Oké besteld! Vrijdag wordt ie geleverd en in elkaar gezet door Fonq.
Ik heb trouwens besloten toch geen grote planken meer te doen in de nisjes, maar te gaan voor 2x fotoplanken in de nissen.
Oké besteld! Vrijdag wordt ie geleverd en in elkaar gezet door Fonq.
Ik heb trouwens besloten toch geen grote planken meer te doen in de nisjes, maar te gaan voor 2x fotoplanken in de nissen.
Heeft iemand ervaring met meubels (banken) van Sissy Boy? Ik heb de “Sir” op het oog, zat goed in de winkel, maar vind ‘m nogal duur. Met katten in huis en een baby op komst durf ik geen dure bank en fauteuil te kopen We gaan van verlepte slaapbank van IKEA naar eindelijk ‘volwassen’ meubels (hele inboedel) en dat maakt het extra moeilijk :’)
Of is een degelijke bank met een stevige zit, wel een beetje hip, onder de 1000 euro onrealistisch?
Mooi! Ik kwam hier net om te posten dat Goossens 15% korting heeft op alles van Zuiver.
Meer dan 15% verwacht ik ook niet te kunnen vinden. Ik heb deze salontafel besteld:
Ik zag laatst in de kringloop een leuk bijzettafeltje met ingelegde tegels maar deze is ook leuk
Ik vind deze stijl zoooo leuk, voor mezelf dan in het wit maar mag even geen grote uitgaven van mezelf doen haha. Wil je een foto in dit topic plaatsen als je hem binnen hebt? Vind de foto’s van zuiver niet echt duidelijk…
Oh leuk die heb ik ook! Echt een mooi tafeltje
Heee deze heb ik ook, nog steeds fan van deze stylo. Alleen gaan er wel veel kruimels in de naden zitten…
Ik zocht ook een stevige zetel en kwam snel boven de 1000 uit. Misschien dat een 3zit haalbaar is, maar een L zal je niet goedkoper vinden vrees ik
De levertijd bij Goossens is 6 tot 8 weken (lang, maar het wachten waard i.v.m. de korting), dus ik weet niet of ik er dan nog aan denk om eerlijk te zijn. Maar ik lees dat meerdere meiden hem hier hebben, wellicht kunnen zij een foto posten? Op de site van fonq staan ook wat klantenfoto’s en instagramfoto’s, misschien geeft dat een beter beeld? En voor de rest staat ie voor mijn gevoel in bijna elke winkel waar ze Zuiver verkopen.
Leuk dat jij hem ook hebt! Krijg je de kruimels er wel weer uit?
Wow ik zie nu pas de levertijd Goede tip de instagram van Fonq, ga ik even checken
Ja het is volgens mij niet de Instagram van fonq zelf, maar als je op de productpagina kijkt op fonq,dan wordt er gelinkt naar instagramfoto’s van mensen met deze tafel die Fonq hebben getagd.
Ik heb een bank van Sissyboy en ben er echt heel tevreden over! Heb hem nu 1,5 jaar, dus niet enorm lang, maar hij ziet er echt goed uit en zit ook echt hemels. Ik weet niet welk materiaal de bank heeft die je op het oog hebt, maar ik heb the Duchess (driezit) en dat is van een soort velvet/fluweel en dat is ook makkelijk schoon te maken/houden.
Mijn sissyboy bank is al ruim 3 jaar oud en ziet er nog perfect uit, en m’n zusje (met huisdieren) heeft dezelfde en ziet er ook nog heel goed uit. Dus ze kunnen ook wel wat hebben. Sir is wel een nieuw model natuurlijk, weet niet of die ook bij woood gemaakt worden
Mocht de bank zelf nog wel prima zijn, dan zou je voor nu ook een andere hoes kunnen kopen? Ik heb een IKEA bank waarvan vooral de hoes af was, dus heb bij soferia een donkergroene fluwelen hoes gekocht. Ziet er al veel beter uit! Liefst had ik ook een nieuwe bank, maar de hoes was maar 230 euro en de bank die ik wilde 1200 euro.
Oh ziet er meteen heel anders uit!! Wij hebben de Beddinge, niet echt de mooiste bank, maar zo’n hoes doet veel
@Hendrik @Falula thanks! Nu hoop ik de bank ooit met een korting of een showroommodel te scoren
Zou dan ook even bij Bemz kijken! Prachtige hoezen voor IKEA banken:
Bij soferia hebben ze ook mooie hoezen, zelfde idee als bemz. Ik heb een hoes die geadviseerd wordt voor als je dieren hebt. Ben er erg blij mee (al is de bank nu te groot voor mijn woonkamer, dus ook weer op zoek)
Waar kan je nog meer relatief goedkope gordijnen halen zoals bij de Ikea en kwantum?
Ik ben eigenlijk opzoek naar die kant en klare, die wel minimaal 265 cm lang zijn, maar bij ikea vind ik net niet een kleur waar ik blij van word.
Jysk? gamma? Kwantum? Leenbakker?