Interieurtopic #3

Jaaa thanks dat is hem denk ik! Jammer van de prijs :joy:

Ja ik zag het ook :sob:

1 like

Dank voor het meedenken. Kan best leuk zijn denk ik maar is het niet helemaal voor mij. Komt denk ik ook wat te dicht bij de kleur van de vloer

Heeft iemand een tip voor een niet te dure, niet te grote lamp voor in de wc? Wij hebben Portugese tegeltjes op de vloer in een blauw-grijze kleur, drie muren gestuct (wit) en de achterwand grijs-blauwe tegels. Dus ik zoek iets dat daar bij past. Wel een plafondlamp ivm heel laag plafond en lange vriend. Ik vind zo’n standaard witte bol of schijf een beetje goedkoop eruit zien bij de rest van de wc.

Ik had onderstaande gekocht zonder op de afmetingen te letten en die is veeeeel te groot.

Ik kan uit je foto niet opmaken hoe groot dat ie is, maar als je zoiets zoekt is die van de Karwei misschien iets? Die is 25cm breed en 8,5cm hoog. Misschien past die wel? KARWEI plafonnière Juno rookglas kopen? plafondlampen | Karwei

Volgens Google (heb de doos niet meer en kan de lamp nergens vinden online maar ook niet in huis) 28x17.4 b×h en hij was vooral te hoog dus die je stuurt zou een prima alternatief kunnen zijn! Thanks, ik was 'm nog niet tegengekomen.

1 like

Ik zit met een dilemma.
We zijn op zoek naar een nieuwe bank en ik vind deze bank heel mooi en vooral, hij zit erg lekker. Maar ik zou niet voor een blauwgrijze bank kiezen. Nu is dit een hele knappe showroom model wat 800 euro scheelt met een nieuwe

Past het bij mijn interieur? Alles hout, groen, wit, crème en oranje

Mijn interieur

Nieuwe bank

• Ja, mooi
  • Zou het niet doen

0 stemmers

2 likes

Wat een super gezellig hoekje op je eigen foto!

2 likes

Dank je. Zit ook zo heerlijk knus

1 like

Ik vind jouw huidige interieur zo knus en gezellig… basically het tegenovergestelde van zo’n basic saaie bank!

15 likes

Als je de bank met kleurrijke kussens en plaids opvrolijkt kan t vast

1 like

Ik zit al een tijd in de banken dilemma. Banken zijn zo lelijk!
Ik vond de woood bag bank wel mooi. Maar die zit niet lekker… (ik heb veel pijn en tintelingen dus wil wel goed zitten)

3 likes

Gezellig interieur! Ik vind de bank er niet zo goed bij passen, maar als dit het lekkerst zit zou ik het gewoon doen en opvrolijken met kussens. Wij hebben de Amsterdam bank van Sissy.Boy (link), vinden wij ook erg lekker zitten, iets warmer van kleur, maar wel in een heel ander model…

1 like

Is het laten stofferen van een goedzittende betaalbare bank een optie? Ik ga dat binnenkort doen met onze Ikea-banken. Het is niet heel goedkoop maar het compenseert weer en banken gaan jaren mee.

1 like

Een bank vervang je niet vaak en kijk je steeds tegenaan. Als het in je budget past zou ik voor een stof(kleur) gaan die je helemaal het einde vindt. Ik had deze bank ook op het oog, zit lekker!

1 like

Deze misschien?

Dat was mijn optie twee en ook te groot! Die hangt nu in een van de gangen. Wel een hele mooie lamp!

1 like

Ja mooie bank! Maar zoek echt een hoekbank.
Ik had ook deze gezien (wel andere kleur dan)

Maar ben zo bang dat losse kussens uiteindelijk niet lekker meer zitten.

@anon76889665 oef bekleden is ook zo prijzig! Dat groenige stoeltje op mijn foto was 350 om te laten stofferen. Oef… nog even niet.

@Camelia, hij zit erg lekker hè. Toch is hij modern maar ook wel speels.
Hebben jullie uiteindelijk iets anders gevonden?

1 like

Wij hebben deze in de gang en wc en vind ze heel mooi licht geven! Ik gelóóf van de gamma, maar weet dit niet 100% zeker

8 likes

We hebben uiteindelijk voor een bank van Pronto gekozen, deze Hoekbank Alpa HR-schuim donker grijs
(Maar dan in een andere stof en kleur).

1 like