Interieurtopic #3

Ik heb laatst 6 van die lampjes besteld bij amazon met afstandsbediening en ze zijn oplaadbaar met een usb kabeltje. Dimbaar en plakken met een magneetje zoals sommige rookmelders. Was 35 euro totaal. Echt heel handig, enige nadeel is dat het wit licht is, maar als je iets beter zoekt kun je ze waarschijnlijk ook vinden met warm geel licht.

2 likes

Bedoel je die Castello kast van Kwantum? Die heb ik en is helemaal metaal en ook niet demontabel. Staat bij mij vol met servies en allerlei losse spullen en staat echt als een huis. Kan ‘m online niet meer vinden (alleen tv meubel enzo ervan)

Ja alles dus, behalve de prijs en het warmtegedeelte. Deze zijn echt perfect!

2 likes

Heeft hier iemand een corestone vloer? Wij twijfelen tussen corestone of een visgraat pvc. Maar ik twijfel of corestone verstandig is met 2 kleine kinderen. Ik vind de keuze zo moeilijk! Ik vind corestone heel gaat, maar visgraat pvc erg warm. Ik hoor graag andere ervaringen!

Ik vind deze lamp echt heel mooi, maar ben benieuwd of jullie een iets meer budget versie weten van deze lamp:

Deze van de Karwei?

5 likes

Jaaaa wat een goeie! Die is denk ik redelijk nieuw, dacht dat ik alle bouwmarkten wel gecheckt had, dank je!!

1 like

Wij zijn voor ons nieuwe huis op zoek naar een lamp voor in de vide. Ik vind zelf dit heel mooi (Kelly lamp), maar als we hem groot genoeg willen voor de vide dan wordt het minimaal 4000-5000 euro en dat vind ik wel heel erg duur😑

Heeft iemand de tip voor een vergelijkbare soort lamp?
Dus totaal look een beetje dit idee, ook qua grootte, maar dan niet met alleen maar glas:

1 like

Qua grootte ken ik geen vergelijkbare. Dit soort lampen zijn er natuurlijk veel, maar vaak toch iets kleiner en gemaakt voor boven de eettafel. Ik vraag me dus af: kan je hem niet zelf maken. Leitmotiv heeft bijvoorbeeld behoorlijk wat rookglas lampen. Die zou je op verschillende hoogtes kunnen ophangen en aan elkaar kunnen verbinden?

Ik wil een vloerkleed, maar twijfel over het formaat. Het vloerkleed wat ik nu op het oog heb (https://www.festamsterdam.com/nl/nin-vloerkleed/) is 230x170 cm. Onze bank is 290x110 (en 160 cm bij de divan). Het lijkt mij dat dit te klein is, maar ze hebben geen ander formaat helaas. Heeft iemand anders nog een tip qua vloerkleed? Ik wil het liefste een rustig (zwart/wit) patroon met een beetje rood. Zoiets als dit:Beni ourain tapijt op maat bestellingen Alle maten | Etsy Authentieke Beni Ourain Tapijt Marokkaanse Handgemaakte | Etsy ,

4 likes

Ik zou inderdaad voor een flink grotere maat gaan. Misschien zijn deze iets?

4 likes

Heel erg bedankt voor het meekijken! Die eerste lijkt mij wel wat!

1 like

Heeft iemand ervaring met deze bank? Ik ben vooral benieuwd of ie ook lekker zit als je in het midden zit en of het niet een te erge hangbank is

Volgend jaar gaan wij verbouwen en willen wij een pvc vloer laten leggen. Heeft iemand een aanrader voor een winkel in omgeving leiden/Den Haag. Mag ook iets verder weg zijn.

Er komt ook een nieuwe keuken en nu keek ik naar inductie kookplaten met afzuiging. Zelf kwam ik op een bora pure uit. Probleem is exacte prijs staat niet op internet en zal dus wel heel prijzig zijn. Iemand hier nog aanraders voor een inductie kookplaat met afzuiging.

Ik krijg al rugpijn als ik er naar kijk.

13 likes

Wij hebben net een keuken besteld en ons een beetje verdiept in die kookplaten en kwamen wel uit bij bora qua beste prijs/kwaliteit. Volgens mij hebben we rond de 2100 nu betaald voor de pure

Wij hebben een AEG combohob en zijn daar heel blij mee. Hebben er naast de prijs toen voor gekozen omdat de afzuiging helemaal plat is en dat was die van bora toen niet

1 like

Ik heb deze zelf niet, maar vrienden hadden hem wel en ik kan hier echt niets mee haha. Behalve plat op liggen misschien. Zitten gaat niet, behalve rechtop op het puntje, want hij is te te diep. Maar ik kan sowieso niets met banken zonder armleuning.

2 likes

Het is heel erg een hangbank. De zitting is vrij diep. Wel heel fijn om op te chillen!

2 likes

Mag ik vragen waar en wanneer je de pure gekocht hebt?