Interieurtopic #3

Oh nu snap ik wat je bedoelt met geweven, ik dacht aan structuur.

1 like

De karwei heeft ook verschillende opties, daar zou je ook nog kunnen kijken en bonnen je budget

1 like

Ja dit is mijn favo maar afgekeurd door mijn vriend. Misschien ligt daar het probleem ook wel haha dat ik iets zoek dat hij niet wil en andersom :sweat_smile:

Thanks voor t meedenken iedereen. Donkergrijs past niet in het interieur en stoelen met een armleuning vind in zelf irritant.

Ik geef het even op geloof ik. zoals ik al zei: denk dat het niet bestaat :face_with_hand_over_mouth::woman_shrugging:t3:

1 like

Ik zoek een mooie platte opbergmand voor onder onze kast.

Daar past iets van 80x30x20. Ongeveer de afmeting van zo’n plastic bak op wieltjes die je normaal onder je bed/bank kan schuiven.

foto van plastic bak

Maar ik wil hem dan het liefst van rotan/zeegras/geweven/eigenlijk alles behalve plastic. Hoeven ook geen wieltjes onder te zitten en een deksel mag maar is geen vereiste

Iemand toevallig iets gezien?

Mijn plan b is een mooie grote mand met deksel te kopen met handvaten. Die ik dan ergens leuk decoratief neerzet.
Opties daarvoor zijn ook welkom, liefst onder de 40 euro want sommigen zijn echt heeel duur.

Wat ik mooi vind maar niet aan de eisen voldoet:

Voorbeelden

Ohhh wat lastig. Wat vind hij er niet mooi aan dan?

De Crockett van By Boo heeft dezelfde vibe maar dat zal dan ook het wel niet zijn?

2 likes

Kom ik weer mijn favoriet eetkamerstoel pluggen haha. Wij zijn er enorm blij mee. Eén van de weinige stoelen die ik mooi vond én ook nog lekker zat (vooral de combi mooie stoel - lekker zitten lijkt haast niet te bestaan haha). We kunnen hier in ieder geval avonden achter elkaar op zitten.

Op de site staat hij in een velour stof, maar hij is in veel verschillende soorten stof te krijgen! Wij hebben dan velours crème, maar ik geloof ook in geweven stoffen te krijgen. Wij kozen velours omdat kattenharen daar iets makkelijker vanaf te halen zijn.

Fotos's stoel

9 likes

Ohh zo mooi jouw stoelen. Als ze idd een ander stofje hebben zouden ze perfect zijn. Ik ga eens neuzen, thanks!!

1 like

Toevallig al bij Kick Collection gekeken?

Die hadden ze een tijdje geleden bij casa!

1 like

Deze stoelen kan je in heel veel kleuren en stofjes kopen. Op de foto zie je ribstof, maar mijn ouders hebben zo’n geweven stof bijvoorbeeld. Maar ze hebben heel veel keuze!

1 like

Ik zoek een klein kastje om mijn platen te bewaren en de platenspeler op te zetten. Hoeft niet heel groot te zijn qua inhoud. We hebben ongeveer 1 kallax vak aan platen, maar we willen dus geen Kallax haha.

1 like

Ik heb inmiddels een ander kleed gekocht! €120 euro duurder, maar het is het dik en dwars waard! Bedankt voor jullie adviezen!

48 likes

Volgens mij vroeg iemand hier laatst over zo een vorm tafeltje toch?

2 likes

Al bij de Haco gekeken? Wij hebben 2 jaar geleden daar eettafelstoelen gekocht voor 100 per stuk en geen fluweel oid.

1 like

Volgens mij had @Paranimf een leuke manier gevonden om platen op te bergen! Iets met een plantenbak ofzo dacht ik

1 like

Ik gebruik dit als platenbak ja

zie: Interieurtopic #3 - #1211 door Paranimf

@Nefertiti en misschien is dit iets voor je:

https://www.urbanoutfitters.com/en-gb/shop/vinyl-record-storage-shelf3?category=homeware-sale&color=070

of

3 likes

Zoiets vind ik wel mooi:

5 likes

@MadameMignon @Paranimf goede ideeën, vind het lastig om te googlen maar deze zijn wel mooi!

1 like

Ik zocht op record player stand/cabinet/aesthetic! Zie op Pinterest ook vaak wel mooie setups voorbij komen

Nouuuu het is gebeurd hoor! Deze stoelen zitten echt amazing en mijn vriend heeft ze met enthousiasme goedgekeurd! :partying_face::partying_face: nu nog een stofje kiezen, haha zoveel keuze?!

Thanks voor t meedenken iedereen!

9 likes