Intrusies

Haha leuke uitspraak!

Ik heb regelmatig intrusies. Meestal oversteken zonder te kijken of voor de trein springen. Nu heb ik het op mijn werk weleens om naar beneden te springen van de 22ste. Ik heb weleens in mijn vinger gesneden en een glas kapot gebeten, omdat ik mij niet kon inhouden. Gelukkig is dat lang geleden!

1 like

Ik ben nu wel benieuwd wat je te weten bent gekomen :see_no_evil:?

6 likes

Ik was met mijn vriendin @DonnieDarko ergens wat eten en drinken we zaten heel hoog in een café, als je naar beneden keek zag je allemaal trappen en stenen vloeren. Tafeltje aan het randje, wat resulteerde dat we het heel eng en fascinerend vonden om onze telefoon op het randje te leggen. Ik werd er helemaal naar van Haha.

1 like

Toen ik nog een baby had wachtte ik wel eens met hem op het station en hij in de kinderwagen. Ik dacht wel eens wat als ik hem voor de trein pleur heel erg hahaha

3 likes

Ik vroeg me gister op werk ineens af wat er zou gebeuren als ik over iedereen die aan mijn blok zat even keihard de waarheid zou roepen. Dat ik het allemaal trieste figuren vind en wie het met wie doet en wat ik daar van vindt etc. :sweat_smile: De sfeer op werk is ook gewoon echt niet leuk nu maar ik kon me gewoon bijna niet inhouden? Ben smiddags maar ff ergens anders gaan zitten voor de zekerheid haha! Heb sowieso nu ik zwanger ben veel meer intrusies en bizarre dromen.

Andere hele nare is dat ik me afvraag wat er gebeurt als ik zo’n bot bestekmes in m’n buik steek tijdens de lunch. Echt heeeeel naar, als die gedachte komt word ik gewoon een beetje misselijk (nu dus ook).

2 likes

De zin “toen ik nog een baby HAD” maakt het er niet beter op hahahaha

13 likes

Hahahaha ja nee hij leeft nog maar is inmiddels bijna 5 haha

4 likes

Ik zit ergens in de wachtkamer en de lichtknop zit prominent in het zicht. Ik moet bijna op mijn handen zitten om niet het licht aan en uit te gaan doen hier. Waarom ook?

Ik heb vooral bij dunne glazen altijd heel erg de neiging om er in te bijten. Geen idee waarom. Ben blij dat ik me tot nu toe nog altijd heb kunnen inhouden.

Ook heb ik een collega die ik irritant vind dat ik m heel graag vast zou willen pakken en door elkaar zou willen rammelen. Gelukkig heb ik me tot nu toe nog altijd kunnen inhouden.

3 likes

Na het zien van een serie vroeg ik mij af wat er zou gebeuren als ik bij een potje bowling de bal gewoon nonchalant op de baan van een andere groep mensen gooi. Of als ik die bal smijt door de ruit van het restaurant dat naast een bepaalde baan ligt.

7 likes

Ik wil ook een keer proberen of er een deuk in de baan komt als je hsm keihard gooit.

Maar ik ben te zwak voor zon zware bal.

3 likes

Ik heb in het vliegtuig altijd de neiging om de nooddeur open te maken. Of in de bus om met zo’n hamertje het raam kapot te rammen. En soms als ik m’n telefoon vast heb terwijl ik op bijv een balkon sta of boven water, wil ik hem heel graag naar beneden gooien

Lekkere vandaal ben ik

4 likes

Ik was gister op kraambezoek en toen stond de vader even met de baby op het balkon en toen dacht ik de hele tijd: '‘gooi ‘m er overheen, nu!’’

3 likes

Ik heb dit de laatste tijd vaak op de autostrade, dat ik op een vrachtwagen of in de vangrail wil rijden. Op m’n verjaardag nog, dan dacht ik “30 is wel een prima leeftijd om te gaan” :neutral_face:. Ik ben juist over het algemeen wel redelijk tevreden met hoe het gaat en ben nog lang niet klaar met leven.

Ik heb de laatste tijd heel vaak de neiging om mijn kop thee over mijn toetsenbord te gooien als ik op mijn werk ben.

5 likes

Gaf me er vroeger regelmatig aan over. Ijzeren staafje in het stopcontact gestoken, prikkeldraad aanraken, allemaal avonturen.

1 like

Als kind had ik altijd de intrusie om mijn broer neer te steken tijdens het afwassen en afdrogen als ik een mes in mijn hand had. Gelukkig nooit gedaan :grin:

6 likes

Bij mij op het werk hadden twee collega’s in een leidinggevende functie een affaire. Iedereen wist er van, maar niemand sprak er in het openbaar over. Beide hadden een gezin thuis met kinderen en op personeelsfeestjes waar de originele partners (hoe moet ik het anders omschrijven?) er dan ook bij waren werd het zo ongemakkelijk.

Ik bedacht me vaak wat er zou gebeuren als ik gewoon door de zaal zou gillen: A DOET HET MET B. HEEL VAAK. HEEL ERG VAAK.

Beide leidinggevenden hebben nu werk verlaten en ik hoorde laatst dat ze beide gescheiden waren. Misschien dat iemand anders mijn intrusie daadwerkelijk heeft uitgevoerd :joy:
(A en B zijn overigens alsnog niet samen)

12 likes

Die grote draaideuren van Ikea, van glas. Vooral als ze stampvol zitten heb ik altijd de neiging iets tussen die deuren te steken. Dat 'ie ineens stopt en iedereen dan vol tegen dag glas klapt.

3 likes