Je allereerste forumpost

Hahahahaha dit vind ik heel grappig

1 like

Ik vind het echt knap dat jullie het allemaal nog weten, want ik was vet late to the party en heb echt geen idee. Ik had pas een account zo’n half jaar voor de ondergang van het EGF. Voel me nog steeds een nieuwkomer :geek:

2 likes

Oooh ja dat weet ik nog heel goed, want m’n eerste post was meteen een topic
Ik was 13, dat was in 2005, en onzeker dat ik was vroeg ik meningen over een tas. Meest basic tas EVER maar wou graag bevestiging denk ik. Ik wou die tas ook helemaal niet echt kopen ofzo

2 likes

Mijn allereerste post was op het kindertent forum, ik was toen 13
 Wat een fantastische forum en ‘website’ bouwtijd was dat

2 likes

Mijn eerste post was een jaar of 5 terug op het EGF waarin ik zei dat ik het altijd zo vies vond als Mascha het woord “puisten” i.p.v. “puistjes” zei.
Ik werd meteen vriendelijk ontvangen met: niet zo zeiken joh

3 likes

Mijn eerste post was op een Habbo forum :rolleyes:, daar was ik echt mega actief. Op EGF zou ik het Ă©cht niet weten, maar weet wel zeker dat het een reactie op iemand was in het WJEKW omdat ik dat het veiligste vond (ik was bang weggepest te worden zoals anderen hier ook al zeiden haha)

Dat is meer als 13 jaar geleden dus ik heb echt geen flauw idee. Het was dacht ik wel in “whatever”. Ik kan me nog iets herinneren dat iemand vroeg om hondennamen en dat een vriendin en ik de meest achterlijke namen postten. Ha ha

Ik was 14/15 ofzo en volgens mij was het een post met een foto van mijn lichaam zonder hoofd met een jurkje met horizontale strepen en de vraag welke kleur panty ik het beste eronder aan kon doen.
En toen kreeg ik een reactie ala ‘zou dit jurkje ĂŒberhaupt niet dragen als ik jou was, want je hebt er te brede heupen voor’ :cry:
Volgens mij heeft het toen maanden geduurd voordat ik weer durfde te posten haha

1 like

Jemig wat een zure reactie haha, wat dat betreft zijn de tijden wel positief veranderd! Hopelijk heb je het jurkje lekker aangehad met een panty! Wel traumatiserend dat je daarna niet durfde te posten haha, aaah

1 like

Op een topic over een nep lesbisch stel dat met een artikel en foto’s in de Ellegirl die toen nog bestond hadden gestaan.

Geen idee maar ik kwam volgens mij in 2005 of zo op het oude forum terecht.

In 2016 maakte ik na jaaaren meelezen in het Beutyblogtopic een account aan om een gigantische post over cultural appropriation te plaatsen, omdat ik NappyHairz totaal niet vond kunnen als naam voor een witte blogger. :rage: (Overigens kwam ik er pas veel later achter dat het LilyLike is! Ik volg haar niet, maar volgens mij is ze wel leuk.)

Oh wat heb ik gehaat op alle beutybloglui, ik had het gevoel dat ze veel jonger waren en het hele forum aan het verneuken waren. Ik kijk nog steeds niet in dat topic.

1 like