Thanks!
En @Clarity jij ook dankje! Had het inderdaad gezien maar het merk is behoorlijk duur van wat ik zag 🥲 en volgens mij niet super makkelijk te krijgen in NL maar daar kan ik naast zitten.
Thanks!
En @Clarity jij ook dankje! Had het inderdaad gezien maar het merk is behoorlijk duur van wat ik zag 🥲 en volgens mij niet super makkelijk te krijgen in NL maar daar kan ik naast zitten.
Kan je het niet laten mengen in de bouwmarkt? In een ander merk verf?
Op deze foto vind ik het lijken op puur kastanje van flexa. Op de afbeelding van @Clarity lijkt het wat minder fel, en puur kastanje is wel wat feller. Ik heb een kamer in die kleur, als je wil kan ik wel een foto ervan maken.
Heel graag! Zou fijn zijn
Ja dat ga ik proberen als ik heen bestaande kleur kan vinden die erop lijkt!
Mijn zoektocht naar een lamp voor boven mijn rechthoekige eettafel duurt voort. Ik vind het zoooo moeilijk
Kan iemand mij aan inspiratie helpen?
Wat voor lamp heb jij?
Zo mooi😍 dit lijkt er wel echt op! Thanks!!
Al zoekende naar de perfecte servieskast kwam ik deze site tegen ik wil alles!!!
Over twee weken gaan we even fysiek shoppen hier.
Tip: dit soort kasten vind je vaak ook voor een habbekrats op Marktplaats. Dan moet je het wel opschuren en verven, maar kan je het helemaal eigen maken!
Ja daar kijken we ook maar we hebben dé kast nog niet gevonden. En met een verhuizing in de kerstvakantie is er ook weinig tijd & energie over vrees ik. Zo kant en klaar is ook wel lekker makkelijk
Ik ben op zoek naar een winkel of website waar ze betaalbare vloerkleden kopen, het liefst een wat dikker kleed. Iemand hier goede ervaring met een online shop of een bepaald merk? Ik zoek een rond exemplaar.
Rugvista!
Snap ik! We komen zelf net uit een verhuizing. Heel veel succes!
Benuta, hebben vaak ook kortingscodes
Mijn nieuwe eettafel heeft geen lade meer. Super onhandig want kladblokken, pennen, notitieboeken en wat al niet meer lagen in die la zo voor het grijpen. Heeft iemand een handige tip om de spullen toch bij de keukentafel te kunnen bewaren zonder dat het een troep wordt op tafel? Ik kom vooral van die wat hogere dingen tegen die je dan op de tafel kan zetten, maar dat staat zo in het zicht.
Wat een goede tips @Blush en @LaPetiteRobeNoire ga even kijken of ik zoiets kan vinden. Ik dacht zelf nog aan een trolly, maar dat neemt dan misschien wel weer heel veel ruimte in.