Zou de kozijnen wit laten, hebben wij ook bij onze zwarte deur. Vind het totaal niet storend!
Wij hebben alle deuren zwart laten schilderen en de kozijnen wit gehouden, minder werk en ik vind het zelf ook mooier.
Jouw hond
Hahaha helemaal knock-out na heel wild spelen.
Ik vind dat Made over het algemeen wel netjes is met het vermelden van de levertijd. Staat er 12 weken dan duurt het ook echt 12 weken en niet 40050505050 . Beter dan zaken ‘direct op voorraad’ en dan een halve week niks horen ‘mevrouw, we krijgen het in oktober weer binnen’ en nu ‘Eind november wordt het waarschijnlijk geleverd’.
Ojaaa dat is inderdaad wel mooi zo! Thanks! Scheelt weer wat werk haha.
Wij zijn goed geslaagd tijdens het woonshoppen vandaag Alleen die levertijden…
Het tvmeubel komt half januari aan & de stoel (met een andere stof) komt half februari pas.
Dit had ik me van tevoren niet helemaal gerealiseerd maar we overleven het ook wel even zonder deze spullen
Het laatste half jaar zijn er door de wereldwijde container en haven crisis (door COVID) wel heel veel problemen. Ik heb op een lamp en twee kasten maanden langer moeten wachten dan aangekondigd, dus houd daar wel rekening mee
Nou… mijn eettafellamp is enorm vertraagd geweest, heb er uiteindelijk 7-8 maanden op moeten wachten
Ik heb hem bij Rofra Home gekocht!
Plantenbak als platenbak en nog vinyl in een rek dat ik vorig jaar bij de kwantum of leen bakker had gehaald.
Nooit gedacht dit te denken maar hoe langer ik pin op Pinterest, interieurtags volg op Instagram, hoe meer ik ga twijfelen over gewoon alles.
Wij krijgen over 5 weken de sleutel van ons nieuwe huis en we gaan voor een compleet nieuwe inboedel. Ik denk serieus dat dat nog lastiger is dan wanneer je al een eettafel en bank hebt bv.
En ik heb echt jaren gewenst dat ik opnieuw mijn interieur mocht doen, vind ook wel dat ik er redelijk gevoel voor heb. Maar nu twijfel ik gewoon over alles.
Herkenbaar!
Heb vorig jaar nieuw huis gekocht en dacht wat leuk alles opnieuw inrichten en kleuren, vloer uitkiezen. Maar kreeg oprecht keuzestress!
Vind je ook alles mooi (nou ja niet alles maar veel) en zou je stijlen willen combineren? Of weet je qua stijl wel al goed wat je wil?
Ps uiteraard luxeprobleem maar toch heb ook een paar onhandige keuzes gemaakt vind ik achteraf
Misschien een moodboard maken en dan kijken of er nog veel overeenkomsten zijn. Daarnaast het is jouw huis. Who gives a shit of het een mid century gothic scandi villa kakelbont look heeft
Heb je wel nog oude meubels? Want mijn nummer 1 tip is eigenlijk om pas in te richten als je er woont. Wij hadden niks en hebben toen vanalles in 1x gekocht, waar ik nu totaaaal andere keuzes zou maken.
Oh ja het is zeker een luxe probleem, begrijp me niet verkeerd!
Je stopt er behoorlijk wat geld in, en ik wil gewoon echt 100% achter mijn keuzes staan.
Ik vind inderdaad heel veel mooi, maar veel ook echt niet hoor.
Vloer (hout) ligt er bv al, die houden we. Dus opzich is dat de basis.
Maar doen we dan een houten tafel, of juist bv een zwarte…
En misschien moeten we inderdaad gewoon wachten tot we er wonen? We hebben idd gewoon nog oude meubels @Bunnyslippers
Had jij een nieuwbouwhuis? Opzich kan ik het denk ik redelijk inschatten met de funda foto’s en we zijn er nu al 3x weer even geweest…
Haha @schaakmat mooi verwoord, mijn moodboard is een plaatje, vind ik nog steeds. Dus hopelijk kunnen we die sfeer realiseren zelf.
Voel me echt gierig, maar we hebben een bank besteld die in november binnenkomt. Nu zie ik dat de bank korting heeft op de website. Dus morgen even bellen of die korting bij onze aankoop verrekend kan worden. Wil namelijk ook een salontafel die bijna precies de prijs van de korting heeft. Hopelijk zijn ze gul.
Ik had geen nieuwbouwhuis, maar wel nieuwe vloer erin moeten doen, alle muren stuccen plus verven etc. Zo moeilijk om dus alles te visualiseren. Het helpt al dat jullie nu idd al wel de kleur van de vloer weten, maar dan nog kijk je vaak zo anders tegen dingen aan als je er eenmaal woont.
Hmm ja, ik denk het (helaas) toch ook…
Thanks, ga er nog even 3x over nadenken