Ik heb een Umix bank (Broadway) gekocht bij LB. Tot nu toe ziet die er nog perfect uit. Ik heb hem nu ruim 1 jaar dus misschien is dat te kort om er iets over te zeggen. Verder heel tevreden over de service in de winkel en bezorging, ging allemaal goed.
Ik vind dat Stoov warmtekussen er heel leuk uitzien maar⊠Ik hoef geen warmtekussen. Heeft iemand al een vergelijkbaar kussen gezien?
De kussens van Fatboy?
Hm nee dat is het niet helemaal
Ik heb deze kast en die ik wil uitlichten van binnen. Ik dacht aan ledstrips, maar ik kan nergens een kabel naar buiten brengen via de achterkant en de kast is van metaal, dus ik kan er ook niet even een in gat in boren ofzo.
Grote foto van de kast
Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ideeën?
Je hebt van die ledlampjes die je kan vastplakken met een batterijtje, ik zoek
Dit @Krabsalade, ik heb dit jaren gehad bij mijn ouders als nachtlampje, als je ze indrukt gaan ze aan. Er zijn ook mooiere hahaha
Thanks, ik zie ook draadloze kastverlichting met een bewegingssensor, dus die alleen aan gaat als je de kast open maakt, maar ik wil het dus voor de mooi, dus hij moet continu aan. Zal wel hard gaan met de batterijen ben ik bang, haha.
Ik had dit wel elke avond 2/3 uur aan om te lezen en het was niet heel vaak leeg ofzo maar ik durf niet te zeggen hoe lang ze het doen als ze echt 24 uur per dag aan moeten
Zou je niet toch een klein gaatje kunnen boren met een ijzerboortje? Ik heb zoân ledstrip van Ikea in mân Pax (die hebben ze ook in vrij subtiele uitvoering), het snoer daaraan is heel dun, dan zou je dat verzamelkastje met de reguliere stekker eraan misschien achter de kast kunnen plakken met dubbelzijdig tape?
Ik zie idd dat die snoertjes heel dun zijn en heb net ook al voor de kast gestaan om te kijken of we niet ergens kunnen boren, maar omdat die niveaus van elkaar gescheiden zijn door de schappen, moet je dan of drie keer naar achter boren, of in het midden van elk schap ook een gaatje maken om de snoertjes vanuit elk vak naar Ă©Ă©n gat te laten lopen. Best wel veel risico op mislukking dus, haha.
Heb geen tips voor je licht probleem. Maar wilde precies deze kast kopen. Ben je tevreden? Is ie stevig? Gaan de deuren soepel?
Wil je elke plank verlicht hebben? Zoiets als dit zou misschien ook kunnen, staat bij dat op de âcandlelightâ stand hij 18 uur meegaat, maar wel een beetje een duur geintje om er dan 3 in die kast te leggen
Er zijn ook wel ledstrips op batterijen, maar dan zou ik wel gaan voor iets slims, zodat het alleen aangaat als je thuis bent en het donker is, anders ben je denk ik meerdere keren per week aan het opladen.
Wat vind je precies zo leuk aan die van Stoov? Dan kunnen we gerichter tips geven. De vorm, materiaal, kleur, grootte?
Deze zag ik net op Wehkamp voorbijkomen en deed me er wel een beetje aan denken, maar weet niet of dit ook voor ogen had.
Ja ik wil minimaal elke plank verlicht hebben en eigenlijk elk vak (lijkt op 6 vakken, door de sluiting van de deuren in het midden). Die Philips Hue-dingen heb ik ook al gezien, haha, maar wel erg duur voor een niet super belangrijk iets. Ideaal zou zijn iets met een afstandbediening, maar als ik die lampjes Ă©Ă©n voor Ă©Ă©n zelf aan moet zetten, dan is dat maar zo. Dan zullen ze wel niet elke avond aangaan, maar wel als ik het gezellig wil hebben. Dus ik ga denk ik nu maar even voor de goedkope optie van @Luzarl en dan maar meemaken hoe snel de batterijen leeg zijn. De volgende stap is dan toch boren voor led-strips, mocht het tegenvallen.
@Ladybug Tijdens het opbouwen dacht ik: hm niet al te stevig. Maar nu die eenmaal staat is het prima. De deuren sluiten met behulp van een magneet, dus dicht is wel echt dicht. We hebben hem wel echt als sierkast, er staat niet veel in.
Oh ik wil mân dus wel redelijk vol zetten. Denk je dat ie dan stevig is? Stond namelijk bij de kwantum bij een metale kast en die wiebelde ontzettend, maar was ook al âŹ500.
Zou dit iets kunnen zijn? Wel een strip, maar dan op batterijen. Weet niet of ie qua lengte mooi uitkomt.
Als hij demontabel is dan denk ik misschien wel dat je zoân snoertje van de Ikea-strips er gewoon tussen kan frotten, die bij ons zijn ongeveer net zo dik als het snoer van oortjes.
Niet de meest chille oplossing om je hele kast uit elkaar te schroeven, maar dan zou je hem terug in elkaar kunnen zetten met de snoertjes op de juiste plek er tussen geklemd, dan hoef je geen grotere openingen te hebben om de stekkertjes door te voeren.
Ze hebben bij de action verschillende ledstrips met afstandsbediening, die zijn dan nog in te stellen met verschillende kleuren ook maar dan zit je alsnog met een snoertje
Hij staat wel echt stevig, maar het zijn wel dunne wanden en planken. Denk niet dat ie gaat kiepen, maar als je hem echt zwaar gaat beladen dan zou ik hem denk ik wel aan de muur verankeren (maar dat is altijd het advies bij kasten).