Sorry voor de late reactie. Ik ga je hier even over PM’en want ik durf dit niet in het openbaar te plaatsen hahaha.
Iedereen die verder nog interesse heeft mag me uiteraard ook PM’en!
Sorry voor de late reactie. Ik ga je hier even over PM’en want ik durf dit niet in het openbaar te plaatsen hahaha.
Iedereen die verder nog interesse heeft mag me uiteraard ook PM’en!
Ik was vandaag op een braderie in Frankrijk en er was super veel beveiliging en leger aanwezig. En ik had dus steeds de neiging om hun wapens af te pakken? Vooral die van agenten waar het wapen aan hun riem zit.
Hoop dat de aivd niet meeleest. En indien wel: dit was een intrusie en heb ik niet echt gedaan.
Er liep een vrouw met gekapt haar door de supermarkt en ik wilde haar heel graag aaien.
Zou dit ook een intrusie geweest zijn?
Volgens mij niet: hij had meer moordlust.
Als ik agenten zie wil ik ze altijd knuffelen of aanraken. Vind dat zo sexy en mooi. Ik moet me dan ook echt inhouden en met mn armen strak naast me doorlopen, want ik heb het al eens perongeluk echt gedaan
Ik dacht een paar dagen geleden na het verzenden van een belangrijke brief
“misschien heb ik wel per ongeluk heel groot kut op het papier geschreven”
Die gedachte heb ik echt een aantal keer gehad en was bijna in staat om mijn brief terug te vragen bij POST NL om te checken of ik er niet inderdaad heel groot kut op had geschreven
Dit had ik altijd met proefwerken en tentamens
Omg! Ik had dit ook, niet per se met het woord kut maar wel scheldwoorden in het algemeen. Ik moest voor mijn werk een aantal brieven posten, met individuele inhoud zeg maar. Maar ik bedacht meteen om PostNL de schuld te geven
Toen ik de kat van mijn tante ooit moest voeren tijdens haar vakantie was ik bang dat ik hem ineens had vermoord? Dus toen ben ik 3x teruggegaan om te kijken of hij nog heel was.
Sloeg echt nergens op want ik hou van dieren.
Hij leeft nog
Als ik zon wattenstaafje gebruik in m’n oor zie ik altijd voor me hoe ik er een harde klap tegenaan geef en hem dan in m’n trommelvlies ram. Bah.
Met een scheermesje hoe ik in m’n pols zou snijden. Ik faint al bijna als ik er aan denk, gadver.
Oja en in vergaderingen en overleg met collega’s, hoe je iemand in een normaal gesprek opeens keihard zou gaan tongen. Compleet uit de context, hoe gek zou dat zijn.
In Utrecht had je weer gisteren zo’n neppe bedelaar rondlopen die steeds van plaats wisselende en ik tig keer tegen kwam. En toen vroeg ik mij dus af wat er zou zijn gebeurd als ik de beker met geld zou omtrappen, met hoge snelheid de gracht in. Of zou ik dan zo slecht trappen dat die beker per ongeluk tegen die persoons gezicht aan komt? (Ik ben erg onhandig.) En ook hoe omstanders zouden reageren. Of die alleen geshockt zouden zijn en ‘WTF’ zouden denken . Of ze de politie zouden bellen of juist het geen probleem zouden vinden omdat ze dat gebedel irritant vinden.
Mijn moeder heeft een keer keihard tegen een beker met geld geschopt en er gebeurde echt niks. Die man bleef zelf ook gewoon zitten. Ik ben die muntjes maar gaan opruimen en heb zelf flink gegeven. Je kon in de drukte ook nooit gezien hebben of ze het perongeluk of expres deed.
Deze mensen worden soms mishandeld om voor iemand anders of een criminele organisatie te bedelen. Ik zou het dus echt niet doen.
Daarom is het ook een intrusie, niet iets wat ik echt zal doen.
@Batalash dankje voor het noemen van dit topic.
Zooo herkenbaar allemaal! Ik heb altijd de impuls om dure auto’s te bekrassen met mijn eigen autosleutel. En om kinderen in het water te duwen.
(Maar dat doe en wil ik dus niet uiteraard.)
Ik heb dit heel erg met condoleancekaarten (Ik schrijf ze vaker vanuit mijn werk). Ik lees die altijd 10x door en heb zelfs wel eens de enveloppe weer opengescheurd. Ik ben ZO bang dat ik per ongeluk iets schrijf als “proficiat met het overlijden” of dat ik het naar de familie van iemand stuur die nog leeft ofzo.
Ik heb pas 1,5 maand mijn rijbewijs en dat betekend nieuwe intrusies…
rechtdoor willen rijden terwijl er een bocht aan komt.
keihard op de rem willen trappen
opeens naar links of naar rechts willen sturen
Late reactie maar dit heb ik ook altijd als ik op de kat van een vriendin moet passen eens in de zoveel tijd. Dan kan ik opeens ook schrikken en denken dat ik hem vergeten ben en al een week geen eten heb gegeven en hoe ik dat aan mijn vriendin uit moet leggen, of dat ik een kat moet kopen die er op lijkt als vervanging, om me vervolgens te bedenken dat ik ‘s ochtends nog geweest ben