Je moet kiezen-topic #2

Haha wow wist ik niet!

Je werkt 4 dagen per week, welke dag neem je vrij? (Ga er vanuit dat je alleen doordeweeks werkt)

• Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag

0 stemmers

Donderdag is echt heerlijk. Maandag of vrijdag zou bij mij echt overlopen in het weekend, maar het zou dan niet langer lijken voor mijn gevoel. Nu is het woensdagavond: yes morgen vrij! Vrijdag is altijd een supergezellige/chille dag om te werken (buiten corona dan) dus eigenlijk voelt alleen maandag tot en met woensdag echt als een werkweek.

4 likes

Ik heb vrijdag vrij! Lekker lang weekend. Opzich is vrijdag ook een heel rustige dag, dus ik kan mij ook voorstellen dat collega’s juist die dag wel werken om veel eigen werk gedaan te krijgen.

1 like

Ik was laatst op maandag vrij en de week ging zó snel voorbij. Vrijdag is bij ons altijd een hele chille dag, dus zou liever die werken dan maandag. Al lijkt woensdag me ook wel lekker, breekt een beetje de week.

1 like

Ik ben zelf meestal op woensdag vrij. Maandag en dinsdag gebeurt er vaak te veel om te missen en vrijdag is juist de leukste dag van de week met de vrimibo. Soms op donderdag vrij, maar vind dat woensdag zo lekker de week breekt. De woensdag voelt als een soort mini-weekend :blush:

Toen ik fulltime werkte en er overigens geen leuke vrimibo was, vond ik vrijdag top om thuis te werken, kon je net wat eerder weekend nemen door geen reistijd te hebben.

Dinsdag lijkt mij zo fijn om vrij te nemen. Zie je gelijk niet zo hard tegen die eerste werkdag na het weekend op omdat je de volgende dag weer thuis bent. En na dinsdag zit je week er al weer voor de helft op :slight_smile:

En wie kan er alleen de dinsdag als vrije dag krijgen? :raised_hand::sob:

2 likes

Als jij nu fruit kon eten, goed en lekker fruit dus je hoeft geen rekening te houden met het seizoen, wat kies je?

• Banaan
  • Appel
  • Mandarijn
  • Sinaasappel
  • Aardbei
  • Kersen
  • Meloen
  • Mango
  • Papaja
  • Frambozen
  • Bramen
  • Bessen
  • Kokosnoot
  • Druiven
  • Granaatappel
  • Ananas
  • Kiwi
  • Lychees
  • Pruimen
  • Nectarine

0 stemmers

Ben je liever:

• Verkrachter
  • Moordenaar

0 stemmers

Wtf…

6 likes

Denk dat als je iemand verkracht dat je diegene zijn ziel en al het positieve uit het leven ook vermoordt. Dus dan vermoord ik liever een keer dan dat ik diegene zolang laat lijden.

2 likes

Ik kan me best situaties voorstellen waarin ik tot moord in staat zou zijn, maar kan me niet voorstellen ooit iemand te willen verkrachten/op een andere manier te willen martelen.

5 likes

@GirlLikeThis @Neverland heel lijst vol heerlijk fruit en jullie kiezen voor appel en banaan whaaat

4 likes

Ik hou niet van fruit, tenzij ik in een heel warm land ben waar de ananas heerlijk zoet is. In Nederland eet ik het echt omdat het ‘moet’. En dan bij voorkeur een banaan.

1 like

Ahh oke, maar stel je was dus in een tropisch land dan zou je voor ananas kiezen?

Watermeloen

2 likes

Ik denk het wel! Of (water)meloen, als het echt heel warm is. :slight_smile:

1 like

Ik ben gewoon gek op mijn pink lady’s! :joy:

4 likes
Liever
  • Elke dag een dik boek verplicht moeten uit lezen, je mag pas slapen als je dit boek echt uit gelezen hebt, dit gaat waarschijnlijk in de weg staan van de rest van de dingen die je elke dag moet doen
  • Elke dag de teennagels van je buurvrouw knippen

0 stemmers