Ja dat is prachtig, helaas hebben wij niet echt de ruimte. Onze woonkamer is gewoon één blok en de muur waar de kast komt is 8 meter haha, de keuken zit er ook aan.
Ik ga even bij de bouwmarkten kijken ja!
Ja dat is prachtig, helaas hebben wij niet echt de ruimte. Onze woonkamer is gewoon één blok en de muur waar de kast komt is 8 meter haha, de keuken zit er ook aan.
Ik ga even bij de bouwmarkten kijken ja!
Oh de dikkere planken gaan echt het dubbele kosten en dat is echt teveel. Wellicht toch maar voor deze gaan. Hopelijk valt het ielige mee als je meerdere plankjes ziet.
Inhakend op de eerste foto, weet iemand toevallig hoe die lamp heet/ waar ik zoiets kan vinden?
Edit: gevonden op ‘vertigo’ lamp.
Ja ik heb een nepper op Aliexpress gekocht en ben er echt blij mee!
Dat gaat mooi worden!!
Ik vind 'm prachtig, maar net aan mijn vriend laten zien en hij vindt het helemaal niks dus ben bang dat het 'm dan niet wordt helaas.
Oh nooooo mijn mooie eetkamenstoelen zijn geleverd en ze passen niet onder mijn tafel. Ik baal er zo van. Eerst dacht ik ‘boeiend, ik heb zo lang gewacht, ik houd ze’ maar het is echt geen porum.
Ik wil ze retourneren. Heeft iemand dat wel eens gedaan met grote meubels? Er is geleverd door post NL. Ik neem aan aan dat ik ze ook met PostNL terug stuur. Hoe duur is zoiets?! 🥲🥲
Waar heb je ze besteld? Denk dat het wel opgehaald kan worden. Meestal is het gratis, soms worden verzendkosten retourkosten, maar dat verschilt wel per website
Het is op eigen kosten Heb het even uitgedokterd op de postNL site. Gaat me zo’n 40 euro kosten. Echt zonde
Aaaah shit, dat is wel duur ):
Kun je je tafel niet iets ophogen door de poten bijvoorbeeld op klosjes/kleine stukjes hout te zetten?
O shit. Wij konden onze eettafel in maart wel retourneren. Was wel een heel gedoe omdat ze speciaal moesten komen (postnl) omdat de afmetingen te groot waren voor het pakketpunt (en dan dus het busje dat de pakjes ophaalt). Maar uiteindelijk wel gelukt.
Zo kut als je de kosten zelf moet betalen.
Nog meer plantjes of een grote plant en een schilderij voor het witte vlak zou ik doen
Inderdaad even kijken of je tafel iets hoger kan, maar check ook even hoe je betaald hebt! Via Paypal krijg je de retourkosten vergoed.
Was het nog gelukt om een foto te maken?
Sorry was iedere keer pas na zonsondergang thuis en dan ziet het heel anders uit! Vanavond ook weer laat. Morgen! (Sorry🥺)
Ik wil een aantal meubelstukken verven in de kleur van deze muur:
Iemand enig idee welke in de buurt komt? Ik vind het zo moeilijk inschatten en maak er echt te vaak fouten mee. Zo is mijn meubelstuk nu echt babykamerroze ipv oudroze 🥲 not again.
Waar is je bank van?
Dit is “hot Earth” van paint and paper library (via Pinterest gevonden). Misschien kan je daar iets mee?
Ik heb volgens mij precies deze kleur op mijn muur, maar ik kon niet de perfecte kant en klare verf vinden, dus ik heb hem laten mengen bij de Gamma. De kleurcode van de kleur die ik heb is D0.31.44.