Interieurtopic #3

Wat een fantastisch idee, dat zou wel tof zijn ja.

1 like

Heeft iemand wandplanken in een hoek? Dit idee:

Het lijkt me leuk om zoiets met hout in de woonkamer te doen maar ik kan weinig vinden op internet. Hebben jullie ideeƫn waar ik zoiets kan vinden (of makkelijk zelf maken?)?

2 likes

Misschien heb je iets aan dit filmpje?

1 like

Mijn vader heeft deze gemaakt (als je wil kan ik wel vragen hoe).

18 likes

Ziet er heel tof uit! Zou je het willen vragen ja? Ben ook benieuwd waar hij de plankjes vandaan heeft :smiley:

1 like

Geen idee waar ik moet vragen met mijn brakke hoofd maar mijn vriend wil graag weten of het mogelijk is om zijn kussens uit te wassen , er zit geen ritssluiting in en zijn wel stevige kussens. Ik dacht jullie kunnen hem wel helpen misschien. Ik weet het antwoord niet. šŸ„² Alvast bedankt namens hem.

(Als het fout staat mag je het gerust verplaatsen @Lula)

1 like

Ik heb dit wel eens gedaan met kussens waar de hoes niet af kan. Het gaat wel, maar ik heb de vorm van de vulling nooit meer normaal gekregen. Is best wel gaan klonteren enzo.

1 like

Duidelijk. Als iemand een vet goede tip heeft waar ik nu even niet op kan komen horen we het ook graag. :sunglasses:

1 like

Vinyl tegelsā€¦ nog nooit van gehoord! Ziet er heel mooi uit. Hoe gaat dat in zijn werk? Leg je die over de bestaande tegels heen? Wij hebben lelijke vloertegels in onze wc, misschien is dit wat. Verven zie ik niet echt zitten.

Met een tennisbal in de wasmachine? Zelf nog nooit geprobeerd maar mā€™n huisgenootje deed dit altijd

1 like

Ik wacht nog even of meer mensen dit gaan bevestigingen haha maar ik geloof je wel hoor. :kissing_heart:

Je zou een tennisbal erbij kunnen doen in de wasmachine dan verspreidt die de vulling.

1 like

Als je een droger hebt kun je de kussens daar ook met tennisballen in drogen. Mijn moeder doet dat met jassen met zoā€™n zelfde soort vulling

1 like

Miss met zon bankreiniger?

1 like

Naar de stomerij brengen? Dat zou ik denk ik doen

Als je ze gaat wassen kun je het volgens mij beter met vloeibaar wasmiddel doen en niet met poeder.

1 like

Casa!

Je hebt me geĆÆnspireerd om dit ook te gaan doen, ik heb alleen tegels tot aan het plafond haha. Toilet ziet er verder qua indeling en randje enzo hetzelfde uit als de jouwe.

Denk dat het gek wordt om overal Ć©Ć©n kleur te doen, dus nog even denken over hoe ik dat ga aanpakken qua kleuren. Er zitten ook nog in de tegels gaatjes van de vorige bewoners. Die moet ik wel eerst ff vullen.

Heb je dat wel eens geprobeerd? Ik heb twee verschillende uiteindelijk geprobeerd en de tube van Alabastine ging zo snel kapot dat ik gratis een nieuwe kreeg, maar de voegen zijn allemaal vlekkerig en het schoonmaken van de tegels was een hel. Ik dacht echt nou dat doe ik even en elke seconde viel tegen.

Oeeh leuk ben benieuwd wat je er van gaat maken!

@Atlas het zijn tegels van Floorify (deze) kunnen inderdaad gewoon over de huidige vloer heen. Ik heb een pak via marktplaats van iemand over gekocht dus t was ook helemaal niet duur.

1 like