Interieurtopic #3

Ik heb zelf ook nog een vraag over mijn keuken. Wij krijgen diverse maten laden naast elkaar en hebben een beetje een probleem met handgrepen.
De grepen die we willen zijn in 16, 26 en 36 cm verkrijgbaar.
We krijgen een la van 45 en een van 90 naast elkaar. We hebben nu op die van 45 een greep van 16 en op die van 90 een greep van 36 omdat dat in de winkel er het beste uitzag qua verdeling hoe de greep op de la valt maar nu thuis ga ik toch weer twijfelen omdat we dan dus verschillende maten grepen naast elkaar gaan krijgen.
Als ik het uitteken kan het best maar die eeuwige twijfel :confused:
Wat zouden jullie doen? Is dit storend of niet?

Dit zijn de grepen, rvs en robuust

Vind ik zeker niet storend, net normaal toch?

2 likes

Ja ik vind het er ook goed uitzien zo!

Wij hebben ook een keuken uitgezocht voor ons nieuwbouwhuis. Gaat dus nog wel even duren, maar ben erg blij met de tekeningen! Het was even puzzelen want het moest in een vrij smalle ruimte, maar het is gelukt!

-weg

De hoge kasten lijken op de render eerder zwart maar het is donkerblauw. :slight_smile:

47 likes

Vrij smalle ruimte 🥲

17 likes

Wauw prachtig!

In ons vorige huis gehad(gootsteen) en geen water ontharder en ik vond het heel erg mee vallen. We hebben nu gouden kranen en spoelbak en dat vind ik een grotere ellende eigenlijk.

1 like

Ik heb mijn keuken wel eens geplaatst hier. Wij hebben een donkerblauwe keuken(met gouden accenten) en ik vond de tegels ook heel lastig. Ik vond van die schub tegels of visgraat heel leuk maar toch bang dat ik die binnen een jaar zat zou worden. Uiteindelijk hebben we gekozen voor handgebakken Friese witjes(kleintjes van 10x10) en dan storytiles in dezelfde maat er random doorheen. Vind het heel leuk geworden, het zou me echt een beetje pijn doen als ik ooit zou verhuizen omdat iedereen in ons gezin zelf een tegel uitgekozen heeft.

4 likes

En nu ik toch in de reageer modus zit: alle tips voor mooie en kwaliteit(!) Tv meubelen zijn welkom. Wij hebben een taps toelopende woonkamer dus dat maakt bijv een besta systeem dat hangt oid niet mogelijk.

Een goede tegelzetter kan die storytiles er zo uithalen zonder de andere regels te beschadigen hoor, vul je ze op met de witte

2 likes

Vandaag is ons tapijt geleverd maar ik twijfel over de maat. De bedoeling was om telkens de voorpoten van de bank, stoel en tv meubel er op te zetten, maar het tapijt komt er dan maar net onder. De breedte lijkt dus net te kort, lengte is ok. 200x290
Er bestaan een maat groter maar die is 240x330 wat misschien wat groot is voor de eerder kleine woonkamer?

Tapijt

Woonkamer:weg

Iemand tips?

2 likes

Ik zou hem een stukje naar de rechterhoek schuiven en tv kastje niet op het kleed laten rusten. Gewoon beetje schuiven denk ik tot het goed voelt. Mss even dagje laten staan om te testen. Kleden is altijd wennen vind ik.

11 likes

Was ik ook net aan het denken, we gaan het proberen!

2 likes

Wat @Flippie zegt denk ik ook. Wij hebben ook alleen onze bank op het kleed, tvmeubel en 2 stoelen niet, en dat staat prima. Denk dat het kleed een goede maat heeft!

2 likes

Ik zou het tv meubel er ook niet opzetten.
Mooi kleed wel! Van waar komt het?

2 likes

Een poosje geleden hebben m’n vriend en ik de hele slaapkamer in de kleur velvet touch geschilderd en sinds vandaag hebben we ook een nieuw bed. We willen ook graag een bijpassend dekbedovertrek, maar we weten niet welke kleur. Iemand die ons kan helpen? :sweat_smile:

image

Foto via anitahomeblog

4 likes

Ik heb ook zo’n soort kleur op de muur, en heb dit dekbedovertrek (van de Primark, oud).

Donkerblauw vind ik er mooi bij staan, en in de bloemen zit o.a. die paars, groen, roest. Ik denk dat zoiets ook mooi bij jullie staat!

Oeh ja, heel mooi! Donkerblauw erbij lijkt heel chique. Wij hebben nu een effen roestkleurig beddengoed en die kleur past er inderdaad goed bij, maar is een beetje too much doordat het één groot vlak is haha.

La redoute, tot maandag nog met korting:D

Het staat inderdaad beter zonder tv meubel erop! Bedankt voor de tips

2 likes

Vandaag naar de woonboulevard geweest voor een salontafel. Alles was te laag of onze stijl. Zag ik een hoge basic op de ikea site, maar daar zijn de reviews niet zo goed van.

Grappig, ik heb bijna dezelfde kleur op mijn slaapkamermuur. Alleen lichtroze en paars heb ik qua dekbedovertrekken die mooi passen. En grijs echt totaal niet bijvoorbeeld. Maar heb tot nu toe nog niets gevonden wat er mooi bij staat.