@Temper Geef jij mijn post nu een hartje omdat jij zelf ook geïnteresseerd ben in deze kast of moet ik het interpreteren alsof jij deze kast hebt?
Iemand nog tips voor een niet te dure, praktische toiletfontein/wasbakje? We krijgen een blauw/groen/wit toilet dus denk dat we gewoon gaan voor iets wits… weet alleen echt niet waarop te letten…
Mijn woning bestaat uit:
Karwei
La Redoute
Wehkamp
Basiclabel
Lumz
Woononline
Gigameubel
Mijn moeder heeft in haar nieuwbouw-toilet een fonteintje met kastje eronder gevonden bij de Sanidump voor echt heel weinig. Was onder de indruk van de keuze en de kleine prijzen.
Ik vrees dat het perongeluk is gegaan😬
Ik vind dit lampje van IKEA zo mooi! Alleen is hij nergens op voorraad en niet te bestellen. Iemand die weet of deze nog terug komen?
Mocht je in de buurt van Duitsland wonen (wel vooraf voorraad checken). Familie zei laatste dat ze die daar wel hadden.
Staat nieuw bij, dus zou ervan uit gaan dat hij wel weer komt.
Ik weet niet of je al iets heb gevonden, maar kwam iets tegen wat er denk ik mooi bij staat! Deze artist maakt patronen die je ook op dekbedden kunt laten drukken:
Die met verschillende soorten paddestoelen lijkt me bijvoorbeeld heel leuk staan! Of de ‘secret garden’.
Goedenavond , ik ben op zoek naar een mooie hanglamp voor in de woonkamer. Qua kleur donkerbruin. En het moet wat gezelligheid brengen dus niet te strak. Ik kijk hier weleens mee voor inspiratie voor mijn woning. En ben benieuwd of jullie tips hebben qua lampen of websites.
Wat voor stijl zoek je? Ik vind deze heel erg mooi, maar weet niet of dat past bij de rest van je interieur?
Heb je een bepaald budget in gedachte?
In de woonkamer hebben wij een leeg/kaal stuk muur naast de deur van 125 cm (tot een buitenhoek/daarna gaat de muur dus het hoekje om). Ik wil iets met dit stukje muur, maar ik weet niet zo goed wat. Het liefst max 30-35 cm diep meubel omdat we vanuit de bank tegen de zijkant van het meubel aankijken. Ik had een mooie sidetable gezien van 100 cm, maar ergens ben ik bang dat dit te groot/uit verhouding oogt met het stuk muur. Jullie nog leuke andere ideeën voor een niet te diep meubel. Liever ook geen heel laag meubel (lager dan 70 cm), want dat vind ik er weer een beetje ielig en uit verhouding uitzien.
Ben benieuwd wat jullie op deze plek zouden zetten.
Ik heb de rieten lamp van Ikea, groot dus echt een eye catcher maar wel sfeervol. Sinnerlig is dat, maar noet donkerbruin.
@dubio ik heb op zo’n plek een gouden bar cart met decoratie erop.
Een mooie vitrinekast?
Tegenover dit stuk muur komt al een halfdichte vitrinekast, dus dat is denk ik niet zo mooi. En is meestal ook wel 40 cm diep.
@Feather Helaas is mijn vriend niet zo van de trolly’s/serveerwagens
Wij zijn laatst naar de showroom van deze winkel geweest. Was echt verrast door de inspiratie die ik er kreeg. Zo veel variatie. Misschien zit er iets voor je bij?
Mijne ook niet. Heb 'm besteld en ingericht en hij zag pas na de retour termijn dat 'ie er stond
Ohja zie het!
Misschien een leuk wandkastje dan, iets met een spiegel?
Een plantenbak?
Een wandrek?
Ja, in verband met de beperkte diepte dacht ik aan een sidetable met spiegel erboven, maar twijfel of 100 cm op 125 cm muur (naast die kant van de muur dan, aan de andere kant van de deur zit ook nog muur) niet wat te groot is, hoewel een sidetable natuurlijk wel heel luchtig is.
Wandrek zie ik nog niet zo voor me. Zo’n open vakkenkast is niet echt onze stijl.
Plantenbak zat ik wel aan te denken, misschien zo’n metalen plantenbak.
Ik wil eigenlijk voorbeelden zien van een meubel op zo’n plek.