Interieurtopic #3

Hahaha wij zijn een jaar verder (na verhuizing) en hebben ook nog altijd geen kast. Ons eerste Pax ontwerp kon uiteindelijk niet en nu is het ook drama bij Ikea, dus misschien nu toch een andere winkel overwegen.

Ik heb op zwart gestemd, denk dat wit ook mooi kan zijn, maar het contrast is wel errug groot.

Heb je bij IKEA gekeken? Die hebben echt mooie vloeren, en de kwaliteit is prima.

Bijvoorbeeld deze:

Zou daar zeker eens kijken!

1 like

1

2

3

Buitenlampen
  • 1 (de Octo neus)
  • 2 (ronde bol van rookglas)
  • 3 (schotel)

0 stemmers

Ik wil dit ding wat hier al hing graag vervangen haha

Levert die 2e wel genoeg licht? Als je dat nodig hebt zou ik die niet kiezen.

3 likes

Ik heb mijne van Karwei, de goedkoopste die ze hebben. €5,99 is die volgens mij. Echt de perfect bruine tint vind ik. Niet te grijs en niet te geel, maar wel warm.

1 like

Ik heb uit ellende uiteind3lijk maar 3 van deze besteld:

Pax was yelkens maar deels leverbaar. Ik heb 1 met en 1 zonder deuren gemonteerd het ziet er echt goed uit! Het is allemaal net wat slapper zeg maar dan Pax, maar het staat, alleen jammer dat er geen lades in zitten.

Ter compensatie wel deze megaspiegel er bij besteld!

2 likes

Hmmm goede vraag, durf het niet te zeggen eigenlijk. Ik kan hem eventueel wel elders kwijt als ie toch niet voldoende licht geeft. Ik ga er nog even over nadenken!

Nu het toch over kasten gaat
 ik heb de Pax en had hier ergens een tip gelezen over lichtjes in de kast (zelf geplaatst). Dmv led lampen
 heeft iemand dit, zo ja welke led lampen zijn aan te raden?

Ik vind die met rookglas heel mooi maar dat wordt zooo vies. Wij hebben er 2 in huis en je ziet er elk stofje/viezigheid op. Lijkt me niet super ideaal voor buiten. (Of juist wel want het spoelt schoon maar hier zou een buitenlamp overdekt hangen en dus mega smerig worden)

1 like

Je bedoelt niet de NORRFLY led strips die standaard bij het pax systeem hoort maar een ander soort verlichting?

2 likes

Hm ja ik heb geen overkapping, dus ik hoop dat het meevalt haha. Regen genoeg om hem weer schoon te spoelen denk ik!

1 like

Nee!
Ik dacht dat een merk van de Kruidvat of Karwei werd getipt, van die losse led lampen die je kunt plakken

1 like

Goedemorgen!!

Heeft iemand van jullie zo’n welbekende ‘Werk aan de muur’? Bekend van VT-Wonen, weer verliefd op je huis.
Ik ben erg benieuwd naar de ‘textuur’. Is het eigenlijk gewoon een poster in een lijst of lijkt het echt op een schilderij? Heeft iemand een foto van zeer dichtbij voor mij?

Werk aan de Muur heeft juist alle materialen, dus je kunt kiezen welke je wil. Heb je al op hun site gekeken?

Je kunt kiezen voor een poster, canvas (met of zonder baklijst), aluminium, glas, enzovoort :slight_smile:

Ja dat weet ik en daar heb je gelijk in, dat zegt eigenlijk al wel een hoop over hoe het er uit zal zien. Ik vraag me af of je ook een soort (neppe) kwast strepen ziet. Mijn ouder hebben een massaproductie schilderij waarin je zelfs dat ziet en dat vind ik wel mooi

Misschien is dit heel simpel hoor maar ik weet niet hoe ik mijn wand mooi kan decoreren. :joy: Zouden jullie 1 grote rechthoekige lijst doen of bijv meerdere lijstjes? Bij meerdere lijstjes vind ik het wel heel moeilijk om bijpassende te vinden. Iets met structuur vind ik ook wel weer mooi voor de wand. Hier een rommelige foto van mijn interieur.

Samenvatting

1 like

Ik zou voor iets groots gaan, of twee grote posters of een plankje met een grote poster erop laten staan

Zoiets

4 likes

Je zou bijvoorbeeld ook een vak of nisje kunnen verven en daar dingen in kunnen hangen.

Zelf ga ik een retro-vorm op de muur schilderen en dan enkele spiegels en een klok er half ‘in’ ophangen en deels er buiten.

1 like

Of een leuke kleurrijke ixxi?

2 likes

Ik ben op zoek naar nieuwe nachtkastjes, maar van mij mogen dat ook gewone bijzettafeltjes zijn oid.
Maar ik heb een vrij hoog bed, en ik heb in mijn hoofd dat die kastjes dan wel minimaal zo hoog ook moeten zijn.
Dus ik zoek even andere inzichten, is het ook oke als het nachtkastje lager dan je matras staat? Of is dat toch onhandig?
Ik hoef er geen lampje op, het meer voor een bril en een glas water oid