Interieurtopic #3

Graag!

@coffeebreaks oh dat ken ik helemaal niet. Ga google eens raadplegen.

@Shaaar Hmn misschien toch goed om ook naar lichtere te kijken! Staat qua stijl wel bij mijn interieur. Leek me juist niet dicht voelen omdat je er door heen kan kijken, maar dat kan dus tegen vallen. Ik heb nu vaak mijn gordijn dicht maar voel me dan o opgesloten. Ik woon ook naast een school dus we hebben best veel mensen langslopen. Dus als ik dan in mijn badjas in de keuken sta voelt dat zo ongemakkelijk.

@DahliaDavin Ohh daar had ik niet bij stil gestaan. Ben best wel een poetser dus zie mezelf me daar wel al helemaal dood aan irriteren.🥲

@Tubing Oh dat kan ik ook nog overwegen! Ga van de week eens bij de karwei kijken. Ziet er op deze foto wel mooi uit!

@MJDLH Ik vind plissé gordijnen mits goede kwaliteit heel mooi! Vind alleen stof niet praktisch omdat mijn gootsteen daar zit.

Je kan ook een rond blad kopen en een bijpassende poot. Dat blad kan je beitsen in een mooie kleur en dan heb je een prachtige tafel!

1 like

Ja, dat was ik inderdaad ook al aan het denken als ik niets passend vond, dankje voor de tip!

1 like

Ik stuurde laatst deze foto naar mijn broertje, die zoekt een ovale tafel, je had hiernaast een heel rek vol houtsoorten/kleuren die je voor het blad kon kiezen. Geen idee wat het kost verder.

6 likes

Misschien bij tabledusud?

Wij hebben onze tafel hier gekocht. Wel prijzig, maar we zijn nog steeds heel tevreden. Een ronde tafel bijv: Tafel eiken DREAUM Forcina | ronde eettafel van massief eiken – DroomHout

2 likes

Ik heb de Grand Central van Ruijch, die is 130cm, alleen redelijk prijzig

8 likes

Nu wil ik jouw interieur zien! Prachttafel :heart_eyes:

@NeverLeNkemise wij hebben een ronde eettafel van 140cm doorsnede. Heerlijk groot! Via Marktplaats gekocht, wellicht heeft de Belgische aanbieder een fijne tafel voor je?

3 likes

Ah Thanks, ben net verhuisd, als alles af is post ik mss wel een foto in het show je woonkamer-topic! :blush:

2 likes

Wij hebben een supermooie zolder met schuin dak en dakkapel. Witgeverfde houten vloer, verder ook veel wit en wat hout en jute. Nu heeft mijn vriend een nieuwe baan waarbij hij veel gaat thuiswerken en de enige plek waar een bureau ed past, is onze slaapkamer. Oh, vergeten te schrijven, maar dat is dus de zolder haha.

Nu zijn we dus op zoek naar een bureau, stoel etc dat past bij onze kamer, maar ook fijn zit voor langere tijd. Iemand tips/ideeën?

Misschien een bureau van bamboe? Wij hebben een zit sta bureau met een wit metalen onderstel en een bamboe blad en die vind ik nog wel “mooi” (voor zover bureaus mooi zijn)

1 like

Wat hebben jullie als kledingkast? We zitten al een paar weken zonder, want ik wil graag een paxkast van de IKEA, maar heel veel is niet leverbaar :frowning: iemand tips voor andere kasten? We willen vooral kleding laten hangen ipv opvouwen.

2 likes

Dankjewel! Ik heb de plattegrond op ruitjespapier uitgetekend en ben een beetje aan het spelen. Ga meuebels ook op schaal tekenen om te kijken hoe het past.

Het is een hele grote woonkamer (voor ons doen dan), dus moeten voorzichtig zijn niet te kleine meubels te kopen denk ik.

Willen een ovale eettafel in de open keuken, zithoek is echt groot en dan heb je nog ruimte over voor of inderdaad een speelhoek voor ons zoontje of een mooie grote open kast. Dat laatste is mooier, dat eerste misschien wat praktischer en leuker voor ons kind als die wat ouder is.

We hebben ook echt twee gangen, maar daar komen we wel uit want nu struikelen we in ons jaren 60 huisje over alle schoenen, maxi cosi’s en kinderwagens :rofl:.

@Finko wij zijn aan het overwegen een kast op maat te laten maken.

3 likes

Waar is dat bureau van?

1 like

Wij hebben veel pax onderdelen op Marktplaats gescoord

1 like

Een onaf hoekje naar het voelt nu een beetje aan als thuis.

93 likes

Ligt eraan welke kleur, Ikea kiest ervoor om wit prioriteit te stellen ivm tekort aan grondstoffen. Zwartbruin en essenfineer gaat er sowieso uit en daar komen 2 nieuwe kleuren voor terug vanaf maart. Welke kleur zou je willen? Je kunt me altijd een pb sturen als je iets Pax-gerelateerds wilt weten :slightly_smiling_face:

2 likes

Vanaf dit bericht

staan er nog een aantal opties aan kledingkasten van de Ikea.

Misschien kan je er iets mee! Heb zelf trouwens mijn PAX kast via marktplaats gevonden. Wel goed op de hoogte letten!

3 likes

Over 2 jaar is ons nieuwbouwhuis af en ik ben vooral op zoek naar inspiratie! Uiteindelijk moet de woonkamer, 4 slaapkamers, achtertuin en de hal in worden gericht. Ik volg heel veel nieuwbouw insta accounts maar iedereen kopieert elkaar (al gaan wij ook voor een zwarte keuken en een marmer wit blad :joy:). Dussss waar halen jullie voornamelijk je inspiratie vandaan, iemand tips?:grin:.

2 likes

Helaas geen styling tips, ook nieuwbouw met alles doorsnee… haha!

Wel een andere tip: wij moesten ook 2 jaar wachten en hebben toentertijd voor een “tijdloze” badkamer gekozen ipv een trendgevoelige tegel oid zodat we het bij oplevering nog steeds mooi zouden vinden. Nu al spijt van… het is zo saai! Kies gewoon wat je écht mooi vind.

1 like