Interieurtopic #3

Oh wat een mooie dingen zeg! Wel erg prijzig vind ik. Voor nu hebben we een effen roze dekbed van Hema gekocht. Staat ook leuk! Was voor nu de makkelijkste/goedkoopste oplossing, maar heeft goed uitgepakt.

2 likes

Heb een beetje hulp of inspiratie nodig voor het inrichten van de babykamer. De 2 grootste meubels (kledingkast en commode) hebben we gekocht. De kledingkast willen we zo laten qua kleur en de commode dachten we misschien dezelfde kleur te verven maar ergens denk ik, Hmm beetje saai en standaard ofzo.

Ook willen we 1 muur nog een kleurtje geven, maar dan wel een beetje rustige en neutrale kleur. De commode komt tegen de muur te staan die een kleur krijgt. Iemand die mee wilt denken?

Foto’s kast en commode

6 likes

Ik zou de onderste kast zo laten of bijvoorbeeld dat binnenste vierkant in een groentint verven. Of wat mij ook wel leuk lijkt, stel je behangt de muur daarachter, dan het vierkant ook voorzien van dat behang.

Prachtige meubels! Je zou de commode denk ik wel nachtblauw/tegen antraciet aan kunnen schilderen. Als ik ooit een baby krijg wil ik eigenlijk precies ook dit, de commode hebben we zelfs al :joy:. Nu in gebruik als ladekast wel.

1 like

Behang vind ik ook leuk, maar het is geen egale muur en ben over 2,5 uitgerekend dus dat is helaas geen optie!
Thanks voor het meedenken, misschien inderdaad alleen dat vierkant verven.

1 like

Ik gooi je even op een andere idee maar, een gallery wall? Ik snap alleen de layout van je woonkamer niet dus ik weet niet hoe het zit, haha.

Met een bankje of manden eronder. Even wat ideeën in verschillende stijlen:

images-2

images

5 likes

ik zou het echt zonde vinden om de commode te verven, niet doen hoor.

10 likes

Qua kleur op de muur vind ik zelf de Flexa kleur van 2022 heel mooi. Dit is een soort ijsblauw maar als je die combineert met zacht roze is dit ook zo mooi voor een meisje​:heart::heart:

2 likes

Ik zou niet beide meubels verven. Vind de commode prachtig. Zou die voor een leuk printbehangetje of mooie kleur inderdaad voor de muur doen. Zou qua kleur een beetje rond zandtinten of iets lichtere tinten dan de kast gaan zitten. Dan heb je ook nog een beetje ton sur ton effect.

6 likes

Ik heb een soortgelijke kast laatst antraciet geverfd, zo mooi geworden! Let niet op de troep bovenop :flushed:

9 likes

We wilden graag coretec click pvc in Texas oak maar nu verkopen ze dat haast in geen winkel en de visgraat daarvan is te breed voor in onze keuken. Nu toch weer gekeken naar de forest en die is toch ook wel erg mooi. Morgen nog weer even kijken bij daglicht want het was nu al wel wat donker. Stoel is groen maar lijkt ook wel haast zwart zo

Vind laminaat voor boven wel erg lastig, als we dan iets meenemen vind ik t uiteindelijk vaak zo groenig lijken? Heeft iemand nog een tip?

1 like

Wij hebben een lang tv meubel en grote tv. Als opvulsel heb ik naast de tv wat kandelaren en fotolijstjes staan, maar het lijkt zo klein/prullerig/rommelig. Ik wil daarom er graag wat groots naast zetten. Iets wat meer tot zijn recht komt naast de TV. Alleen ik kom niet verder dan een bloempot met een plant of een vaas met bloemen.

Hebben jullie nog leuke ideeën voor ‘grote’ accessoires/elementen?

Zo’n ecosysteem/plantenterrarium kan. Mits er voldoende licht is

4 likes

Een opvallende lamp? Print/grote fotolijst, plantjes, stapeltje mooie boeken/tijdschriften, beeldje. Had zelf deze dingen opgeslagen (uiteindelijk kleiner tv kastje gekocht, past net een plant naast).

Samenvatting

2 likes

Ik ben opzoek naar mooie fotolijsten (A3) formaat. Maar ik wil dat ze ook zo’n poot/standaar erachter hebben. Iemand tips?

2 likes

Ik denk dat 125 cm muur wat krap is voor een gallery wall, maar ik vind dit wel een heel interessant idee. Eens kijken wat ik ermee kan. Bedankt!

Ik wil graag inspiratie opdoen voor kamerplanten/stekken/hoekjes etc voor m’n nieuwe huis! Hebben jullie nog tips voor inspiratie?

2 likes

Misschien ben je alleen geslaagd, maar Sandy Beach van flexa (geloof ik) is de perfecte beige wat mij betreft.

2 likes

Had je het plantentopic al gevonden?

Jazeker en ook al helemaal uitgelezen.