Je mag één wens doen

Ik denk dat iedereen happy vegan is (en dierenleed niet meer bestaat).

Of anders wereldvrede maar ik denk dat daar dus kanttekeningen aanzitten ookal zie ik ze niet

Of een betere president dan Trump

Of dat links is de grootste wordt bij de verkiezingen

1 like

Dit! Alleen dan mijn moeder.

1 like

Alles krijgen wat ik wil. Of dat dan de ene keer geld is, de andere keer gezondheid voor wie dan ook, dan weer iets anders… ik wil gewoon krijgen wat ik wil.

Ik zou wensen dat mijn vriend niet meer ziek is. Nu kunnen we geen lening krijgen voor een huis, geen kindje krijgen, moeten we vaak onze plannen uitstellen omdat hij zich ziek voelt,…

6 likes

Nooit meer gestressd zijn.

Ok

download%20(8)

1 like

Dat mijn vader volledig herstelt zou zijn van zijn niet-aangeboren hersenletsel, zodat hij niet langer meer eenzijdig verlamd is en verder weer normaal kan communiceren.

Dat ik vandaag de liefde van mijn leven leer kennen

Dat je baan, opleiding, status, ras, geaardheid en geslacht geen rol meer spelen. Daar zouden we veel relaxter en liever van worden. We zijn stap voor stap al op weg om de wereld mooier te maken en ik hoop dat we ooit mensen niet meer buitensluiten vanwege het bovenstaande.

3 likes

Dat mijn tante weer leefde

Heel moeilijk aan de ene kant zou ik iets voor mezelf wensen dat ik eindelijk eens gelukkig ben en niet alsmaar zoekende naar wat ik wil/en naar mijn plek. Maar aan de andere kant voel ik mijzelf dan weer egoïstisch dat ik niet iets kies voor de gehele mensheid of dierenwelzijn.

1 like

Voor altijd een perfect lichaam

Kunnen vliegen

1 like

Mijn egoïstische wens zou toch echt zijn om mezelf slank te wensen en dat ik dat ook blijf ongeacht wat ik eet.

Niet egoïstisch zou ik een genezing wensen voor alle chronische aandoeningen die niet dodelijk zijn maar wel je leven verzieken. Zoals Parkinson, tinnitus, depressie etc.

1 like

Niet meer depressief zijn

1 like

Een gezond lichaam, ondanks wat je ermee doet. Ook als ik niet zou sporten of slecht zou eten zou ik gezond blijven, een gezond gewicht hebben (met het figuur dat je wil) en normaal zwanger kunnen worden/blijven.

En dan gewoon fit oud worden en dat je ermee kan stoppen als het genoeg is voor je.

1 like

Denk toch dat ik ga voor: Kunnen vliegen

1 like