Interieurtopic #3

Ik ben op zoek naar een kast voor in mijn werk/logeerkamer. Ik heb er nu een hoge Billy staan, maar aangezien er meer in ligt dan alleen boeken oogt het een beetje rommelig. Kan zo 1,2,3 niet echt iets vinden waarbij ik nou echt denk wouw. Hebben jullie nog tips? Het moet in ieder geval een kast zijn die (grotendeels) dicht is, liefst deuren, maar mogen ook lades in zitten. Afmetingen komen niet nauw want hij staat op een lange muur. Kleur maakt eigenlijk ook niet echt uit, maar ben wel een beetje klaar met dat ikea wit zeg maar. Als jullie nog goede online woonwinkels weten, let me know!

Misschien een mooie halfdichte vitrinekast? Of moet de kast van muur tot muur zijn?

Pfff hebben jullie misschien ideetjes voor mooie betaalbare eetkamerstoelen? Ik vind alles lelijk óf is echt heel duur. Wil het liefste max 150 eu per stoel uitgeven, ik haat fluweel of velours-stofjes en ben eigenlijk op zoek naar een geweven stofje, beige/grijs/greige of zo want die kleur heeft onze bank ook… Mijn vriend houdt niet van kuipstoeltjes maar wil wel iets dat echt lekker zit. Maar geloof niet dat dit bestaat haha

1 like

Oeh halfopen vitrinekast had ik nog niet aan gedacht, maar goeie! Hoeft niet muur tot muur.

1 like

Deze populaire stoelen hebben een ribstofje, maar geen idee of het je smaak is

Ribstof zit in dezelfde categorie als velours voor mij haha :grimacing:

1 like

Ik heb een hoge Billy met deurtjes voor de onderkant en open voor boeken boven? Kun je niet deurtjes kopen en zo je kast beter indelen?

Platsa kast? Is van Ikea, met deuren en modulair. Je kan dan alleen planken doen bijv. En er zijn verschillende kleuren fronten. Je kan er zelf leuke knoppen op zetten of leren greepjes.

Zoiets? Of is dat te veel kuip model

2 likes

Volgens mij had @monkeyslut dezelfde velours struggle haha. Volgens mij had ze deze gekocht van Made:

Sorry als ik als een stalker overkom, maar ik had het onthouden omdat ik toen ook ineens overal velours zag haha.

5 likes

Haha klopt helemaal! Grappig dat je dat hebt onthouden. Was echt een struggle.

@the.rebel.club ik ben heel blij met m’n stoelen, ze voelen wel redelijk hard aan maar zitten comfortabel.

Deze zijn mooi! Maar de kleur niet voor bij ons in huis. Hebben ze ze ook in andere kleuren? En wat kost dit? (Van welke winkel?)

Die van @MadameMignon vind ik heel mooi en die kleur/stof is perfect, maar ben bang dat mijn vriend ze afkeurt…

Ze zijn van Made haha, dat staat erbij. Ik geloof dat ze niet in andere kleuren te koop zijn helaas. Maar misschien hebben ze nog wel iets anders wat je aanspreekt.

2 likes

Ze hadden ze eerst ook in het donkergrijs, maar zie ze nu niet meer. Originele prijs is 189 maar ik had wel korting en later waren ze nog met 50 euro korting en dat heb ik achteraf teruggekregen.

En deze op fonq?

2 likes

Wij hebben deze en ik vind ze echt prima tot ik echt dure kan betalen :wink:. Is geweven stof, zijn redelijk stevig.

1 like

2 roetgrijze, stoffen (eet)kamerstoelen Knox. Made
€ 100,00

Ik vond deze net op marktplaats! Waarschijnlijk te weinig en mogelijk niet in de buurt, maar wie weet heb je er iets aan.

2 likes

Goede tip! Platsa basis is wel alleen in wit, qua frontjes ben je ook weer beperkt want de groene frontjes zijn bijvoorbeeld weer niet leverbaar dus dan worden het automatisch witte of grijze frontjes met witte rand. Verder wel een heel leuk en passend systeem, als @Tosca dat witte niet erg vindt :yum:

1 like

Deze misschien? Hij is er eventueel ook met armleuning

1 like

House Doctor Carma groen? Is wat grijzig groen.

1 like