Je moet uit eten, met wie ga je?
- Thierry baudet
- Geert wilders
- Mark rutte
0 stemmers
Je moet uit eten, met wie ga je?
0 stemmers
Gebaseerd op het debat van vandaag
Ik kies denk ik Rutte. Kijken of ik hem kan verleiden om te bekennen dat ie loog ofzo.
Misschien als je hem volgiet met drank
Vast wel. Hij kan zich vervolgens toch niet herinneren dat hij dat heeft toegegeven.
Kies een beroep
0 stemmers
Je geld verdienen alsā¦
0 stemmers
Geert. Dat debat van gister deed iets met me.
Wow gevangenisbewaker? Had ik niet verwacht dat de meeste daarvoor stemmen. Dat staat echt bekend als een van de slechtste banen.
ik ga voor wilders want dan vraag ik hem gewoon wat hij van rutte vind en kan ik ondertussen lekker eten
lijkt me heerlijk hem daarover te horen ranten
echt geen zin in amicale rutte die gezellig wil gaan lopen kletsen
Ik zag gisteren een bericht van een kickbokser die tijdens het boksen zān vinger verloor(???), toen deed ie zān handschoen uit en mistte hij dus een stuk vinger die nog gewoon in de handschoen zat. Nou no thank you. Maarja paardenmeisje dus dan toch maar cowboy
Als slechtste baan qua?
Stel dat je vanaf nu nog maar Ć©Ć©n scheldwoord meer mag gebruiken. Welk Vlaams scheldwoord kies je?
0 stemmers
Onnozelaar is zoān treffend woord. Het is beter dan alle ādomboā achtige dingen die we hier zeggen, want iemand kan slim zijn maar toch onnozel en dat is dan meteen een verwijt want je kan er wat aan doen dat je onnozel bent.
Ik vind wasbak eigenlijk leuker klinken dan lavabo.
Ik wist niet dat lapzwans Vlaams is? Dat wordt waar ik woon ook gewoon gebruikt iig! Daar dus maar op gestemd want zo noem ik mensen sowieso dus al
Wat zou je het liefst als ontbijt eten?
0 stemmers
Wat vind je erger?
0 stemmers
Labbekak wat een heerlijk woord! Heb het wel even moeten googelen haha
En jouw partner die van een ander steelt vs jouw partner die vreemdgaat?