Ik zou online een aantal offertes aanvragen voor de bora. Ik heb offertes aangevraagd bij 123apparatuur, keukenloods en veldkamp keukens en uiteindelijk net iets onder de €2000 betaald en in mei besteld (wel pas zeer recent geplaatst). Ik heb ook de offertes van de andere partij gebruikt om nóg lagere prijzen te krijgen (‘partij X vraagt €2050, kan je me een betere prijs geven’). Kan gewoon per mail, dus is niet ongemakkelijk. Uiteindelijk bij 123apparatuur gekocht.
Dankje! Denk dat ik dat ga doen. Durf in het echt niet af te dingen via de mail gaat dat een stuk makkelijker.
Bij inter mat en twee weken geleden gekocht!
Je hebt deze ook met leuningen toch? Zonder kan je er namelijk niet heel chill op zitten vind ik
Ik heb die op het oog gehad toen ik ging kijken voor meubels. Was gek op de kleur maar vind hem te hangerig en de kwaliteit van de hoes was ruk. Sibling heeft die bank op de logeerkamer en hij staat daar met een reden.
Ja dit is een soort los ding waarmee je een hele bank kan opbouwen, ik weet niet of ik genoeg ruimte heb voor de grote
@Paranimf welke heb jij nu?
Ik heb deze en nog de losse hocker.
Wij hebben 'm laten leggen door vloeren.van.bart en waren heel tevreden! Is niet de meest budget optie, omgeving DH.
@Luzarl dit was mijn optie 1 tot ik erop ging zitten. Ik vond 'm te diep, te laag en te dun. Heb uiteindelijk de Norsborg gekocht. Kivik is ook leuk, maar daar vond ik zelf de armleuningen te laag van.
Wordt het door zzp’ers gelegd of door hun zelf?
Ik weet niet hoe precies de constructie zat, bij ons is het gelegd door mensen die niet bij hem in dienst waren volgens mij maar uit een familiebedrijf kwamen. Maar van het bedrijf zelf kwamen ook elke dag langs om te kijken hoe het ging en te controleren of het lekker liep. Wij waren mega tevreden over de mannen die de vloer hebben gelegd, echt onwijs vakwerk en enorm vriendelijk. Alles waar ze over twijfelden (wij hadden wat rare dingen in het huis, zoals doorlopende kozijnen, kruipluik dat mooi weggewerkt moest midden in de gang) stemden ze eerst weer onderling af. Dus zit iig goede (kwaliteits)controle op!
Wij gaan dit bedrijf ook vragen voor vloeren boven en gordijnen, als we het uiteindelijk niet zelf gaan doen.
Deze bank heb ik geen ervaring mee maar hij ziet me er niet heel comfortabel uit moet ik zeggen, geen duidelijke rugleuning en die kussens lijken me steeds verschuiven.
Dat gezegd hebbende snap ik niet waarom iemand níet lekker onderuit zou willen zakken op een bank en ik ben ook quasi beledigd als iemand bij mij níet zijn voeten omhoog doet.
Bedankt! Ff opzoeken
Ik heb deze in het blauw en vind het echt een geweldige bank maar dat is blijkbaar een impopulaire mening haha. Ik zit sowieso nooit normaal, ook niet op stoelen dus vind hem ideaal om lekker om te hangen/in kleermakerszit te zitten whatever. De hoezen zijn bij mij ook nog steeds mooi en ik heb hem nu 2,5 jaar (je kunt de hoezen ook wassen dus ideaal). Ik vind het een aanrader in ieder geval!
Heb je een eigen foto?
Wij hebben een zo’n deel bij de tv staan in de ‘mancave’. Tweedehands gekregen via vrienden en de bijpassende hocker hadden de bovenburen toevallig over. Voor die plek is het perfect, omdat je heerlijk onderuit gezakt kan zitten. Maar eerlijk gezegd zou ik het niet als normale bank willen. Ik weet niet hoe mensen hier gewoon rechtop mee zitten de bank is heel erg diep en laag.
Hahaha, thanks voor je eerlijke mening! Rechtop zitten doe ik eigenlijk nooit, altijd liggen of hangen of een been onder me. Ik ga gewoon eens proefzitten bij ikea. Het is ook voor in mn studio dus het is niet voor bezoek dat op de thee komt maar gewoon om lekker op te hangen
Onze pvc vloer komt bij Huisman wonen vandaan, dat is daar redelijk in de omgeving volgens mij (komen zelf niet uit de buurt). Wij zijn heel blij met de vloer!
Wij hebben een Bora pure en de keukenwinkel raadde deze wel echt aan. Veel andere merken hebben dat de warme lucht wordt teruggeblazen via de plint en Bora heeft dat niet. Exacte prijs weet ik niet maar hij was wel meer dan 2000€ in ieder geval. Ik vind het heel fijn werken en zou hem iedereen aanraden!
Gaat de lucht bij jullie via de muur naar buiten of via het systeem weer de keuken in?
- Vervangen
- Niet vervangen
0 stemmers
Wij twijfelen heel erg om onze vloer te vervangen. Er ligt een gloednieuwe pvc vloer in van de vorige bewoners maar die is heel donker en sfeerbepalend.
Het gaat om ongeveer 50 vierkante meter.
Voor vervangen: ik vind hem lelijk, het maakt de ruimte killer, ik moet er best veel rekening mee houden bij het uitkiezen van meubels.
Tegen vervangen: het is niet zo duurzaam om een goede vloer te vervangen, het kost geld, het is gedoe want we wonen er al.
Als ik hem zou vervangen zou ik hem overigens vervangen voor pvc of laminaat, maar dan een andere kleur. Hout of parket helaas geen optie omdat dat te veel werkt. Wat zouden jullie doen? Vervangen of een groot kleed kopen?
Dit is m trouwens:
Ik vind deze foto zo slecht dat ik geen oordeel kan vellen.