Interieurtopic #3

Tuurlijk :slight_smile:

Hij heeft deze plank van Gamma gebruikt.

En het maken heel eenvoudig: 2 smalle strookjes tegen de muur schroeven, en dan de plank er op schroeven.
Hier een foto van de onderkant.

4 likes

Ohh dankjewel!! Dit moet te doen zijn ja!

1 like

Is er iemand die haar muur geverfd heeft in Spiced Honey van Flexa en die een foto zou willen delen? Ik neig er heel sterk naar om alle muren in mijn kantoor/sportkamer in die kleur te verven en vind hem op foto’s via google/insta prachtig, maar ben ook wel benieuwd naar ervaringen hier.

Ik ben opzoek naar een kleed dat leuk staat bij mijn inrichting. Ik had deze besteld, maar ik vind het te bruin bij de rest van mijn inrichting (ik dacht dat er meer roze in zat), dus deze gaat terug. Wat voor kleed zouden jullie aanraden? Mijn budget is €228!

Let trouwens niet op de rotzooi en de kaalheid van de woonkamer. Het is nog niet af en ik heb laatst bijna al mijn planten weg moeten halen omdat mijn katten er niet vanaf kunnen blijven. :sob:

5 likes

Welke rotzooi? 🥲

48 likes

Ja, oké, nu ik terugkijk valt het mee hahaha! Normaal is het rommeliger :laughing:

Wat was het formaat van het kleed op de foto? :slight_smile:

1 like

Mooi interieur zeg :heart_eyes:

Misschien deze: https://www.wehkamp.nl/w-vloerkleed-raz-300x200-cm-16429445/

Of een wollen bolletjeskleed in off white ofzo?

3 likes

Het is 160x230 :slight_smile:

2 likes

Dankjewel! Dat kleed vind ik supergaaf! Ik vraag me wel af of dat gaat passen… de 160x230 is helaas al uitverkocht! Dacht inderdaad ook aan kleden in de kleur off white. Had een leuke bij H&M Home gezien, en ook een leuke bij Benuta. Maar… ik ben wel een beetje bang voor vlekken haha

1 like

Ik vind m juist heel mooi staan!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een traploper?

Volgende week ga ik onze trap onder handen nemen. Ik had altijd het beeld van een traploper, eentje van sisal of een grof geweven stof. Maar nu ik voor de definitieve keuze sta twijfel ik of het wel slim is…? Straks is het heel vervelend in onderhoud ofzo en zit ik al die moeite te doen om er straks weer spijt van te krijgen.

2 likes

Wij hebben een muur in de kinderkamer die kleur. Ik zal morgen overdag een foto ervan maken :slight_smile:

2 likes

Ik vind traplopers echt prachtig, we hadden er in dit huis een dacht ik, maar dat waren losse stukken vastgeniet per trede. Tijdens de verbouwing hebben we het weggehaald en kwamen we erachter dat het dus geen echte loper was en we hem niet meer mooi terug zouden kunnen leggen. Ik zou heel graag weer een loper willen maar ze zijn zo duur :disappointed:. Mijn ouders hebben sisal, het grote voordeel is dat je er niet zoveel op ziet maar ik vind het geen fijne structuur hebben voor blote voeten.

1 like

Wij willen het ook nog gaan doen! Ben dus benieuwd waar je tegenop ziet? Ik vond het kaal maken van de trap (lag tapijt op) het allerergste maar wij hadden heel veel pech met de lagen lijm en betimmeringen over de oorspronkelijke trap.

De traploper gaan we laten doen omdat we dat zelf echt niet mooi genoeg kunnen op een draaiende trap.

1 like

Hier ook een draaiende trap en ik wil het wel zelf gaan doen, dus dat is waar ik tegen op zie. Denk dat ik het wel mooi kan krijgen maar daar gaat wel even wat tijd in zitten natuurlijk! Ik ga het net zo doen als @Ketel omschrijft, denk dat dat echt het makkelijkste is en een mooi strak resultaat. Fijn om te horen dat het bij jouw ouders meevalt qua vlekken/onderhoud.

Dit is mijn nieuwe favoriete insta-account :joy:
https://www.instagram.com/detraploper/

1 like

Oh ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat uitpakken! Heb je ergens een filmpje/blog met een handige how to? Ik was al wel deze tegen gekomen maar toen ook gelijk besloten het te laten doen https://youtu.be/PxQ_H_9wl6E

(Vind het heel mooi en ziet er haalbaar uit, maar ik kan dit geduld niet opbrengen)

3 likes

Die had ik nog niet gezien, had al wel wat van die hele degelijke filmpjes van werkmannen gezien, haha. Dit soort klusjes lijken mij juist wel leuk en dus ik ga me er gewoon aan wagen! Wel een loper zonder motief hoor :sweat_smile: Ik zal hier volgende week wel een update geven.

1 like

Hebben jullie nog tips/ideeën voor een lamp boven mijn eettafel en het opvullen van het witte vlak in mn woonkamer?

Lamp

Ik heb natuurlijk een enorm hoog plafond. Gaat het niet raar staan als daar een lange kabel hangt? Ik denk aan zo’n lamp:

Witte vlak

Mijn idee hier was het Zuiver barbier dressoir neer te zetten en dan iets aan de muur nog. Daarachter het schilderij zijn lelijke internet kabels die ik zo wegwerk.

Ik ben gewoon benieuwd wat jullie zouden doen.

1 like

Mij lijkt van die lampen met verschillende lengtes wel mooi erbij staan, zoiets:

1 like