Je moet kiezen-topic #2

• Je mag alleen een relatie hebben met iemand die dezelfde citoscore had of 1 á 2 punten hoger of lager. Geen cito gehad? Dan mag je ook alleen mensen daten die in hetzelfde schuitje zitten of moet je emigreren.
  • Je mag alleen een relatie hebben met mensen die: André heten of Andreja , volkszanger zijn (of dat beroep ambiëren) minstens 2 x hun laatste vriend(in) hebben belazerd, of smartlappen als lievelingsgenre hebben en 24/7 die liederen thuis draaien.

0 stemmers

Ik ben niet blij om in hetzelfde rijtje te worden gezet als Andre :joy:

17 likes

Ik zie wel een handige optie op datingapps voor me waar je je score kan invullen en dan automatisch gematcht wordt

2 likes

Ik zie het wel weer gebeuren dat de enigen met een vergelijkbare score volkszingende Andres zijn…

6 likes

Met wie op date

• Rolf sanchez
  • Marco borsato
  • Linda de mol

0 stemmers

Linda zodat ik haar kan drogeren en ze me kan adopteren :money_mouth_face:

4 likes
  • Altijd naar je partner luisteren (hij bepaalt wat je aandoet, waar je heengaat, hoelaat je thuis bent) maar is verder heel leuk en gezellig en veel liefde
  • Voor de rest van je leven alleen zijn en single sterven

0 stemmers

Heerlijk toch? Niet meer nadenken! Toppieee!

Ik heb een collega die dit voor zijn vrouw doet. Kleding bepalen en meer van dat soort dingen. Ik kots er altijd op maar eerlijk is eerlijk, ze zien er gelukkig uit.

Toen ik stemde vond ik het zo’n obvious keuze dat je veel beter alleen kan zijn dan met een bazig type dat alles voor je bepaalt. Ik schrik er gewoon van dat 35% liever haar hele leven laat bepalen door een partner dan alleen door het leven te moeten gaan. Echt nachtmerriemateriaal zo’n leven.

17 likes

Ik hoop niet dat hij kan bepalen waar ik heenga :dizzy_face:

Met Rolf lijkt me wel gezellig. Ik zat op de basisschool bij hem in de klas. Hij was altijd vrolijk en had een baby teckel, maar die zal er vast niet meer zijn :pleading_face:

6 likes

Voor mij was het grootste ding dat ik mijn partner voor geen goud kwijt wil en hij waarschijnlijk geen rare keuzes zou maken waar ik niet achter sta. Als ik nu vrijgezel was had in zonder enige twijfel de andere optie gekozen.

3 likes

Het lijkt me echt vreselijk als je geen eigen mening mag hebben en altijd maar naar je partner moet luisteren. Nee, krijg er helemaal de kriebels van. Dan kies ik voor single zijn.

Maar als je partner nu plotseling besluit dat zijn woord wet is en jij maar moet luisteren. Wil je dan alsnog bij hem zijn?

Ik neem dit veel te serieus, I know.

1 like

In mijn hoofd heb ik er gewoon van gemaakt dat ik dan alles voor hem bepaal :joy:

1 like

Hahaha nee absoluut niet als hij daar zelf mee komt.

1 like
  • 4 jaar rutte en dan 4 jaar klaver
  • 8 jaar kaag

0 stemmers

• 6 jaar groenlinks (kabinet valt) en 4 jaar thierry
  • 4 jaar vvd 4 jaar pvda en 2 jaar pvv

0 stemmers

Ik gun iedereen 6 jaar GroenLinks, maar ben echt bang voor de schade die Thierry in 4 jaar kan toebrengen.

11 likes

maarja 4 jaar vvd en 2 jaar pvv vind ik ook niet top, zit je 6 jaar in de shit.
denk dat ik echt liever voor GL/FVD ga

1 like