Intrusies

Oh ja dat ook nog :joy:. Of wat als ik nu heel hard in iemand zijn oor knip. Of met dat scherpe mes even een tikje op het oor doe of een diepe snee maak.

sorry, ik wil niemand bang maken voor kappers hahaha
Disclaimer: ik zou dit nooit doen natuurlijk!!!

4 likes

Dit heb ik zoooo vaak met heel veel dingen haha. Loop ik langs b.v. een collega met een paardenstaart en dan denk ik, wat als ik nu gewoon die staart eraf knip.

5 likes

OW shit dit had ik niet willen weten. Ik kan denk ik vanaf nu niet meer normaal naar gloeilampen kijken.

Oh doet me denken aan dat een meisje een keer mijn zusjes haar in de fik heeft gestoken?? Zat in de klas een rij achter haar. Alleen was dat geen intrusie maar een achterlijk asowijf.

1 like

hahaha dit is zo herkenbaar. Ik wil dan echt doorbijten op de een of andere manier

1 like

Hahahaha hier moest ik echt hardop om lachen, zo kut als je dat op je hoofd krijgt haha

1 like

Echt bijna alles hier komt me bekend voor. Op de snelweg, steken met een mes, haren afknippen. Ik heb zelf ook de intrusie van waf zou ed gebeuren als ik opeens m’n boobs flash tijdens college/vergadering. En ik wil altijd graag aan ds mooie oranje kooltjes op de barbecue voelen.

1 like

Haha dat haren afknippen, er was dus ooit zo’n man die dat echt deed. Het zal je maar gebeuren. :sweat_smile:

Zou dat ook begonnen zijn als intrusie?

1 like

Ik vraag me ook nog steeds af hoe dit werkt in je brein, welke functie heeft dit? Hoe heeft dit ons ooit geholpen met vluchten/overleven/vechten etc.

Dit is zo naar. Zelf bijten nooit gedaan, de rest van mijn post heeft ook niets met intrusies te maken haha, maar wij hadden vroeger theeglazen van glas dat echt súper dun was. En tot 2 keer toe is zo’n glas (ik had er dan thee of warme chocomel in) gesprongen terwijl ik een slok nam :open_mouth:

Als klein Sazie meisje van 7 dacht ik in een museum wel een keer: wat zal er gebeuren als ik dat aanraak waarbij staat niet aanraken? En toen raakte ik het aan. Nou dat heb ik geweten. Er werd meteen omgeroepen dat ee bezoekers overal af moesten blijven :joy:

2 likes

Meh ik heb t nu vaak met mn keizersnede litteken als ik ga scheren. (Is nog bobbelig) Wat nou als ik eens hard duw en mn litteken open scheer?

En mn vriend heeft het met bijten en knijpen in zacht vlees, bovenbenen/bovenarmen ofzo. Alsof hij er een hap uit kan nemen. Hij heeft me ook al eens echt hard gebeten.

2 likes

Ik denk heel vaak, hoe zou het ‘voelen’ om m’n wimpers af te knippen.
Of inderdaad, de deur open doen op de snelweg en eruit springen ???

1 like

Oh ja heel vaak als ik mijn schoonzus zie dan denk ik zal ik nu mijn voet uitsteken zodat ze valt of wil ik gewoon mijn glas drinken over haar heen gooien.

5 likes

Heel hard BOM roepen op Schiphol
Mensen in het gezicht spugen
M’n kleren uittrekken en over straat rennen
Ogen dichtdoen op de snelweg
Slinger aan het stuur geven
Van m’n balkon springen

Zieke geest

9 likes

HAHAHAH.
Ik heb altijd te behoefte dat als het ergens druk is om BRAAAND te roepen. In de hoop dat iedereen weg rent en het lekker rustig is.

2 likes

Omg hahaha :nauseated_face:

1 like

Bij een stoplicht of zebra of fietspad de koppeling los laten en heel hard op gassen

2 likes

Ik heb zelf inductie en denk dit altijd ook, alleen dan m’n gezicht :crying_cat_face:

2 likes

Oh dat haren knippen heb ik een keer gezien! Bij knutselen met de klas toen ik 8 was ofzo. Een jongetje knipte ineens de lange blonde staart van een meisje af, uit het niks. Ben benieuwd of ie nu seriemoordenaar is ofzo.

10 likes