Je allereerste forumpost

Mijn allereerste post was op het forum van de profielfoto van @ellegirltalk. De post ging over Sanne (een youtuber). Ik had een winactie van haar gewonnen maar na twee maanden de prijs nog steeds niet binnen. Dit was in 2013 en ik was toen 16 jaar!

Weet jij je eerste post nog?

2 likes

2005
 Mijn allereerste post ging over advies over een opleiding
 Ik was toen 16

Man dit weet ik echt niet hoor. Zit volgens mij inmiddels mijn halve leven af en aan op het forum, mijn geheugen gaat echt niet zo ver terug.

6 likes

Ik weet niet wat ik gister gegeten heb, laat staat iets van ongeveer 13 jaar geleden, het zal vast een reactie zijn geweest op iemands shoptopic want ik reageerde op populaire mensen in de hoop op erkenning die nooit kwam.

16 likes

Volgens mij was dat toen ik 15 was op het Wentworth miller topic iets van: Omg ik ben zo obsessed met hem! Haha.

5 likes

2012 en het had denk ik iets te maken met de bettygate want daardoor kwam ik hier haha

Denk ergens terug in 2008 of 2009 en over Gossip Girl. Maar ik las al 2/3 jaar mee voor ik een account maakte met deze nickname.

Ik weet dat ik in het begin van de middelbare school een account had. Ik las toen vooral de mode topics . Maar ik kan me niet herrinneren of ik toen iets gepost heb. Of misschien alleen complimenten over iemands outfit ofzo.
10 jaar later kwam ik terug op het forum door de de beruchte vraag “Hebben Mascha en Cynthia ruzie” nadat Mascha had getwitterd dat zij eigenlijk was uitgenodigd voor rtl late night maar niet kon. (En cynthia dus 2e keus was)
Ik heb eerst heel even gelurkt maar toen toch een account gemaakt. Ik denk dat mn eerste post iets over Mascha is geweest.

2 likes

Nadat ik bij I Love Beauty van Cynthia was geweest en ik even wilde mee zeiken.

3 likes

Sowieso iets in het beautyblogtopoc. Maar geen idee wat.

In een afvaltopic waar toen al eetlijstjes werden gepost (door ik denk alleen maar 15/16-jarigen, dus of dat nou zo’n goed idee was
). Dit was in 2005 of 2006 denk ik.
Met dit account heb ik geen idee wat m’n eerste post was.

@Luzarl dit herinner ik me nog! Heb je die prijs eigenlijk ooit nog gekregen?

Ik kwam op het forum door het Beutyblogtopic dus ik zal daar wel iets hebben gepost.

1 like

Ik ben gaan lezen toen de Betty Gate er was, maar ik had pas eind 2016 een account gemaakt en in 2017 voor het eerst gepost. Waarschijnlijk in het Beutyblogtopic. Ik was heel bang dat ik weggepest zou worden :see_no_evil:

1 like

Ik had al vanaf het begin een account op het oude forum, dus geen idee. Ik was gek op shoplogs, dus zal wel iets van ‘wat mooi, veel plezier ermee’ geweest zijn.

Ja!!!

3 likes

Ik heb géén idee meer. Ik kwam op fora toen ik 13 was en dat is al een aanzienlijke tijd geleden
 vind het knap dat er hier mensen zijn die het (al dan niet ongeveer) weten haha

1 like

Op EGF, een vraag
 namelijk of andrelon blond shampoo goed werkte. En toen was ik volgens mij 14/15 ofzo?

1 like

op EGF, toen ik 16 was (10 fucking jaar geleden auwwww). Lowlands kaartjes verkopen omdat al m’n vriendinnen het ineens lieten afweten. :+1:

Volgens mij was ik 10 en ging het over de sims (HoE kRiJg Ik VEeL gEldd?). Later toen ik 15/16 was ben ik daar nog een lange tijd mod/global mod geweest en schreef ik tutorials (die nu nog steeds online staan) en hielp ik mensen met technische problemen enzo, haha. :full_moon_with_face:

1 like

Ik schreef heeeel vroeger altijd verhalen in het verhalentopic :slight_smile: