Interieurtopic #3

Ha. Doet me denken aan m’n ervaring met Pronto.
4 stoelen gekocht (van 80€ voor 60€) na ruim 2 maanden helemaal doorgezakt.

“Helemaal de prijs kwaliteit” aldus de verkopende partij. Nooit naar de Pronto gaan dus.

Interieurdilemma coming trough!!

:heart: mijn zithoek. Daar ligt dit praaaachtige tapijt;

Onder mijn eethoek vind ik het heel kaal;

Eigenlijk wil ik daar ook wel een kleed: Vanuit de keuken zie je de de eethoek en zithoek allebei dus het is belangrijk dat de kleden wel bij elkaar staan.

Wat voor kleed dan…? Ideeën?

1 like

Een sisal tapijt? IKEA heeft fijne, en betaalbare.

Ik dacht ook aan sisal! Of off-white met een patroon erin (zoals het standaard karwei kleed, dat heb je ook laagpolig met verschillende patronen). Anders laagpolig wol?

2 likes

Ik heb deze kast dus maar er kan niks op staan want als je zo’n lade opentrekt valt het om. Hebben jullie ideeën hoe ik dit toch wat gezelliger kan maken?

1 like

Kast vasthaken aan de muur en dan een dienblad erop met lampje ofzo. Of een lamp aan de muur hangen net boven de kast

Zoiets Maan Lamp Led - Brons - 30 cm - Wand lamp - Kinderkamer Lamp | bol.com

Oh cute ja! Maar tussen dat rekje en de kast dan? Is dat niet propperig?

1 like

Denk dat t wel mee valt misschien een goedkope zoeken bij action of wibra ofzo om te proberen

Ja, leuk. Ik heb helaas geen stopcontact maar als ik iets op batterij kan vinden is dat ook al cute

Haha ik dacht, heb je nou een random foto van Nydia van Voorthuizen aan je muur hangen? Maar dat is die damn honey-kalender zeker?

Idd een lamp zou leuk zijn en misschien wat prints op die muur links? De print op dat plankje valt best wel weg dus misschien kan die daar hangen met nog wat andere dingetjes.

Of een paar kleine hangplantjes aan dat plankje hangen?

1 like

Ja de kalender idd! Super leuk. Eerst was daar ook ruimte maar het kledingrek staat scheef dus dat zit nu vast met tie-wraps, maar ik durf zelf niet te timmeren of boren en daar zit nou eenmaal de spijker. Voor prints kan zo’n tesa ding wel

1 like

Je zou ook hangplantjes aan het gouden rekje kunnen hangen, dan voelt het net alsof een een plant op de kast staat maar kan hij niet omvallen.

4 likes

Oh help. De kast van Zuiver die ik graag wil heeft nu 14% korting. Dat is al best veel toch? Ik durf nu niet te wachten tot Black Friday.
Ik heb er gewoon al de hele dag buikpijn van. Ik en keuzes maken… :upside_down_face:

3 likes

Ik ben op zoek naar een dienblad voor op de keukentafel. We hebben een tafel van 3 meter en ik ben inspiratieloos wat ik aan decoratie er op kan zetten.

Ik kom niet verder dan de standaard kaarsenplateaus maar wil iets groters waar ook een vaas met bloemen op kan staan. We hebben een licht steigerhouten tafel met grijs/groene stoelen. Hebben jullie tips?

1 like

Gewoon doen. Vaak is het op black friday duurder toch juist dan de weken/dagen ervoor. En volgens mij ‘hoeft’ zo’n bedrijf als zuiver ook niet aan die waanzin mee te doen. Is geen mediamarkt of een grote winkelketen oid.

1 like

Misschien een groot plateau/dienblad van marmer? Ofwel in het grijs of donkergroen bijvoorbeeld? Ik weet niet zeker of een grote vaas er mooi op staat, maar misschien kan je een mooie grote vaas uitzoeken die mooi staat bij het dienblad? En dat je dan wat leuke kandelaars en eventueel een klein vaasje met enkele bloemen of een klein plantje op het dienblad zet. Dan wordt het misschien wat speelser dan dat je alles op een heel groot dienblad zet.

1 like

Volgens mij bleven de meeste meubels op Max 10% korting hangen vorig jaar met Black Friday. 14% klinkt dus goed!
Bij ing rentewinkel krijg je ook soms (extra?) korting met een bon op bijv Fonq. Zou je nog kunnen checken als je ing hebt / iemand kent met.

2 likes

Wil je het dienblad om de tafel te beschermen? Of kan 't ook zonder dienblad?

1 like

Oh goede! Ik heb ING en wil bij Fonq kopen.

1 like

Het mag ook zonder dienblad. Dit is wat er nu op staat…behoorlijk karig :sweat_smile:
Ik heb wel vazen maar vind dat alleen leuk staan met een bos bloemen. Die pluimen heb ik wrl eens geprobeerd maar dat is het dan bij mij toch weer nét niet. In mijn hoofd is het altijd leuker.

2 likes