Interieurtopic #3

Ik ben op zoek naar soortgelijke sidetables. Iemand tips? Het gaat vooral om de vorm (mag ook twee planken in plaats van drie); materiaal en kleur mag anders zijn.

Heel toevallig heb ik er gisteren een gezien in het zwart bij Jysk of Kwantum (weet even niet meer welke van de twee).

1 like

Thanks, ik ga op zoek!

Deze doet mij ontzettend denken aan Deze kast. Ik heb toevallig de grote versie hiervan in mijn woonkamer staan en ik vind deze kast echt fan-tas-tisch!

3 likes

Heel leuk en inderdaad een soortgelijke sidetable/wandkast , maar 180 cm is helaas te breed voor de plek die we in gedachten hebben.

Ongeveer twee jaar geleden kocht ik deze met twee planken in het zwart bij Sostrene grene. Ze hadden hem ook in andere kleuren en misschien nu nog steeds?

1 like

Ik had nog online voor je gekeken, maar ik kan daar de sidetable die ik zag niet vinden. Die ik zag was wel een stuk smaller, vergelijkbaar met die jij had geplaatst (maar dan dus zwart en weet ook niet meer zeker of ie jou twee of drie planken had haha).

Fysieke winkel waarschijnlijk meer succes dus. :grimacing:

2 likes

Bij fest hebben ze ook zulke kasten. Wel prijzig, maar dacht ik zeg het toch eventjes!

1 like

Bij hotel chique en donkerdere kleuren denk ik aan gouden (zwarte) lampen of rookglas

2 likes
Opruimen is niet mijn sterkste eigenschap

Voorlopig is het hier nog een puinhoop maar mijn eetkamerset is eindelijk compleet. :smiley:

41 likes

Ik wil graag zwarte jaloezien in de keuken. Heb nu een rolgordijn en heb zoveel inkijk. Vooral als het licht aan staat. Dus jaloezien lijken dan een handige oplossing.

Maar vraag me af of er nog wel genoeg licht binnenkomt of dat het de ruimte heel donker maakt?

Waarom zijn eetkamerstoelen zo duur :sob:
Ben helemaal verliefd op stoelen van Studio Henk maar dat kost me meer dan een maandsalaris :sob::sob::sob:

3 likes

Ik heb zelf houten jaloezieën in de woonkamer en die laten wel veel licht door!

Een up down plisségordijn is misschien ook iets voor je. Dat wil ik later ook in de keuken vanwege pottenkijkers.

1 like

Top-down, buttom-up plissé is echt een uitvinding! Kun je zelf bepalen hoe hoog of laag je het zet. Laat toch wat licht door, maar vanaf de buitenkant zie je niet wat er gebeurt. Ideaal om pottenkijkers buiten te houden.

2 likes

Wij hebben top-down, bottom-op plissegordijnen maar vind het eigenlijk heel onhandig. Misschien ligt het aan de kwaliteit (die van ons zijn van de Karwei) maar die dingen hangen altijd scheef. Vooral die in de keuken doen we dagelijks open (zowel boven als beneden) en hangt dus standaard scheef, de anderen proberen we zo min mogelijk aan te raken maar dan nog lijkt het alsof ze (scheef) verzakken. Echt zonde, want vind het verder wel mooi.

Heb ik inderdaad ook naar gekeken. Maar lijkt me ook niet zo handig met vies worden omdat mijn wasbak precies onder het raam zit. Gelukkig laten ze veel licht door.

Waar heb jij ze besteld en ben je tevreden?

Als de ruimte zelf verder niet donker is laten zwarte jaloezieën genoeg licht door hoor. Ik kan je wel een foto sturen van hoe dat er bij ons uitzag.

1 like

Ik heb bottom up top down jaloezieën. Misschien kun je daar nog naar kijken? Zijn er heel tevreden over. Wij hebben groene, die laten zeker genoeg licht door.

1 like

Oh heten die dingen zo, die bedoelde ik inderdaad! Mijn ouders hebben er ook twee, superchill!

Veneta! Heel tevreden, snel geleverd en goede kwaliteit en klantenservice.

2 likes