Haha die eerste. Dan ga ik sowieso alles van The Handmaid’s Tale gebruiken.
Blessed be the fruit!
Heb in de zomer mensen wel lekkere watermeloen overhandigd met die zin.
May the lord open!
- Je kunt de rest van je leven eten wat je wilt en je blijft voor altijd op je streefgewicht. Je moet wel elke dag minstens 3000 kcal eten, no excuses.
- Je hoeft de rest van je leven niet meer te eten en blijft op je streefgewicht, maar je kunt ook nooit meer iets eten. No excuses.
0 stemmers
Kom maar op met de dagelijkse zak m&m’s!
Haha ik had ook echt geen andere uitslag verwacht dan deze
3000 kcal?? Eitje
Word alleen lastig als je buikgriep hebt ofzo
Whahaha ja ik zat ook al te twijfelen hoeveel kcal ik moest doen
- 4000
- 6000
- 8000
- 10000
- meer dan 10000 kom maar op
0 stemmers
Wat zou je nu liever doen voor 60 min?
- Simsen
- Een boek lezen
- Wandelen
0 stemmers
Applaus voor iedereen die tegenwoordig nog een uur de Sims kan spelen. Tenzij je hem vol met mods stouwt…
- Altijd 2 uur extra slaap hebben (merk je niet in aantal uren op de wekker maar wel in de mate waarin je uit hebt kunnen rusten)
- Altijd 100 euro belastingvrij boven je normale salaris/uitkering per maand.
0 stemmers
- In de zomer altijd een muts moeten dragen en sjaal.
- In de winter altijd een bikini-top moeten dragen over je normale kleding heen.
0 stemmers
- Doordeweeks kookt er altijd 2 dagen een chefkok voor jou, compleet kosteloos. Jij bepaalt op welke dagen en wat je gaat eten (of je laat je verrassen). Voor je hele gezin.
- 2 weken extra vakantiedagen per jaar op kosten van de baas
0 stemmers
- Je moet ieder jaar al je collega’s een kerstkaart sturen met een overdreven religieuze wens.
- je moet ieder jaar al je collega’s een kaart sturen vanuit een duf vakantie adres (Groetjes uit het wonderlijke Woerden/Adembenemend mooi in Appelscha etc) en daarin echt die locatie de hemel inprijzen. 'Dit is de beste vakantie ooit. Mooier dan Nieuw-Zeeland." etc
0 stemmers
Mijn collega’s zouden op dit moment strontjaloers zijn zélfs al zou ik op vakantie gaan naar Woerden
Die ansichtkaart uit een dood oord krijgen we nu al elk jaar van collega’s…
Je moet in één van deze twee steden gaan wonen. Het vinden van betaalbare en goede woonruimte is geen probleem.
- Leeuwarden
- Maastricht
0 stemmers
- Amsterdam
- Rotterdam
0 stemmers
- Berlijn
- Londen
0 stemmers
- New York
- Tokio
0 stemmers
- Buenos Aires
- Kaapstad
0 stemmers
Je bent aan het koken, je ligt in bed, je bent aan het relaxen. Wat vind je het fijnst om aan te hebben staan?
- Tv
- Muziek
- Podcast
0 stemmers
Of nooit meer makeup, of elke dag minstens 5 producten?
- Nooit meer
- Elke dag minimaal 5 producten
0 stemmers
Nooit meer is geen optie en alleen mijn skincare bestaat al uit meer dan 5 producten dus perfect
Skincare telt niet als make-up
Ik heb sind maart vorig jaar denk ik twee keer make-up gedragen. Droeg voor de pandemie ook alleen wenkbrauwpoeder en mascara, maar voor zoom maakt dat toch niet uit. Mis het ook echt niet. Alhoewel ik het wel jammer zou vinden als ik voor speciale gelegenheden niet meer uit mag pakken, maar liever dat dan elke dag gedoe.
Kies een schoolplaat voor je werkkamer
0 stemmers