Interieurtopic #3

Je vindt vast een goede kleur! Ik vind Little Greene ook een fijn merk, maar zie daar zo geen goede kleur bij. Denk dat je met Flexa toch wel goed gaat zitten.

Dit is Sudbury Yellow bij die blogger waar ik aan dacht, ook een kinderkamer.

4 likes

Welke kleur hebben jouw keukenkastjes en aanrechtblad? Wij twijfelen enorm of skimming stone ook in de keuken past en de verfpot van de rest van het huis is al weg.

1 like

Wit :laughing: en met zwart staat het sowieso ook mooi want hebben er zwarte lamellen en prullenbak tegenover staan

2 likes

Ja ik vind het toch wat ‘muted’, zoals vaker bij F&B, wat ik heel mooi vind in de rest van het huis maar niet voor de kinderkamer.

@Feather die is ook mooi ja, vond hem op de Flexa site wat minder. Ga ik ook even een sample van bestellen.

2 likes

Ik kwam laatst hier een alternatief tegen voor die bamboe tafellamp van de ikea, die nu niet meer geleverd kan worden. Weet iemand nog waar die dupe verkocht werd?

Amazon! Volgens mij had ik dat getipt.

Edit - dat was de Sinnerlig hanglamp, dus niet de tafellamp. Maar als je het Ikea plaatje zoekt met Google lens of de naam googelt van de lamp kom je waarschijnlijk een alternatief op Amazon/ergens anders tegen.

1 like

Ik ben op zoek naar nachtkastjes en we kunnen helemaal niks vinden. We hebben een modern eikenhouten bed dat vrij laag is, dus het nachtkastje moet ook laag zijn (max 40cm liefst lager). Heeft iemand hier nog een briljant idee? De muur achter het bed is Hague Blue. Witte of zwarte kastjes vinden wij niet zo mooi, liefst met een lade erin voor losse spulletjes maar dat is geen must. Plank boven het bed zoals hier pas werd getipt aan iemand anders vind mijn vriend geen optie.

het bed

Ik heb deze en ben daar heel blij mee, misschien kun je de poten wat korter zagen?

3 likes

Dat was een van de weinige waar we wel enthousiast over waren, toevallig dat je die tipt! Wij hebben geen Jysk in de buurt en lazen dat de kleur heel anders is dan op de website foto’s. Daarom hebben we 'm niet besteld. Zou jij misschien een foto willen delen (evt via DM) van de kleur?

Wat is ongeveer het budget? En moeten ze pootjes hebben of kunnen ze ook opgehangen worden aan de muur?

1 like

Ja ik zal morgen bij daglicht een foto maken :relaxed:

2 likes

Qua kleur is creme of geel mooi denk ik
Hout zal sowieso vloeken want het is dan een andere tint, tenzij je voor heel donkerbruin gaat
Sorry weet alleen geen leuk nachtkastje

1 like

Max 200-250 euro voor twee nachtkastjes samen, en ophangen is zeker een optie! We hebben ook overwogen om twee dikke planken op maat te laten zagen maar vinden dat net iets te eenvoudig en missen dan de opbergruimte. Ik zat ook te kijken naar de Vestbjerg Zoey maar we willen geen wit en zwart, en twijfel of de houtkleur mooi matcht (misschien toch maar laten bezorgen en evt retour sturen…).

@Meka Thanks!

4 likes

Goud van histor hadden wij op de babykamer, oker maar wel echt geel.

3 likes

En ik plaats van een plank twee boxen aan de muur? Dus zeg van hout vierkanten maken.

Edit: Wandboxen | Action.com
Zo iets.

Lastig! Snap wel dat je ook wilt dat het hout matcht maar dat is denk wel lastig te vinden ja. Misschien dan juist een kastje van een heel ander materiaal zoals metaal? Bv de lage ronde van kartel? Die hebben ze ook in veel kleuren zoals beige of blauw.

1 like

Of bijvoorbeeld van die poefjes of kisten waar je dingen in op kunt bergen:

poefje tig kleuren:

Opberg of speelgoedkist.

Of een (metalen) opbergkoffer:

https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-324369719.aspx?dim1=10&dim2=2&omniturecode=PSN00126017NL&gclsrc=aw.ds&kard=1&kClkId=211103205803623798&kVsId=210814205453611075&gclid=Cj0KCQjw5oiMBhDtARIsAJi0qk02kbgvvKtX4Pnr_M6Ua3f8zLUcakcdICeil3Ref_B9y0DMIxRXCjMaAkNjEALw_wcB

1 like

:bulb: We hebben nog de perfecte poef op zolder staan die mooi matcht met het kastje dat ik nu gebruik, dus dat is iig alvast een mooie tijdelijke voor mijn vriend!

Thanks voor het meedenken voor alternatieve dingen als nachtkastje, en @ladybug @quarterlife ! Ik ga ook eens op zoek naar metalen bijzettafeltjes en als we echt niks vinden zelf maar zo’n vierkant in elkaar zetten/kopen en zelfde kleur als de muur schilderen. Ben weer helemaal geïnspireerd.

2 likes

Het is vreemd. I love it.

7 likes

@Feather deze hebben wij ook en erg blij mee!

1 like