten eten wie doet zoiets goor

4 likes

Ik doe al elke dag van mijn leven intermittent fasting haha

Ok, niet echt een leuk dilemma, maar volgens mij past het het beste hier en ik ben benieuwd wat jullie zouden doen. Dit zijn tijden voor heen, maar moet ook weer terug, dus eigenlijk x2

• een weekend een auto lenen, en 3.5u rijden (alleen)
  • Een stuk gebracht worden met de auto (1u), rest met de trein (3.5u)
  • Gewoon met de trein (5u), en ter plekke een fiets huren (~90e)
  • Weekend afzeggen en gaan klussen bij mijn vriendin

0 stemmers

ik weet niet wat de situatie is verder maar ik zou nu geen 5 uur in een trein gaan zitten in de huidige situatie.
maar begrijp ik het goed dat het een weekend weg is OF een weekend klussen?
dan zou ik nu voor klussen kiezen.

Was dit die klusinhalige vriendin? Waarom overweeg je om je weekend weg te cancelen, dat had je toch speciaal geboekt juist?

Ha nee, is voor mij geen serieuze optie hoor! @Miep42 is inderdaad voor een weekendje weg!

Ben je dan ook 3,5/7 uur bezig met klussen? Ik zou beide afzeggen en op de bank netflixen

O, maar wat is dan het dilemma? Ik snap het niet. Of staat die optie van klussen er als grap tussen en gaat het eigenlijk alleen over het vervoer?

Ik heb ook meer info nodig? Waar gaat het weekendje naartoe? Met wie? Waar slapen we?

Is er een bad?

11 likes
  • Hoge pieken, diepe dalen
  • Een saai kabbelend leven

0 stemmers

1 like

Ik heb een aantal jaar hele hoge pieken en diepe dalen gehad en dat vond ik zo heftig.

Nu heb ik al een paar jaar een rustig leventje met man en kind, en het hoogtepunt van afgelopen week was mijn winkelafspraak bij de Action. Ben ik helemaal tevreden mee. :+1: (Uiteraard hoop ik wel dat de pandemie zo snel mogelijk achter de rug is).

19 likes

Jij en je partner of beste vriend(in)

• Staan vanaf morgen op de opsporingslijst van interpol en moeten vluchten
  • Zijn vanaf morgen met pensioen

0 stemmers

Nooit meer werken (vrolijke variant) of nooit meer werken (altijd zieke stress variant)? Wie kiest er nu voor vluchten?! :sob:

4 likes

Hahaha ik ben 23, ik zou gek worden als ik nu al met pensioen zou moeten 🥲 dan liever nu naar Cuba vluchten en daar mn tijd uitzitten

Ja ik ga er wel vanuit dat ik dan op mn 27e :fire::fire: FIRE :fire::fire: ben, niet ineens 40 jaar ouder haha

3 likes