@supermercado ik snap je spoiler wel!! Het is een gedachte en je kan er niks aan doen haha
Haha ja ik snap je spoiler ook. Ik denk ook juist dat het bij van die hele foute gedachten van: ‘omg dit zou ik echt noooit doen want dat is echt heel erg verkeerd’ er dan juist weer vaker aan denkt omdat het écht niet kan
Weg
Haha voor zover ik weet niet
Heb dit ook nooit met een vriendin gedeeld haha
Heb ook echt te vaak gedroomd over seks met m’n vader of broertje. In de droom is het dan hartstikke normaal. Brrr, vreselijk.
Een vriendin van mij had dat een keer gedeeld met mij nadat we een beoordeling hadden van een stoffige dikke leraar
“Ik zou Wim best willen likken”
Even later
“Ja sorry dat heb ik bij iedereen, dan kan ik alleen maar denken aan dat ik diegene wil likken.”
Zo droog
Oh ik heb echt vaak zieke intrusies.
Laatste tijd denk ik er heel vaak aan om met een A4tje diepe papercuts te maken in dat dunne velletjes tussen je vingers, dat je dan zo dat vliesje kunt doorsnijden als je je vingers goed spreidt en het dus lekker strak staat.
Brrrrr
Heb ik vroeger heel vaak gedaan. Geen succes en ik kreeg op mijn twaalfde bij bepaalde mensen alleen nog maar plastic bekers. Had nogal een agressieprobleem als het om glas ging.
Ik ging eens bij een vriendin pizza eten. Nadat de oven voorverwarmd was, haalde ze het rooster eruit zodat ze de pizza’s erop kon leggen. Ik keek naar dat rooster en dacht echt, dat kan onmogelijk gloeiend heet zijn, het ziet er helemaal niet heet uit (duh heel logisch). Dus ik met mijn vinger eraan.
Nou conclusie: het rooster uit een oven van zo’n 220*C was zeker gloeiend heet Mijn hersenen hadden echt kortsluiting volgens mij.
Altijd als ik van die kleine kinderen die net kunnen fietsen wiebelend op zo’n klein fietsje zie zitten krijg ik de neiging om ze met mijn voet om te duwen. Kan echt niet haha
Verder moet ik me altijd in de bioscoop inhouden om mijn bak popcorn niet om te keren op de grond. Gelukkig maar dat ik mijn popcorn niet kan missen en ik het hartstikke zonde zou vinden.
Hahaha ik heb dit ook een keer gehad met zo een pannetje van een gourmetstel heel lang geleden. Toen zei ik oh ja die hou ik wel even voor je vast. Was natuurlijk gloeiendheet, maar het zag er helemaal niet heet uit dus had die link niet gelegd?? Maar ja hehe tuurlijk is dat warm kneus
Iedere keer als ik op de snelweg rijd denk ik; “wat als ik nu het stuur om gooi?”. En ik heb hier gelezen dat ik niet de enige ben die dat denkt en nu is het alleen maar erger geworden
Ik heb ook wel eens toegegeven aan een intrusie. Mijn ex had een heel klein huidflapje (skin tag) in zijn nek. Die heb ik er afgetrokken. Het bloedde best wel en hij was boos. Maar het was het waard.
Echt herkenbaar allemaal joh! Fijn om te weten dat je niet de enige bent met rare gedachten haha
Ik wil onder de douche altijd mijn tepels eraf scheren
Ik ben echt blij dat ik niet de enige ben met ongemakkelijke dromen en gedachten over mensen en dingen die ik in het leven nooit zou doen. Ik schaam me en ben soms bang voor mijzelf? Super kut maar goed.
- Ik heb altijd dat als mijn broer me boos maakt dat ik hem dan zo graag wil wurgen. Ik voel dan ook hoe mijn nagels in zijn nek gaan en ik moet dan altijd echt ergens in knijpen of op mijn lip bijten ofzo om het niet te doen
Ik heb wel eens een intrusie dat ik een heel dure vaas ofzo wil omduwen in het museum. En in het Louvre had ik intrusies over dat ik sarcofagen wilde aanraken of openbreken (ook al zal er niks inzitten?)
Ik las net ergens iets over intrusies en toen dacht ik ineens aan dit topic.
Ik heb dit heel vaak als de brug openstaat. Het maakt niet uit of ik helemaal vooraan sta of dat er al een rij auto’s staat te wachten, maar ik denk dan: Oké wat nou als ik gewoon keihard gas ga geven.
Heb ook wel eens gedachten gehad over het afbijten of breken van mn vingers echt raar.
Ik had het een keer met een groepje collega’s over intrusies en ik gaf er wat uitleg over. Vertelde gelijk een aantal van mijn intrusies. Vervolgens herkende zich niemand in het gegeven van intrusies en werd ik aangekeken alsof ik ze niet alle 24 in het kratje heb. Geloof nog steeds dat ze heus wel intrusies hebben