Ik vind prchtg, swantjeundfrida, femkeido, ensuus (wel iets meer aarde tinten) altijd leuk
Ik zou sowieso wel iets verduisterend/semi-verduisterends doen voor de zomer. Het ziet er uit alsof het nieuwbouw is (en goed geïsoleerd?). Mijn oude huis was dat ook, en het werd in de zomer met dunne gordijnen makkelijk 35 graden binnen door de ramen en goede isolatie.
Goed punt!! Ik heb wel vloerkoeling maar dat heb ik nog nooit gehad/ elders gevoeld dus weet niet of het echt een groot verschil kan maken
www.instagram.com/donebymyselfblog
www.instagram.com/theobert_pot
www.instagram.com/lukeedwardhall
www.instagram.com/styledbysabine
Allemaal wel kleurrijke en eclectische interieurs! En een paar van mijn favorieten zijn al genoemd, zie ik
Heb je foto’s niet gezien, maar door de verdere reacties dacht ik aan dit: je kunt ook dubbele gordijnrails nemen. Met lichte inbetweens en daarover dikkere overgordijnen. Die zijn fijn in de winter wanneer het zo vroeg donker en koud is, of tegen de felle zon in de zomer.
Ja dit!
Ik heb ook hele grote ramen op het zuiden.
Eerst had ik heel lang alleen linnen lichtdoorlatende gordijnen, maar een tijd geleden heb ik er dikkere gordijnen voor gehangen, en dat maakt het helemaal af, en dan kun je ook wat meer spelen, en in de zomer helpt het tegen de warmte (en in de winter tegen de kou en staat knusser).
Die linnen zijn heel lichtgrijs, en de dikkere gordijnen iets donkerder lichtgrijs. Dus zelfde kleur maar iets andere tint. Staat mooi rustig.
Mijn eigen @eenigwonen. Heb er een tijd niets mee gedaan ivm een burnout maar wil het graag weer oppakken. Misschien durf ik het hierna wel.
Wie ik zelf graag volg, daarvan is het meeste al genoemd. Maar nog niet: @ohmariemag @gras_vd_buren @zilverblauw met hash tags zoals bv #kleurrijkwonen #bohointeriors enzo vind je vast nog veel meer!
Oh wat leuk! Ik keek regelmatig op je blog, ga eens even bijlezen en je volgen op insta
Mijn man is 2 meter en had dus ook een goed stevig bed nodig. Wij zijn voor een bed met lattenbodem van Beter Bed en M-line matrassen gegaan. De ombouw kraakt niet, maar vooral het matras is voor hem wel echt heel fijn. Geen rugklachten meer enzo.
Yay! Leuk! Wil er echt graag weer mee bezig!
Wij hebben een Swiss Sense en geen kraak te horen en ligt echt goddelijk. Denk dat je met een lattenbodem sowieso sneller hebt dat het kraakt dan met een boxspring.
Heeft iemand hier ervaring met een bank van het merk Zuiver? Ik heb een mooie gezien, maar wil ook graag wat langere termijn ervaringen lezen.
Zou ik ook doen, wij hebben echt uitgebreid advies gehad. Uiteindelijk wel wat gezeur ook, want er was iets kapot, maar echt nog nooit zulke topservice gehad qua regelen dat het gemaakt werd (aan zowel de telefoon, de mensen die het opnamen als degene die de boel kwam vervangen).
Het was wel echt een investering, maar een goed bed is wel echt belangrijk vind ik.
Nachtlampjes aan de muur hangen? Zou qua plek best logisch zijn denk ik ook? En dan heb je ieder een lampje voor als je wil lezen ofzo.
Ja je hebt gewoon ledlampjes die je met stevig tape tegen de muur kan plakken, die gaan op batterij, werken prima
Voor diegenen met een schuifpui: hoe hebben jullie deze beveiligd en waarom hebben jullie gekozen voor deze type beveiliging?
Bij mij ouders ligt er een bezemstok ‘in de ‘rails’’ zodat niemand hem van buitenaf kan openschuiven. Als je hem zelf van binnen opent moet je de bezemstok er even uithalen.
Er zit ook nog een slotje op en het is dubbel glas.
Heee hallo!
Hoe zouden jullie onderstaand ruimte inrichten? Ik twijfel over zithoek bij het raam of eettafel bij het raam.
De ramen zijn van muur tot muur, grond tot plafond.
Rood = deur die naar de hal leidt
Blauw = raam, op het zuid-oosten
Deur in blauw raam gaat naar het balkon.
Ik heb al een tafel van 1,60m met 4 stoelen. 1 ruime 3-zitter en een servieskast van 1,00x0,50.
Mag ik vragen welke jullie hebben? Wij zijn ook aan het oriënteren.
Ik zou je aanraden naar een goede beddenzaak te gaan. Als mede fors persoon: goedkoop is duurkoop. Vooral de lattenbodem is van belang als ook de matras. Ik zou zoiets nooit in een outlet/discountachtige winkel halen, tenzij het een outlet van een merk is oid.