Je allereerste forumpost

Geen idee of jij het was maar er was een meisje die heel leuk schreef over 2 studenten en alles wat ze meemaakten.

Jaaa dat was op EGF en ik zat vet lang na te denken over mijn eerste post want ik wilde echt dat die grappig was en indruk zou maken en toen ontdekte ik dat ik de stem en manier van praten van Teske vond lijken op Jochem Myjer die Chris Zegers nadoet (ik weet niet meer hoe ik hierop kwam) maar toen kreeg ik maar Ă©Ă©n like Ă©n een stomme opmerking over mijn gebruikersnaam en toen heb ik gelijk een nieuw account aangemaakt.

6 likes

Maar toen kon je nog geen likes uitdelen, of nou ja dat was iig wel veel later. Weet niet welk jaar je bedoelt natuurlijk.

Grappig dat sommige dingen altijd hetzelfde blijven hĂš.

14 likes

In 2005. Toen zat ik alleen op mode. Dus het zal ook wel een reactie op een shoptopic zijn geweest.

Ik zit er ook helemaal nog niet zo lang! Je kon al wel likes krijgen in elk geval. Ik denk zo’n vier jaar geleden? Zou dat kunnen?

1 like

Ik denk op EGF toen ik 13/14 was (dus in 2005 ongeveer). Toen las ik voornamelijk mee en toen had ik een account met m’n eigen naam erin (heel handig) en een foto van mezelf neergezet een keer. Dat was denk ik de enige keer dat ik met dat account iets geplaatst heb. Toen werd ik weer meelezer en ik denk dat ik rond m’n 17e ofzo echt actief postte (shoptopics, breezah topic, alles.)
Ik las toen ook veel van die outfit inspiratie topics. Ene Sophie plaatste daar toen altijd zoveel plaatjes, echt toewijding had zij.

SophieT

1 like

Jaa haha

Was jouw lievelingstopic ook het 5 piece french wardrobe topic? Daar zaten altijd dezelfde mensen in.

Oh ja dat zou wel kunnen hoor! Had automatisch heel lang geleden in m’n hoofd. :see_no_evil:

Ik zat op egf in de tijd dat het forum roze met zwart was.

1 like

Hallo waarom al die flashbacks naar EGF, we hebben nu FF. Veel beter.

2 likes

Mijn allereerste post was in de tijd van bloemetjes forum toen het nog gebruikelijk was jezelf eerst even voor te stellen in een voorsteltopic op zowel s&f als whatever. Dus zal dat wel zijn geweest.

Kaatje was, als ik het me goed herinner, nogal fel anti FF.

1 like

Haha gelukkig heb je er geen trauma’s aan overgehouden en heb je je forumleven gebeterd :stuck_out_tongue:
Sorry als ik toen misschien een beetje hard was, ik was een paar jaar geleden wat ongenuanceerder op het forum dan nu

1 like

Even tussendoor heb dit altijd al willen zeggen. Maar ik vind het zo heerlijk dat er tijdens die discussie een anti ff sfeer was. en uiteindelijk iedereen behalve de blog spammers hier zit.

5 likes

Een foto in het dronken foto topic :joy: ohgod

5 likes

You’re doing amazing sweetie

1 like

Mijn eerste post op egf was in 2011 of 2012 in het beutybloggerstopic, geen idee waarover. Ook ik was bang om weg gepest te worden haha. Ik denk dat ik uiteindelijk gewoon redelijk genegeerd werd in het begin.