Ja is zo, maar ben wel bang dat fvd aan de macht voor veel meer mensen levensbedreigend zal zijn dan 4 jaar VVD 2 jaar PVV. Gatver wat een nachtmerrie om over na te denken
Ik zou verbaasd zijn als FvD het 4 jaar volhoudt in het kabinet zonder uit elkaar te vallen, maar ik zou dan serieus overwegen om te emigreren.
- Je krijgt gratis een liposuctie, maar al het weggezogen vet moet je wel opdrinken
- Gratis facelift, maar het stukje huid dat weggesneden wordt moet je opeten
0 stemmers
Zul je zien dat het vet zich dan direct weer settelt op het gebied dat ik leeg liet zuigen
Ik ook. Als FVD of PVV de allergrootste worden wil ik niets meer met de mensen hier te maken hebben
Ik heb altijd spijt als ik dit topic geopend heb
- 8 jaar SGP met Denk
- 4 jaar PVV en 4 jaar Thierry
0 stemmers
- 4 jaar Volt en 4 jaar Pvda
- 4 jaar D66 en 4 jaar Groenlinks
0 stemmers
Dit zijn de betere polls!
Shit
Wil ze eigenlijk alle 3
- Een autobiografie schrijven
- Een stripboek maken
- Een peuterboek schrijven
0 stemmers
- Een wildlife-ranger zijn, de mooiste reservaten en natuurparken over de wereld bezoeken om projecten uit te voeren
- Een super goede documentairemaker zijn naar een onderwerp dat je heel interessant vindt, ook hier kun je voor reizen
0 stemmers
Je moet met een programma meedoen. Wat kies je?
- First dates - je krijgt 1000 euro.
- Lang leve de liefde - je krijgt 1000 euro per 24 uur
- Big Brother - je krijgt 200 euro per 24 uur maar je moet wel 90 dagen vol maken
0 stemmers
Makkelijke keuze: Big Brother! 3 maanden binnen zitten voor €6000 per maand. Ik zit nu ook al een jaar binnen dus kom maar op met dat geld!
Ik zou prima 3 maanden binnen zitten voor 6000 euro maar vind het wel een zeer groot verschil of dat in mijn eigen huis is of met 10 leipos ergens waar ik 24/7 gefilmd wordt.
Would you rather
- Je besprayt jezelf jezelf elke dag rijkelijk met wc-verfrisser
- Je loopt altijd met een rol wc-papier onder je arm
0 stemmers
- Elke keer als je gaapt blijft je mond een kwartier open staan
- Vanaf nu begint iedereen te huilen telkens je ergens binnen komt
0 stemmers
- Je hebt de rest van je leven een Salvador Dali snor
- Iedere man die je tegen komt spreek je aan met “El Profesor”
0 stemmers
- Al je beurten in gesprekken moet je afsluiten met een retorische vraag.
- Al je beurten in gesprekken moet je afsluiten met religieuze noot in NL/ENG etc ‘May God Bless you, Amen’.
0 stemmers
- Je mag alleen tops dragen met konijnenprint
- je mag alleen tops dragen met kersenprint
0 stemmers
- Als je gaat zwemmen, douchen, badderen, zonnen, seksen. sporten moet je altijd een overdreven grote gucci riem dragen met het logo.
- Je moet altijd binnen een inmens opvallende zonnebril dragen
0 stemmers