Interieurtopic #3

Die van ons zijn heel iets lager dan ons matras, dat is wel prima. Maar ik zou inderdaad niet voor meer dan 10 cm lager gaan persoonlijk.

1 like

Die van mij is ook iets lager dan het matras, maar vind dat niet gek staan en kan er ook prima bij juist, zelfs nog een lampje op staan

Ah top, thanks en @Deurklink
Ik ga denk ik gewoon even iets bestellen om te kijken hoe het staat.

Wij hebben ook nog zo’n muur. Wat foto’s die ik heb opgeslagen op Pinterest:

Samenvatting

4 likes

Ik heb juist bewust iets lager dan ons bed gekocht, hoger leek me super onhandig maar mijn coördinatievermogen s nachts is ook niet fantastisch. Scheelt 3 cm met de bovenkant van het matras. Mijn vorige nachtkastje was bijna 10cm lager en was ook prima.

1 like

Ik had ook zo’n lege muur boven mijn bank. Ik heb hem terracotta geschilderd en er 2 van deze wandlampen tegenaan gedaan:

Daar heb ik dan van die philips hue lampen in gedaan die van kleur kunnen veranderen. Het geeft echt een heel mooi lichteffect op de muur.

3 likes

Leuke tips hoor! Ik denk dat ik voor 2 lijsten ga als ik het zo zie. Zo n plankje met lijsten is ook leuk, maar heb een wild kind dus zie alles snel op de grond liggen. Nu nog twee mooie posters vinden die bij elkaar passen, niet te tuttig zijn maar ook leuk gevonden worden door mijn man :sweat_smile:

Ik heb ook 2 lijsten/werken besteld.
In 2 kleuren/maten. Met structuur, zoiets maar toch anders:

Ben heel benieuwd!

3 likes

Oh mooi zeg, net een beetje anders en met structuur.

3 likes

De kast is net geleverd! Zo blij mee.

83 likes

Prachtig! Staat daar ook heel mooi

2 likes

zo leuk dat we jouw interieur gewoon helemaal tot stand zien komen hier
love it! ook echt geweldig licht in je woonkamer zeg, dat mis ik echt :cry:

1 like

Ons huis is nog best leeg omdat we tot kort geleden middenin een verbouwing zaten. Nu komen er komende twee weekenden wat familie/vrienden langs en wil ik 't (beneden) iets gezelliger maken. We hebben bv al kaarsjes staan en ik ga wat bossen bloemen kopen. Gordijnen maakt het ook gezelliger maar niet haalbaar op deze termijn haha. Heeft iemand nog andere ideeën? Er staan nu de basics aan meubelen, er hangt niks aan de muur en in de woonkamer ligt wel een vloerkleed. En er staan overal plantjes.

1 like

Wat heb je aan lampen? Meerdere kleine sfeerlampen kunnen heeeel veel doen

Oh goed idee! We hebben dimmers op de lampen in de eetkamer en keuken maar helaas niet in de woonkamer. Daar hangt wel een zachter licht, maar ik zou nog kunnen kijken of ik zo’n grote lichtbol met nog lager lumen kan vinden of daar tijdelijk een van de smart lights in draaien. En onze nachtlampjes kan ook een smart light in en zijn leuk om even die 2 avonden beneden als decoratie neer te zetten. Thanks voor de tip!

1 like

Zijn er hier mensen met tips voor een leuke en comfortable zitzak?

Wij willen er graag 1 en ik vind die van Vetsak er super comfy uit zien en mooie kleuren, maar echt wel heel erg duur.

Zoek meer iets voor Max rond de 200€ en liefst in rib(fluweel). Als iemand tips heeft heeeeel welkom

Wij hebben een Whoober, bevalt prima!

Oh ik heb net echt een droomkast gevonden, maar veel te duur (voor mij haha). Dus als iemand hier ooit een mooie en goedkopere variant van ziet, let me know

6 likes

Wat ik hier heb gedaan:

• Meerdere vloerkleden
  • Grote planten
  • Een schilderij leunt gewoon tegen de muur (hang het later wel op)
  • Kussentjes en poef
  • Kerstboom :stuck_out_tongue:
3 likes

Ik zie dat hier weinig antwoorden op zijn gekomen destijds, maar heb jij inmiddels iets gevonden? Of iemand anders nog een fijne tip?

Er is in de interieurtopics ondertussen zoveel uitgebreid besproken, maar gordijnroedes nog niet echt.

1 like