Interieurtopic #3

Aah wat lief dat je er alsnog op reageert! Ik heb uiteindelijk dubbele rails opgehangen, dus ben voorzien!

Toen ik destijds op zoek was uiteindelijk toch voor Ikea gegaan, maar ik zocht vrij lange dus er was weinig keus. Jotex heeft erg mooie, maar daar heb ik geen ervaring mee.

2 likes

Heeft iemand hier toevallig het Dutchbone cabinet Boli in small of medium (kastje met ribbelglas)? :relaxed:

Ik wilde (net voor Corona) deze stoelen bestellen, 180 euro. Zijn nu inmiddels weer 220 (!). Vind ik best prijzig joh. Wie kent een goeie dupe? Liever geen fluweel maar stof:

1 like

Ik vind die stoelen ook prachtig, maar te duur, en heb via Google uiteindelijk VMUS gevonden met soortgelijke stoelen. Die hebben alleen een motief in de leuning, maar zijn met korting €142.50. En de reviews zijn heel goed, dus ik denk erover om daar te bestellen.

1 like

Ja zeker, goeie match idd! Tnx

Ik denk dat ik niet eens voor draaipoten ga. Vlg mij gaat iedereen dan zomaar heen en weer draaien, doe ik zelf ook. Zie op Hippe. Stoelen een simpeler model, alsnog 200 euro… missh nog even door sparen

Ik heb direct naast de ingang boven een hoek waar ruimte is voor een kapstok en iets om m’n schoenen op te bergen.

Nu ligt alles een beetje op een hoop. Het nisje is 1.40 lang, dus ik zat zelf te denken aan een bankje waar je ook schoenen in kan doen. Of hebben jullie nog een idee? De webshops waar ik op uit kom zijn wel een beetje crap.,

1 like

Al maanden op zoek naar leuke nachtkastjes, maar ik kon niet vinden (ja van zuiver, levering in maart + 260 euro p.s. daaag).

Ik kwam deze nu tegen bij de Xenos voor 29 euro per stuk en ben voor nu blij ermee haha. Alles beter dan twee lilleke IKEA krukjes naast bed. :’)

Misschien dat ik de webbing nog donkergroen ga verven of terra.

13 likes

Iemand die het besta tv meubel van Ikea heeft? Ik dacht dat half Nederland deze had, maar lees nog best wat slechte reviews. Is het echt zo erg? Of gewoon zoals Ikea altijd is?

1 like

Ik ben altijd tevreden geweest over de Besta’s! Ik heb nu drie keer de lagere witte gekocht en altijd prima.

2 likes

Heb die van mij nu al 5 jaar en prima hoor! Deurmechanisme/scharnier is een beetje verzakt maar met aanschroeven heb je t zo weer netjes

3 likes

@the.rebel.club staat de besta op poten bij jullie? Staat ie stevig los of moet ie echt tegen de muur?

Niet op poten! Heb m gewoon los van de muur staan want daarachter liggen allemaal snoeren ed. Super stevig hoor!

2 likes

Ik heb hem ook niet op pootjes en niet aan de muur bevestigd.

2 likes

Ik heb hem ook en is prima! Deurtjes afstellen kan ff wat moeite kosten maar niks over te klagen verder

2 likes

Wat zijn betaalbare online meubelwinkels die aan huis leveren?

Karwei heeft regelmatig leuke deals als 25% korting en met gratis verzenden?

1 like

Basiclabel.nl

4 likes

Heeft iemand hier toevallig de Loyd vitrinekast van Brix?

1 like

Wij hebben hem wel op pootjes, staat prima en stevig!

2 likes