Interieurtopic #3

Mintgroen? Als een contrastrerende kleur?

We zijn zaterdag naar een tegel zaak geweest en hebben een mooie tegel gevonden! We gaan 'm niet over de hele muur laten doen, dat is toch wel heftig met deze tegel. Maar wellicht dat we de muur erboven wel een kleur geven. En er komt nog een plank aan de muur waar mijn vet hippe HK Living collectie op komt #origineel

52 likes

Heel mooi en de muur erboven ook verven lijkt me echt prachtig

2 likes

Roze dacht ik inderdaad ook aan, dat lijkt me mooi. Wat dacht je van donkerblauw? Ik vind dat wel een goeie van @Meka. Ik heb op Pinterest nog even gezocht en er werd vaak over jewel tones gesproken. Dat lijkt me ook erg mooi. Best donker, maar dat vind ik in de slaapkamer wel fijn. De zon staat ook op onze slaapkamer in de ochtend, dus nu muren donker zijn hebben we daar ook minder last van.

Dit vind ik qua kleurcombinaties heel mooi:

9b53a7a95cdc6a1fb00fef1261119c6c

@Hazel ik denk dat ik mintgroen misschien te licht erbij vind. Maar zo’n soort groen lijkt me wel heel mooi:

Bedankt voor het meedenken!

@Meka volgens mij staat die collectie van de Primark ook tussen de foto’s haha. Echt jammer dat ie al van 2019 is. Was echt perfect geweest.

11 likes

Ja mooie combinaties! Ik vind die ‘royal/koninklijke’ kleuren ook heel mooi. Donkerpaars, donkerrood, donkerblauw. Donkerblauw kan inderdaad best mooi zijn erbij. Ik doe in de zomer altijd lichtroze, fris en zomers. En voor de winter zoek ik ook nog wat moois.

Ik zie wel mooie online maar vind ze wel stervensduur allemaal haha, 50 is bij mij mijn budget. Smulders heeft best mooie

Ja precies! Dat vind ik ook erg mooi. Het is duur hè? Echt jammer. Als je een effen dekbed wil, dan hebben ze bij Hema ook een donkerblauwe en donkergroene die er denk ik ook mooi bij zouden passen.

1 like

Ben niet zo van het effen, is zo’n groot lak. Heb momenteel dezr van ikea, maar past niet zo.

De camera maakt het wat geler, maar in het echt steekt het meer af

Volgens mij heb ik deze tegels gekozen voor mijn badkamer (toevallig nu die wand aan het tegelen haha). Grappig om zo tegen te komen. Vond ze zelf ook erg mooi.

Bij ons komen ze dan wel gedraaid (horizontaal) en halfsteens.

3 likes

Kijk eens bij Kwantum. Die hebben wel wat van die donkere overtrekken met print. Goed betaalbaar en ben ook wel te spreken over de kwaliteit.

3 likes

Ga je hier of op insta resultaat posten?

2 likes

Niet hier denk ik, mss in mijn stories. Heb ook een mini badkamer dus denk ik nog best lastig te fotograferen. Wil best tzt anders een foto dm’en! Kan niet wachten tot ze klaar zijn haha.

1 like

Ik zag vanmiddag deze ook nog bij de Hema. Lijkt me ook wel mooi.

7 likes

https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350153447.aspx#shoppingtool=treestructureflyout

Deze kwam ik net tegen :slight_smile:

1 like

Vet tegeltje! Mooi dat ze allemaal uniek zijn. Hoe gaan jullie tegelen? Rechtopstaand of vissengraat?

1 like

Ik kom er niet aan uit welk tv meubel we moeten kopen.

We wilden eigenlijk het tv meubel barbier van zuiver in walnoot kopen,maar vinden deze toch wel erg klein (120 cm). Ook het donkerbruine tv meubel class van Dutchbone vinden we erg mooi, maar deze is weer te groot (180 cm). We willen het liefst een tv meubel van ongeveer 140-150 cm.

Nu hebben we de volgende opties, maar kunnen niet kiezen. Qua inrichting hebben we blauwgrijze en zwarte meubels, een grijsbruine houtlook tegel en donkerblauw en zandkleurige geverfde muren. Voor optie 1 ben ik bang dat dit wat te rood is voor bij onze blauwe muur.

Mochten jullie nog andere vergelijkbare tvmeubels kennen…

1. 20190731020101001564528231

2. download.jpeg[poll type=regular results=always chartType=bar]

• Nummer 1
    [/poll]
  • Nummer 1
  • Nummer 2
  • Nummer 3

0 stemmers

1 like

Er zijn voor de Ikea Besta serie nieuwe deurtjes in deze stijl. Misschien is dat iets. Ze heten Bjorkoviken. Qua maat kan je dan ook makkelijk zelf iets samenstellen.

2 likes

Of zoiets misschien?

Is van Kare Design

4 likes

Ja ik vind die wel heel leuk, maar best wel druk voor een tvkastje. We willen als salontafel een tafel met zwarte tegels bestellen en ik vind die combi dan erg druk worden.

Oh ja hmm. Dat gouden vind ik vaak wel heel mooi staan bij blauw. Lastig!

1 like

Klinkt raar maar beige past hier ook wel goed bij.

Maar bedankt voor de tip. Ik heb zo’n bed en nieuwe huis heeft geen kleur. Deze komt op mijn lijstje.

4 likes