Interieurtopic #3

Hoe breed is het witte vlak? Ik vind de Woood Gravure heel mooi als dressoir. Je zou nog een gekleurde baan of lambrisering kunnen schilderen op het vlak. En dan inderdaad een mooie grote lijst erop, een plantje, lampje etc.

1 like

Ik zou een mooie transparante bol boven de eettafel hangen, en de muur behangen.

Of een schilderij laten afdrukken op fotobehang en dat erop plakken. Dan niet wandvullend, maar echt als “schilderij”. Wij hebben hier iets gekocht en ik ben er erg tevreden mee. Je kan zelf de formaten kiezen en ik heb het laten printen op het originele formaat.

2 likes

Kom ik weer met de Ilaria, maar ik vind het gewoon een geweldige lamp haha

2 likes

Oeh thanks iedereen. Zitten al hele mooie tussen! Ik kies alleen wel een lamp waar sowieso een Hue lamp in past.

Het witte vlak is bijna 280 centimeter breed. :sweat_smile:

Een gallerywall vind ik zelf ook altijd heel erg leuk of wil je echt iets groots?

Een urban cotton wandkleed?

2 likes

Ik heb laatst dit tapijt van Karwei gekocht. Zit ook beige en roze in:

Ik heb maat 2mx3 maar jouw maat was er ook.
Links heb ik de kast versie van jouw tv meubel staan toevallig!

8 likes

Godver wat een prijzen :face_with_head_bandage:

1 like

Leuke tip, heb ‘m opgeslagen! Hoop dat dit ook een beetje geluidsdempend werkt (zoals een vloerkleed) zodat we ‘s avonds niet meer door de muur met de buren mee kunnen praten.

1 like

Wauw, die is ook mooi! Bedankt voor de tip!

En ik zie het! :smile: Ik vind die kasten supermooi!

2 likes

Ik ben eindelijk voor eikenhouten planken gaan kijken bij de houtwinkel hier in de stad. Het gaan eiken timmerpanelen worden. Ik heb deze plank eventjes meegekregen, maar denk dat ik ze nog wat dikker wil. Dit lijkt een beetje ielig vind ik, maar de kleur is perfect. :raised_hands:t3:

Het gaan dus 8 planken (4 smal en 4 breed) met steunblokjes/balkjes eronder (i.v.m smalle gipsmuur).

Mooi herfstvakantie klusje.

23 likes

Leuk! Benieuwd naar het eindresultaat :smiley:.

1 like

Deze is nu in de aanbieding en een vloerkleed stond nou niet bovenaan mijn lijstje, maar denk dat ik hem ga halen haha. Lijkt me fijn in de winter en een groot vloerkleed mist nog wel hier

Heb je misschien een foto van hoe deze kleur er bij jou uitziet? En hoe jij het hebt gecombineerd?

Op de ene foto ben ik er echt helemaal weg van, maar andere foto’s twijfel ik weer.

Ik heb niet veel foto’s meer, inmiddels heeft de hele slaapkamer een andere kleur haha! Ik DM je even.

Ik heb nu een Billy boekenkast maar ik wil deze niet meer in de woonkamer in het nieuwe huis. Maar ik vind het wel altijd leuk om boeken in de woonkamer te hebben. Vooral de mooiere boeken waar je af en toe eens doorheen bladert, we hebben bijvoorbeeld mooie atlassen, fotoboeken en kookboeken.

Maar ik weet niet zo goed wat nou een mooie en geschikte kast hiervoor is. Ik vind open kasten wel leuk, bijvoorbeeld met vakjes in verschillende formaten, maar dat is onhandig want je kunt de boeken niet tegen een kant leunen en dan moet je ze allemaal neerzetten.

Dus iemand nog tips voor een mooie boekenkast? Hoeft geen rechttoe rechtaan kast te zijn met rechte planken dus, maar het liefst wel dichte zijkanten.

2 likes

Ik word echt al maanden doodgespamd met reclames voor Tylko kasten op insta en FB. Als ik meer geld had (helaasch) had ik daar zeker een mooie kast van gekocht. Kun je ook zo gek maken als je wil en ik heel veel kleuren te bestellen.

3 likes

Wij hebben nu tijdelijk een open kast met ongelijke planken, deze heb je ook met dichte zijkanten. Vind het zelf heel leuk staan maar het wordt wel super stoffig. We hebben dunne boekensteunen om de boeken op hun plaats te houden maar als je ze schuin tegen een zijwand neer kan zetten staat dat wel wat speelser! Op 2 van de planken hebben we een stapeltje dikke, zware boeken waar de rest tegenaan leunt als boekensteun.

Dit, maar die van ons is 2 keer zo groot en helemaal zwart.

https://www.woonq.nl/wandkast-saint-tropez.html?utm_campaign=surface&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=208996650&id=208996650&gclid=Cj0KCQjw5JSLBhCxARIsAHgO2Segd0yNOP47pffs-vujHO-kbfp3pArbx5_Vo__UR_5wPYJFN3URfi4aAnVAEALw_wcB

1 like

Ja zoiets vind ik wel leuk, misschien wat andere kleuren maar ik kan die dus niet vinden met dichte wanden (ja voor heel veel geld).

@mikselke die krijg ik ook steeds maar ik vind het toch net niet ofzo. En vrij duur, ik weet niet of dat lang mooi blijft.

1 like

Die van ons komt van karwei of soortgelijke bouwmarkt en was een paar tientjes. Zie 'm nu niet staan op de website maar misschien een tip om nog even te kijken (ik denk zelf niet standaard aan bouwmarkten voor meubels iig).

Ik vind zelf ingebouwde boekenkasten ook heel mooi, maar moet je net de ruimte voor hebben.

Samenvatting

3 likes