Interieurtopic #3

Is er hier iemand die het wollen vloerkleed Feline in wit/gemêleerd heeft van Volero? Ik ben heel benieuwd naar de kleur in het echt en of ie ook mooi blijft. Ik begreep dat een wollen kleed ook makkelijker schoon te houden is vanwege de antibacteriële eigenschappen van wol, maar vraag me af of dat in de praktijk ook zo werkt.

Dat vond ik ook. Het heeft te maken met het aantal uur dat hij afzuigt en niet per se met hoe vol het filter is. Wij maken graag stoofgerechten en m’n man heeft de neiging om hem lang aan te laten op stand 2 ofzo na het koken (vraag me niet waarom) .Dus ik heb het filter er gewoon in laten zitten en vervang hem de volgende keer of als ik merk dat hij het minder goed begint te doen. Maar met buiten afzuiging heb je dat filter volgens mij niet nodig? Fijn dat dat bij jullie wel kan dan zou ik dat ook zeker doen!

2 likes

Love deze bank als enige blijkbaar :joy: Ik zit dan ook graag met m’n benen opgetrokken en niet met m’n voeten op de vloer, dusja wel een hangbank ja :grimacing:

@Paranimf Waar zijn jouw posters van en welke heb je ook al weer? Ik had ze ergens gezien en toen dacht ik nog “oh leuk, moet ik onthouden”, maar natuurlijk niet onthouden.

1 like

Hahaha ik ga gewoon lekker proefzitten

3 likes

Nee ik love de Soderhamn ook! Ik heb hem al 2 jaar en ben er nog steeds heel blij mee. Ik heb er wel andere hoezen om van Bemz. @Luzarl

Het is wel een hangbank, ja, maar ik hang graag. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

En eentje via Anna + Nina :slight_smile:

1 like

Wij hebben onze deur (geen schuifdeur) van glas gekocht bij The Doors Assen. Het merk van onze deur is Anyway Doors. Het is geen staal en hebben er rookglas erin laten zetten.

Erg blij mee!

Foto deur

6 likes

Thanks! Heb de shop meteen ff opgeslagen, heel leuk!

Ik heb deze met leuningen, vind hem echt heerlijk chill en iemand kan er ook prima een nachtje op tukken. Ik heb heel veel kussens dus als m’n pa (oude minder mobiele man) langs komt dan gebruikt hij die achter z’n rug. Maar ik zit zelf altijd gewoon met de benen omhoog. En chill dat je de hoezen kan wassen. Ik ben dus fan :sunglasses:

1 like

Wat ik enorm mooi vind zijn eikenhouten deuren, maar dan in de industriële look. Vooral in een nieuwbouwwoning lijken me deze echt veel sfeer geven:

Net even wat anders dan de standaard stalen deur die iedereen nu lijkt te kiezen.

Vind het bijna jammer dat ik geen plekje voor zo’n deur in ons (oude) huis heb haha.

13 likes

Ze hebben echt heel veel merken en keus daar hoor! Niet alleen laminaat van 2 euro :stuck_out_tongue_winking_eye: ze hebben ook quickstep, wij hadden dat (quickstep impressive) beneden vond dat heel mooi. Maar weet niet wat dat daar kost, normaal kost dat iets van 25 ofzo.
afbeelding

Maar als je toch het laminaat van 2 euro wil, wij hadden dat op zolder. Was wel ook lastiger leggen, kwaliteitsverschil merk je dan wel. Maar voor op zolder of in een woning waar je niet heel lang denkt te gaan wonen is het wel prima.

1 like

Zondag deze muur van mint groen naar deze kleur geschilderd. Gister nog wat touch ups gedaan want het is zo vroeg donker dat ik het niet meer zag en nu is het klaar :slight_smile:

106 likes

Heel mooi!

Misschien ben ik nu een mega stalker(instagram), maar klopt het dat je op een andere wand Rich Butterscotch van Flexa hebt? Die kleur heb ik ook namelijk, en zat te twijfelen om een andere wand ook in het donkergroen te schilderen. Weet alleen niet zo goed hoe het bij elkaar staat…

1 like

Haha, ik heb idd zoiets op de muur ernaast! Het is een kleur genaamd biscuit, maar geen idee van welk merk. Haal altijd verf bij mijn lokale verfwinkel. Maar ik vind het mooi staan bij elkaar! Het raakt elkaar ook een bij 1 wand. Ze hebben beide wel dezelfde soort ondertoon qua warmte vind ik

1 like

Welke bank had je ook al weer en is die fijn?

2 likes

@Nebula @ClaireCharlotte bedankt allebei!

Echt mooi die eiken deuren ook

2 likes

Haha wat grappig. Ik ga dit weekend een muur van deze donkergroene kleur naar mint verven.

3 likes

Onze pvc-vloer wordt deze week gelegd en ik ben zooo benieuwd. Ons huis heeft nu lelijke grote witte tegels, net een soort kantine ofzo.

3 likes

Dit is de situ bij mij nu, ik heb deze eettafel + twee van deze eetkamerstoelen. Nu heb ik even tijdelijk blauwe fluwelen stoelen staan, totdat ik m’n droom eetkamerstoelen heb gevonden. Het liefst een beetje neutral, gezien mijn huis al best wel veel eye catchers heeft haha maar ik sta eigenlijk wel open voor alles

18 likes

Wat een prachtige tafel! Waar heb je die vandaan?

3 likes