Intrusies

Nog een goeie, als ik naast een traagrijdende auto sta (bv. iemand rijdt achteruit de auto uit de garage en ik sta nog binnen): ‘Wat als ik nu mijn voet achter het rijdende wiel zou zetten’

Wat zou er gebeuren als ik een frietje van iemands bord steel en die dip in de frietsaus als ik langs een Mac terras loop en dan ook nog de milkshake meeneem. Gaat dan iemand achter mij aan of blijft men verbijsterd achter?

8 likes

Ohh Ja dit heb ik ook! Ook met m’n hand ergens tussen stoppen ofzo. Bijvoorbeeld als je de auto deur dicht slaat of de kofferbak😣

Ik had vroeger een boek waarin dit ook gebeurde. Was verder best een leuk boek :joy:

Bij wielrenners, wat nou als ik een voet uitsteek en ze omver schop? Die dunne bandjes kunnen nooit heel stabiel zijn als er iets tegenaan komt.

4 likes

Als ik strijk vraag ik me altijd af hoe het zou zijn als ik het strijkiijzer tegen m’n gezicht houd.

En een paar jaar geleden ben ik bij de cliffs of moher geweest in Ierland en daar zaten mensen best dicht bij de rand en daar ben ik echt heel lang naar van geweest. Vond het daar prachtig maar moest me ook steeds bedwingen om er niet af te springen of iemand te duwen. Daarna ben ik nog heel lang bang voor hoogtes geweest.

Ik wil de laatste tijd heel graag mensen tekkelen.

5 likes

image

Dit is echt itrusie uitlokker nummer 1, was gister in de action en letterlijk álle blokken hadden minstens een paar vingers erin staan. Ik moet dat ook altijd doen, bij Mn oma stiekem even Mn tengels erin steken, heerlijk.

22 likes

Ik stond gisteren steeds achter een kale man en ik had opeens de neiging om zo een zoen op zn kale schedel te planten.

16 likes

Ik heb er eentje uitgevoerd toen ik klein was, ik heb de tandenborstel van m’n tante gebroken (het was zo’n flexibele en ze werd best boos).

En bij zo’n dun drinkglas dacht ik deze week, ‘wat als ik heel hard knijp en het glas breekt in 1000 stukjes, in m’n hand’.

2 likes

Of een stok tussen hun spaken steken

2 likes

Oh dit doet me denken aan dat ik ooit als kinf een glas water over een lamp heb gegoten omdat ik wou weten wat er dan gebeurt.

Nou zon lamp ontploft dan.

12 likes

Ik heb het altijd als de sneltrein eraan komt, als in: voor de sneltrein springen. Best vermoeiend als je elke dag met de treim reist.

Er zijn ramen op de gang die vaak wagenwijd openstaan. Ze gaan zoals een deur open. Ik kan er zo uitstappen en dan ben ik morsdood. Ik doe ze vaak dicht omdat ik gek word van die gedachte. Heb totaal geen zelfmoordgedachtes hoor maar het idee. Vind het ook heel irritant dat ze op die manier opengaan brr.

Ik had ooit eens een heel groot gat in mijn kies, dat ding moet getrokken worden naar de afspraak stond eind van de maand, en dit was op dag 1 van de maand. Ik wilde weten hoe hard ik op iets kon kauwen zonder dat er wat met mn kies zou gebeuren. Eindstand, hij brak af en moest de dag erna met spoed getrokken worden.

2 likes

Ja idd iee😩

1 like

Oh en dit staat misschien al in dit topic maar een baby laten vallen. Hoe makkelijk dat is. Mn zus vertelde dat kennissen van ons, zij zijn met 4 kinderen, dat hun moeder ze alle 4 ooit van de commode heeft laten vallen. Gewoon alle 4. :rofl: uiteraard wel per ongeluk hoor haha.

4 likes

Omg ik was vanmorgen dit topic aan het lezen en net stuurt mijn huisgenootje dit:

Ik moest zo hard lachen dat ik weg moest lopen van m’n plek.

25 likes

Wow, ik herken dit soort gedachtes wel maar kende het helemaal niet als begrip. Interessant om te lezen dat het op zo veek verschillende manieren gebeurt bij iedereen hier.

Ik heb heel vaak intrusies en heb er een keer aan toegegeven. Ik zat in groep 6 ofzo en een meisje maakte een koprol op zo’n stang en heb haar geduwd zodat ze verkeerd terecht kwam. Zij huilen en ik haar troosten maar ik voelde me niet schuldig? Dat is voor zover ik weet de enige keer dat ik heb toegegeven aan een intrusie.

1 like