Dat ik de 1 juli trekking van de Staatsloterij win, oneindig geld hoeft niet, 30 jaar lang tyfusveel geld is genoeg
Ik zou een perfect lichaam wensen ondanks wat ik doe met sport en voeding
Mijn gezondheid terugkrijgen.
De loterij winnen zodat ik niet meer hoef te werken
Ja toch ook oneindig geld. Zou er voor mijn familie ook dingen mee kunnen oplossen en voor goede dingen in de wereld. Alleen krijg je daarmee wel een enorme macht waarvan ik niet weet of ik daarop zit te wachten. Dan zou ik misschien toch neigen naar goede gezondheid voor degenen die ik ken en mezelf.
Geld! Geld maakt niet gelukkig zeggen ze altijd maar ik zou toch veel dingen kunnen doen die mij gelukkig maken.
Ja ik zou ook heel veel geld willen
Of dat mn ex nooit was vreemdgegaan, maar goed daar ben ik eigenlijk wel blij mee ook al was toen mn leven voorbij
Nu heel gelukkig
Ik zou mijn vader terugwensen. Die overleed iets meer dan 5 jaar geleden, en ik zou er alles voor over hebben dat hij zou kunnen zien waar mijn broertje, zusje en ik nu staan en hoe we ons ontwikkeld hebben in de laatste 5 jaar. Zou ook zo fijn zijn om naar dingen uit te kunnen kijken zonder dat je van te voren al weet dat er altijd een heel belangrijk iemand mist.
Dit inderdaad. Ik hoef geen oneindig geld. Maar een leuke baan (3 of 4 dagen, niet 5 zoals nu) en dat het ruim meer verdiend dat maakt al dat ik meer dingen zou kunnen doen die ik wil. En dat ik er dan toch voor gewerkt heb, dat geeft dan wel een goed gevoel.
Dat onze kat weer leefde
Een kindje
Of de komende 60 jaar gezond blijven.
Dat er niemand meer sterft aan kanker.
Dat ik met mijn overleden oma zou kunnen praten.
20cm langer, 5kg lichter.
Alles kunnen eten zonder aan te komen
Dat iedereen die belangrijk voor mij is gezond en gelukkig mag zijn!
Dit is ook wel een extreem goede
Patat4life
Nooit meer ongelukkig zijn.
- de Liefde van mijn leven ontmoeten
of 2. De huid van sneeuwwitje voor de rest van mijn leven
Altijd gelukkig zijn